חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תריסים – כל מה שאתם צריכים לדעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון טיפול בהיפנוזה

נושא המאמר: טיפול בהיפנוזה לשיפור הצלחת טיפולי פריון
מאת: ד"ר עמיר לאור    שמור מאמר למועדפים

טיפול בהיפנוזה לשיפור הצלחת טיפולי פריון

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במספר ההריונות שהושגו בעזרת טיפולי פריון. הסיבה לכך נובעת משני מקורות. הסיבה בראשונה היא מודעות עולה של הציבור לטיפולים השונים הקיימים בתחום הפריון, דבר אשר גורר אחריו דרישה גוברת לטיפולים עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר. הסיבה השנייה נגזרת מהראשונה והיא עליה בניסיון שרוכשים הצוותים הרפואיים לאור התמודדותם עם מספר רב יותר של בעיות פריון.
עם זאת, עדיין נשים רבות נזקקות לטיפולים חוזרים בשל אי הצלחה בהשרשת הביציות, העדר ביוצים וסיבות נוספות אשר חלקן לפחות קשור למצב הלחץ והמתח הנפשי המלווה את טיפולי הפריון. במקרים של ניסיונות כושלים להרות, מלווה את הניסיון הבא תחושה של חרדה מהבאות, העדר רצון לפתח ציפיות כדי לא להתאכזב, ומתח נפשי וגופני שאינם תורמים ובמקרים רבים אף מפחיתים את סיכויי ההצלחה.
אין ספק שבמצבי מתח ולחץ יש שינוי בתפקודים שונים בגוף. יש שינוי בפעילות הורמונאלית, שינויים במתח שריר בשלד אך גם באיברים פנימיים (כמו שלשול בשל ניע מוגבר של המעי במצבי לחץ), ושינויים בתפקוד מערכת החיסון (בדומה להרפס המתפרץ סביב מצבי לחץ).
רבים הם המקרים בהם לאחר ירידה במצבי הלחץ והמתח נשים אשר בעבר לא הצליחו להרות, גם אחרי טיפולים רבים, מצליחות להרות ללא קושי. לדוגמא, נשים שנואשו מלהרות ובחרו לאמץ תינוק, ואחרי מספר חודשים נכנסו באופן ספונטאני להריון ללא טיפולים.

היפנוזה היא כלי טיפולי ואבחנתי שבעזרתו ניתן לטפל בבעיות שונות.
הטיפול הוא קוגניטיבי-התנהגותי על רקע היפנוזה.
קיימות תיאוריות רבות לגבי דרך פעולתה והשפעתה של ההיפנוזה.
הדעה הרווחת היא שמדובר במצב של רגיעה וריכוז ממוקד ברעיון.
במצב המיוחד הנוצר בעת ה"טראנס ההיפנוטי" יש עקיפה של מנגנוני הגנה של האגו ועלייה ביכולת לקבל סוגסטיות , והמח יודע ליישם את הרעיון.

טיפול בעזרת היפנוזה יכול להפחית משמעותית מתח, חרדה ולחץ סביב טיפולי פריון, להפחית את מתח השרירים המשנה את תנועת החצוצרות ואת מתח שרירי הרחם ולהעלות את שיעורי הצלחת טיפולי הפריון.

מחקר שבוצע בבית חולים סורוקה בבאר שבע על ידי צוות פריון, פורסם בחודש מאי 2006 . המחקר השווה 98 מחזורי טיפול פריון אשר בהם ניתנו לנשים טיפולים בעזרת היפנוזה סביב החזרת העוברים לעומת 96 מחזורי טיפול בהם לא ניתן טיפול בהיפנוזה.
בנשים שטופלו בהיפנוזה היה שיעור השגת הריונות קליניים של 53.1% לעומת 30.2% בנשים שלא טופלו בהיפנוזה.
אחוזי ההשרשה של ההריון היו 28% לעומת 14.4% בהתאמה.
הממצאים מראים שיעורי הצלחה מובהקים משמעותית יותר במקרים שטופלו בהיפנוזה.

טיפול בעזרת היפנוזה לנשים בטיפולי פריון כולל הסבר לגבי היפנוזה, תרגול שיטות הרפיה והפנוט עצמי עם המטפל, כדי שהאישה תוכל לתרגל הפנוט עצמי בביתה ולהגיע ליום החזרת העוברים או יום הטיפול כשהיא רגועה ונינוחה, מצב שישפר את שיעורי הצלחת הטיפול.

ניתן לקבל עוד הרבה מידע על היפנוזה באתר www.hypnosis.co.il האתר הגדול בישראל בתחום ההיפנוזה.
טלפון לפרטים וקביעת תורים 054-4324271

אודות הכותב:
ד"ר עמיר לאור מנהל את המרפאה להיפנוזה קלינית כפר-סבא.
מנהל את אתר האינטרנט הגדול בישראל בתחום ההיפנוזה:www.hypnosis.co.il
טלפון: 054-4324271
ד"ר עמיר לאור נולד בתל-אביב ב-1970. נשוי ואב לשניים.
סיים לימודי רפואה באוניברסיטת "בן-גוריון" בבאר שבע.
התמחה שנתיים במיילדות גניקולוגיה ופריון בבית חולים "מאיר" בכפר-סבא.
סיים התמחות ברפואת ילדים בבית החולים הממשלתי על שם "אדית וולפסון".
ד"ר לאור מורשה לטיפול בהיפנוזה ע"י משרד הבריאות בישראל.
ד"ר לאור מטפל בהיפנוזה במבוגרים וילדים כאחד, אך ייחודו בכך שכרופא ילדים מומחה הינו בעל ידע רב לגבי תחלואה בילדים, בעל גישה לילדים, ומתמחה בטיפול בהיפנוזה בילדים אשר שונה בגישתה משיטת הטיפול במבוגרים.

www.hypnosis.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר עמיר לאור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]