חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משכנתא השוואת משכנתאות

נושא המאמר: דוח מצב לגבי משכנתאות ב2011
מאת: שני גל   שמור מאמר למועדפים

שוק הנדל"ן נכון לתחילת 2011 ברתיחה! יש אפילו אומרים בועה. אין יום שעובר בלי כתבות על הנושא. מחירי הדירות בפריפריה שלאורך שנים לא זזו, עלו בשנתיים האחרונות במקומות מסויימים בעשרות אחוזים. בתל אביב והמרכז התמונה דומה כולל בשכונות שנחשבו בעייתיות. זוג צעיר שעומד לרכוש נמצא במצב לא פשוט. חייבים לציין שהמערכת הרגולטורית עושה צעדים על מנת לקרר את השוק. כדוגמת הקשיים שמערימים על רוכשי הדירות לצורך השקעה. על המצב מרחפת עננת משבר הסאב פריים מאלפיים ושמונה בארה"ב. התחושה שנדל"ן הוא לא ערובה ליציבות אין סופית.
במאמר זה רוכזו הנתונים העיקריים לגבי שוק המשכנאות נכון לתחילת 2011 מתוך הנחה שהוא מוטיב מרכזי ומשמש כשמן בגלגלי תעשיית הנדל"ן בארץ.
הבנקים שנותנים משכנתאות – עד לפני מספר שנים כשאמרת משכנתא אמרתם בנק טפחות. נכון להיום המצב השתנה ועם צמיחת שוק הנדל"ן הבינו כל הבנקים את חשיבותו והגדילו משמעותית את חטיבות הנדל"ן, נכון להיום כאשר אתם ניגשים לקחת משכנתא נכון ורצוי לבצע השוואת משכנתאות בין כל הבנקים. ולא באופן כמעט אוטומטי לגשת לבנק טפחות.
אילו גופים חוץ בנקאיים מספקים משכנתא – כחלק מהתפתחות והשתכללות של שוק ההלוואות בכלל ושוק המשכנתאות בפרט, הצטרפו שחקנים חדשים שיש באפשרותם להעניק אשראי ללקוחות. גופים פיננסים עם כיסים עמוקים ויכולות ניהוליות מוכחות. מדובר בחברות הביטוח שהופכות את תחום מתן ההלואות לעוד מוקד רווח עבורם. צריך לציין שרמת השירות עדיין לא באותה רמה שניתן להשיג בסניפי בנק מתמחים.
האינטרנט כקטליזטור להשגת משכנתא במחיר הטוב ביותר – הדבר הראשון אותו תעשו ברגע שתחליטו לקחת משכנתא. יהיה לימוד מעמיק של הנושא ונכון להיום אין מקום יותר טוב להתחיל ממנו כמו האינטרנט. החל מכתבות באיכויות שונות המתפרסמות בדה מרקר וכלכליסט, דרך פורומים שוקקים בהם תוכלו לקבל תשובות לכל שאלה שעולה בראשכם ועד לאתרים מסחריים בהם תוכלו למצוא מידע ממקור ראשון לגבי כל אחד מבנקי המשכנתאות.
סוגי משכנתאות פופולארים – אחד הסממנים המעידים על השתכללות שוק המשכנתאות היא היכולת לתפור משכנתא בדיוק לפי הצרכים שלכם. החל מהנכונות או חוסר נכונות לקחת סיכונים דרך היכולת שלכם לזהות הכנסות עתידיות. משכנתא מורכבת משלושה פרמטרים עיקריים. סוג הריבית – קבועה, משתנה, פריים, ליבור. סוגי ההצמדה – מדד, דולר, יורו, לא צמוד וסוגי ההחזר – תשלום חודשי קבוע, תשלום יורד ופרעון שוטף. באופן מעשי את בעצם יכולים לתפור לעצמכם חבילה יעודית שהולמת בדיוק את הצרכים שהם רק שלכם.
אחוז המשכנתא שניתן לקבל נכון ל2011 יחסית לערך הנכס – הכוונה באחוז המשכנתא מסך ערך הנכס. באופן תאורטי ניתן לקבל משכנתא על מאה אחוז מהנכס. רק שמצב זה נדיר ביותר ושמור או לנכסים זולים ואטרקטיבים במיוחד או לנכסים יוקרתיים שלבעלים שלהם כיס עמוק מאוד מאוד. אם אתם זוג צעיר ממוצע שלוקחים לראשונה בחייהם משכנתא, סביר להניח שתוכלו להגיע לשבעים ומישה אחוזים מערך הנכס.
עדכונים בכל הקשור עם ביטוח משכנתא – נכון להיום כאשר אותם עומדים לקבל משכנתא אתם צריכים לעשות ביטוח הכולל ביטוח מבנה וביטוח חיים. כל חברות הביטוח מוכרות פוליסות משכנתא פשוט תעשו השוואת מחירים.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שני גל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]