חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנית עסקית כחלק מיזמות נכונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: וורדפרס בניית אתרים וורדפרס

נושא המאמר: מערכת ניהול תוכן וורדפרס
מאת: אייל מנקר   שמור מאמר למועדפים

הפופולריות של וורדפרס


וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בין הפופולריות ביותר היום . מה הופך את וורדפרס לכל כך פופולרית בעצם? רבים יגידו שזוהי הפשטות המדהימה אשר מלווה את המערכת הזאת. המפתח של וורדפרס אמר והצהיר שזוהי נועדה להיות מערכת פשוטה אשר תדבר אל כל פרט. הוורדפרס היא אכן מערכת פשוטה למדי אשר נועדה לקחת את מרבית הפעולות מהיוזר ובעצם להקל עליו את העבודה. הוורדפרס הופכת היום באינטרנט לשם דבר ורבים הם האנשים אשר באים ופונים אל מפתחים כאשר בידם השם וורדפרס ומעוניינים להקים עליה את אתר האינטרנט החדש שלהם.


השליטה הרבה אשר מעניקה וורדפרס לבעל האתר


באמצעות וורדפרס ניתן לעדכן את כל תכני אתר האינטרנט, לצפות בסטטיסטיקות רלוונטיות אל האתר, ואפילו ניתן לאחר עדכון של עמוד באתר לחזור אל גרסא קודמת של אותו העמוד. הוורדפרס משלבת בין ממשק פשוט הברור לכל פרט ובין שליטה מלאה על כל פרט ופרט באתר. לא לחינם מספר בלתי מבוטל של אתרי אינטרנט מנוהלים ע"י המערכת הנהדרת הזאת. אתרי אינדקסים גדולים ופורטלים נשענים על תשתית וורדפרס כיום.


הרחבות ועדכונים


הוורדפרס מתעדכנת בכל עת ועדכונים רבים מופצים למערכת. מתכנתים רבים פועלים בכל עת בכדי להעלות שיפורים ולעזור לקהילה. לוורדפרס קהילה רחבה חמה ועוטפת אשר מקנה תחושה חמימה של open source כפי שרק וורדפרס יודעת להציע. כמו-כן לוורדפרס קיימים הרחבות רבות ומגוונות אשר יודעות לתת מענה לשלל רחב מאוד של צרכים. ניתן כיום להתממשק עם פייסבוק בשלל דרכים וצורות, לעשות שימוש בגלריות תמונות מתקדמות וכן ליצור טפסים מתקדמים אך ורק באמצעות ממשק משתמש ובהישענות על תוסף מבוסס וורדפרס הזמין להורדה באופן חופשי מאתר wordpress.org


מוניטין


כמה מגדולי האתרים בעולם השייכים לחברות גדולות וארגונים עובדים היום על בסיס וורדפרס. הדבר נובע בעיקר מכך שהמערכת היא פשוט נוחה לשימוש ומאפשרת עדכון שוטף פשוט יעיל ונוח של אתר אינטרנט. פאנל הניהול מכיל ממשק ברור, הדורש מינימום פעולות בכדי לבצע עדכונים ושינויים, וכתוצאה מכך מוביל לחסכון בזמן, ליעילות, ולתוצאות מעולות.



www.bizdesign.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל מנקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]