חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עדות אישית: מריפוי טבעי עצמי להוצאת ספרי בריאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון לידה

נושא המאמר: איך הרפואה המשלימה יכולה לעזור לך בהריון
מאת: ורד לב   שמור מאמר למועדפים

תקופת ההריון היא אחת התקופות היפות ביותר אצל האישה, אך היא יכולה להעמיס קשיים ומיחושים שלא ציפתה להם.
זו גם תקופה בה גוברת המודעות הגופנית והרגשית של האישה, בתגובה לתהליכים המתרחשים בגופה.
הרפואה המשלימה יכולה להציע פתרונות לכאבים ולבעיות רפואיות וכן להקל על תהליכים המתרחשים באופן טבעי לאורך ההריון. אם זה בטיפולים למיניהם, התכוונות תזונתית ורגשית, הגברת המודעות להיבטי החיים השונים ומציאת פתרונות אלטרנטיביים למה שקיים בעולם הקונבנציונלי.
להלן רשימה של חלק מהדברים בהם תוכלי להעזר במהלך הריונך:

1. הנטורופתיה והרפואה הסינית יכולים לעזור לך בתקופת הבחילות וההקאות- זה אולי יפתיע אותך לשמוע, אך בחילות והקאות אינן חלק מהריון תקין. נכון שרבות סובלות מתופעות אלה, אך הן אינן כורח המציאות. בעזרת תכנון תזונתי מתאים ואיזון מרידיאנים ספציפי ניתן להמנע ממצבים אלה ולטפל בהם באם הם מתעוררים.
2. צמחי מרפא, הומיאופטיה, ארומתרפיה עשויים להציע לך פתרונות בעת מחלה כאלטרנטיבה לשימוש בתכשירים רפואיים קונבנציונליים-בעת מחלות חום למיניהן, הצטננויות, שפעת, דלקת גרון, בעיות עור ולתת פתרונות לבעיות שנוצרות בזמן ההיריון שלרפואה הרגילה אין מענה בטוח באותה התקופה לדוגמא: בצקות בסוף היריון, הרפסים ודלקות בוואגינה בהיריון ועוד.
3. פרחי באך עשויים לתמוך בעת השינויים הרגשיים שעוברים עלייך בהריון. כולנו קוראים לזה "ההורמונים", אך מתחת לזה מסתתרים דברים עמוקים יותר, דפוסים, שינויים, התבוננות, הגברת המודעות למה שעובר מבפנים. לדוגמא: חרדות לקראת הלידה, חרדות בנוגע לבריאות העובר וכו'. את לא חייבת לעבור את זה לבדך, בינך לבין עצמך אפשר להעזר.
4. עם העלייה במשקל חשוב לשמור על תנועתיות וגמישות הגוף. שיטות תנועה שונות בשילוב עם תזונה נכונה ומתאימה עשויות לסייע לתחושה הגופנית שלך ולבריאות מיטבית.
5. מצבי אנמיה יכולים להפתר בשילוב של רפואה סינית ונטורופתיה. אחרי הכל, זה חשוב במיוחד לקראת הלידה בה את צפוייה לאבד כמות דם גדולה וכן עבור העובר המפתח את מאגרי הברזל שלו.
6. אם תינוקך החליט לא להתהפך חכי רגע עם הניתוח הקיסרי- ברפואה הסינית יש טכניקת טיפול בשם מוקסה שיכולה לסייע בהיפוך התינוק וגם ההומיאופטיה מציעה פתרונות. הכל שווה בכדי למנוע ניתוח מיותר הטומן בחובו החלמה שונה, השפעה על התינוק ועוד.
7. דמיון מודרך מסייע לנשים רבות לעבד חוויות לידה טראומטיות ולבחור איך הן רוצות ללדת היום. זהו כלי רב עוצמה בתהליך ההכנה ללידה.
8. אם את סובלת מכאבי גב במהלך ההריון ישנן שיטות מגע שונות, כמו מסג' או שיאצו, שיכולות לעזור להוריד ממך את הלחץ. ללמוד איך לנוע נכון יכול להיות הבדל של שמיים וארץ לבעלת הגב הדואב.
9. שיטות כמו רפלקסולוגיה, שיאצו, מסג', הומיאופטיה, ארומתרפיה ועוד יכולות לסייע במהלך הלידה עצמה- להתמודדות עם עוצמת הכאבים, לקיצור משך הלידה, להחשת ההחלמה אחרי הלידה ועוד כיום משתמשות מיילדות ותומכות לידה רבות בשיטות אלה.
10. צמחי מרפא יכולים לסייע בתמיכה ברחם ובשיקום הגוף אחרי הלידה.

זוהי, כאמור, רשימה חלקית. יש עוד הרבה פתרונות ואפשרויות מתחום הרפואה המשלימה לסיוע במהלך ההריון, לקראת הלידה, בלידה ואחריה.
אתן מוזמנות לבקר בפורום "רפואה משלימה בהריון" http://beok.msn.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=45 - לשאול, להתייעץ, לשתף ולחלוק עם צוות הפורום ושאר הגולשים/ות.


אודות הכותב:
ורד לב היא נטורופתית N.D., מדריכת הנקה ואם ל-2.
עוסקת ביעוצים פרטניים בתחומי הנטורופתיה, תזונה והנקה. מקבלת מטופלים בקליניקה בכרכור ועורכת ביקורי בית לפי הצורך.
כמו כן נותנת הרצאות וסדנאות בתחומי הנטורופתיה, תזונה, הנקה, ריפוי ובריאות (הכנה להנקה, תזונה לנשים בהריון, תזונת מניקות, המעבר למוצקים, תזונה בהתאם לעונות השנה, איך לאכול נכון, מפגשי בישול בריא ועוד).
מנהלת פורומים בנושאים אלו: "נטורופתיה למשפחה" http://www.blabla4u.com/sites/blabla4u/ForumsII.asp?ForumID=13687 "הריון בראי הרפואה המשלימה" http://beok.msn.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=45 וכותבת מאמרים רבים בנושאים אלו.
ליצירת קשר: 052-8527755 [email protected]

beok.msn.co.il/selectedforum.aspx?forumid=45


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]