חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדרסים לכאבי ברכיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון עצירות

נושא המאמר: גישה טבעית לעצירות (לא רק בהריון)
מאת: ורד לב    שמור מאמר למועדפים

עצירות אינה ייחודית להריון. אנשים רבים סובלים ממצב זה, חלקם אף לאורך שנים רבות. בכל זאת ההריון עלול ליצור עומס נוסף על הגוף, מה שעלול להתבטא כעצירות אצל נשים עם נטייה שכזו, או אצל נשים עם בעיות מעיים ולפעמים אף כתגובה לנטילת תוספי ברזל.

עצירות מוגדרת כמצב בו נעצרת או מואטת פעילות המעיים, מצבים של ריקון יחסי או בלתי רציף של המעיים.
זו בעיה שיכולה, כאמור, להופיע בכל שלב בחיינו בכלל ובהריון בפרט, אך נפוצה בעיקר בשלישים השני והשלישי להריון. אצל הרבה נשים מופיעה העצירות עקב נטילת תוספות הברזל למיניהן.

מניעה וטיפול

בנוגע לתוספות הברזל, יש לוודא שנוטלים ברזל בקשירה מינרלית אורגנית ממקור טבעי. תוספות אלו אינן גורמות לעצירות והן עדיפות על התוספות האנ-אורגניות שבד"כ מומלצות ע"י הרופאים.

בנושא התזונה, מומלץ לאזן את התפריט היומי ולהעדיף מזונות ממקור ראשון, כלומר מזונות שאינם מעובדים ומטופלים והם הכי קרובים למקור הטבעי שלהם (גם מוצרים מהחי נכללים כאן).
מזונות עם תכולת סיבים גבוהה יעזרו, כמו דגנים מלאים למיניהם ומוצריהם, קטניות מונבטות (למניעת הגזים), ירקות ופירות, פירות יבשים, אגוזים וזרעים שאינם קלויים או מטוגנים וכן מוצרים מהחי לפי בחירת האישה והעדפותיה.

יש להקפיד על שתייה מספקת של מים, תה צמחים, מיצי פירות וירקות למיניהם. עדיף שלא לצרוך משקאות קלים מוגזים וממותקים מאד, בגלל תכולת הסוכר הגבוהה שבהם, מה גם שהם עלולים להוציא מהגוף רכיבים חיוניים.

מומלץ לבצע פעילות גופנית על בסיס קבוע, מאחר ויש לה ערך רב בתחומים רבים ובפרט לענייננו, היא משפרת את פעילות המעיים ומערכת העיכול. כדאי לחשוב על פעילויות אנאירוביות רגועות שמפעילות את כל אזור מערכת העיכול (אם יד על הדופק, לא להתאמץ מדיי באזורים אלו). פעילויות אירוביות טובות יהיו: הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים.

בכדי להקל על עצירות קיימת ניתן להשרות שזיפים מיובשים ותאנים מיובשות ללילה ובבוקר לשתות את מיי ההשריה ולאכול את הפירות לאט. כדאי לעשות זאת על בסיס קבוע.

יש ללמוד להימנע מלהתאמץ בעת עשיית הצרכים, שכן פעולה זו עלולה להחליש את מנגנון הריקון הטבעי של המעיים והן יכולות להיהפך לעצלניות.

ניתן ללמוד טכניקות נשימה שיעזרו להפעיל את המעיים, כמו נשימות בטן עמוקות הממוקדות באזור הבטן התחתונה.

ניתן גם לעבוד עם שיטות של דמיון מודרך ע"מ לשחרר את ה"פקק" באזור זה.

לגבי תוספות מזון ומשלשלים טבעיים, כדאי להימנע מהם בהריון, שכן הם עלולים להכיל צמחי מרפא האסורים בהריון והעלולים לגרום הפרעות. אפשר להשתמש בסיבי פסיליום, שיבולת שועל וכד' ורצוי גם להוסיף אצידופילוס באופן קבוע, כדי לתגבר את פלורת המעיים הידידותית.
בתקופת ההריון יש להיזהר עם צמחי מרפא ושמנים אתריים, מאחר וחלקם עלולים לעודד זרימה מוגברת ולגרום להפלות. חלקם עלולים להזיק לעובר ולאספקה שלו. כל נסיון לשימוש או שימוש בצמחים חייב להיעשות תחת פיקוח של מטפל מוסמך ובליווי צמוד.
אודות הכותב:
ורד לב היא נטורופתית N.D., מדריכת הנקה ואם ל-2.
עוסקת ביעוצים פרטניים בתחומי הנטורופתיה, תזונה והנקה. מקבלת מטופלים בקליניקה בכרכור ועורכת ביקורי בית לפי הצורך.
כמו כן נותנת הרצאות וסדנאות בתחומי הנטורופתיה, תזונה, הנקה, ריפוי ובריאות (הכנה להנקה, תזונה לנשים בהריון, תזונת מניקות, המעבר למוצקים, תזונה בהתאם לעונות השנה, איך לאכול נכון, מפגשי בישול בריא ועוד).
מנהלת פורומים בנושאים אלו: "נטורופתיה למשפחה" http://www.blabla4u.com/sites/blabla4u/ForumsII.asp?ForumID=13687 "הורים וילדים" http://www.beok.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=41 וכותבת מאמרים רבים בנושאים אלו.
ליצירת קשר: 052-8527755 [email protected]

www.beok.co.il/selectedforum.aspx?forumid=41


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]