חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שצריך לדעת לפני ששמים את הטבעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כולסטרול גבוה להוריד כולסטרול גבוה הורדת כולסטרול כולסטרול רע

נושא המאמר: כולסטרול גבוה
מאת: ויטהמול   שמור מאמר למועדפים

להוריד כולסטרול גבוה ע"י דיאטה להורדת כולסטרול
כולסטרול הוא תרכובת כימית אשר מופקת באופן טבעי על ידי הגוף, שילוב של שומנים בדם וסטרואידים. הכולסטרול מצוי בזרם הדם ובכל תאי הגוף, חיוני לבניית קרומי תאים, הורמונים סטרואידים ולתהליכים שונים בגוף. עם זאת, כולסטרול גבוה בדם הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים למחלות לב כלי דם ושבץ מוחי.

הכולסטרול מתחלק ל: 1. כולסטרול אנדוגני- מהווה כ-80% מסך הכולסטרול בגוף, מיוצר בתאי הכבד על ידי הגוף עצמו. 2. כולסטרול אקסוגני- מהווה כ-20% מסך הכולסטרול בגוף,מקורו חיצוני (תזונה).
הכבד מסוגל לווסת את רמות הכולסטרול בזרם הדם ויכול להפריש כולסטרול אם הוא זקוק על ידי הגוף.

כולסטרול LDL נקרא "כולסטרול רע", מאחר ורמות גבוהות שלו מגדילות את הסיכון של העורקים הכליליים מחלת לב .
*** לאדם עם כולסטרול גבוה ולבעלי היסטוריה של מחלות לב במשפחה, אימוץ דיאטה להורדת כולסטרול גבוה בדם לטווח הרצוי חשובה לטווח הארוך מבחינה בריאותית.
כולסטרולHDL נקרא "כולסטרול הטוב", אינו שוקע בדם ועוזר לפנות כולסטרול "רע" מדפנות כלי הדם.
לכולסטרול גבוה סיכונים כגון:
כולסטרול גבוה ("כולסטרול רע") הוא אחד הגורמים העיקריים למחלות לב וכלי דם, שהן גורם המוות מספר אחת בעולם המערבי כיום ולכן חשוב מאוד לעשות דיאטה להורדת כולסטרול גבוה כאשר נדרש. קיים קשר ישיר בין כולסטרול גבוה לבין עלייה בסיכון למחלות לב וכלי דם כמו טרשת עורקים.
כולסטרול גבוה שוקע על דפנות העורקים בתהליך שיוצר בסופו של דבר מעין פקק בתוך העורק שחוסם זרימת דם, גופנו זקוק לאספקת דם עשיר בחמצן באופן קבוע וכל הפרעה לאספקה זו יוצרת תגובות חמורות מאוד כמו התקפי לב, תעוקת חזה, שבץ ועוד..
גורמי השפעה על רמות הכולסטרול – איך להוריד כולסטרול גבוה

• פעילות גופנית: עוזרת לירידה במשקל (גורם סיכון), מעלה את רמות ה-HDL ומורידה את רמות ה-LDL בדם, על מנת להוריד כולסטרול גבוה רצוי להרבות בפעילות גופנית.

• עודף משקל: השמנת יתר ועודף משקל תמיד גורמים לעלייה ברמות ה-LDL (כולסטרול גבוה) וירידה ברמות ה-HDL. עודף משקל יוצר פעולה הפוכה לפעילות גופנית סדירה. לצד דיאטה להורדת כולסטרול מומלץ ליטול תוסף תזונה מאושר בכדי לתמוך בתהליך הורדת כולסטרול.

• תזונה: מזון שומני מהחי, עשיר בשומן רווי יעלה את רמות הכולסטרול "הרע" ויגרום לעודף משקל.

• גיל ומין: עם הגיל רמות הכולסטרול עולות ויש לשים יותר לב, לגברים רמות גבוהות יותר ולכן הסיכון לכולסטרול גבוה גדול יותר.

• תורשה: גורמים גנטיים משפיעים על קצב ייצור הכולסטרול בגוף ואופן סילוקו מהגוף. כך שאם יש לך כולסטרול גבוה ייתכן שקבלת מטען גנטי אשר תומך בכך.

www.vitamall.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_light.tpl&product_id=37&category_id=1&option=com_virtuemart&itemid=2


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויטהמול שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]