חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדיאלוג ככלי אבחוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מזרנים מזרן מזרן אורטופדי מזרן זוגי

נושא המאמר: אך מנקים מזרנים
מאת: rahit4u   שמור מאמר למועדפים

איך שומרים ומנקים מזרן?

כולנו רוצים לדעת איך שומרים על מזרן נקי על מנת לקבל חווית שינה נעימה ובריאה לאורך זמן .
מה אנחנו עושים כשהמזרן צריך ניקיון ? זה לא כ"כ פשוט כמו לזרוק חולצה למכונת כביסה .יש מס' שלבים שעלינו לבצע לשמירה על מזרן ומס עצות למקרה שנישפך נוזל על המזרן

איך שומרים על מזרן נקי ?
טיפול מונע הוא אחד הדברים הבסיסיים על מנת לשמור על ניקיון המזרן, ראשית עלינו לכסות את המזרן במגן מזרן על מנת למנוע בליה מהירה של המזרן, אם רוצים לקבל יותר בטחון למניעת חדירת נוזלים ישנם מגיני מזרנים שאינם חדירים לנוזלים וכך נגן על המזרנים מפני חדירת נוזלים .
אחת לתקופה עפ"י הוראות יצרן המזרן עלינו לסובב את המזרן ותלוי בסוג המזרן גם להפוך אותו, באותה הזדמנות כדאי שנלך צעד אחד קדימה ונישאב את האבק שהצטבר במזרן .

איך מנקים כתמים ממזרנים ?
אם בניגוד למאמצנו בכול זאת נשפך נוזל על המזרן ועלינו לנקותו, כדאי שנדע לעשות זאת מבלי לבצע נזק למזרן. הדבר הראשון שעלינו לדעת הוא שעודף נוזלים יכול להזיק למזרנים וגם לנו כמשתמשים
הנוזלים שחודרים לליבת המזרן יכולים לגרום להיווצרות בקטריות ועובש שאינם בריאים לנשימה ומגע,
לכן עדיף להשתמש בחומרי ניקוי יבשים שמתאדים במהירות או קצף. ניתן למצוא חומרים אלו בחנויות. אלו חומרים שבד"כ יתאימו גם לניקוי ספות, וילונות וכד, במקרה שאין חומר בנמצא, ניתן לקחת מעט מים וסבון להקציף את המים והסבון ולהשתמש בקצף בלבד, לוקחים את הקצף או החומר מורחים על האזור הנגוע בעזרת מגבת לבנה, משפשפים בעדינות ומייבשים בעזרת מאוורר או מיבש שיער. במקרה הצורך ניתן לחזור על הפעולה מס פעמים, כדי לנקות כתמי דם או שתן ניתן להשתמש במי חמצן שליש מי חמצן - שני שליש מים, רצוי לבדוק תגובת בד המזרן טרם בצוע .
בכול מקרה אין בשום פנים ואופן להניח מצעים על המזרן לפני ייבוש סופי של המזרן. במקרה של יום חם ושמש אפשר להוציא את המזרן לאוורור ויבוש בחוץ.

מזרנים איכותיים הם השקעה לא קטנה אם אנחנו רוצים לשמור על ההשקעה שלנו כדאי שנשקיע קצת מאמץ בשימור וטיפול במזרן בזמנים קבועים ובכך נרוויח איכות שינה טובה יותר לזמן ארוך יותר

תודה אבישי הררי
rahit4u.co.il


rahit4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י rahit4u שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]