חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היתרונות של השכרת ציוד הגברה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פאלס אוקסימטר מודד חמצן חמצן פולסאוקסימטר

נושא המאמר: טיפים חשובים לרכישה מושכלת של מד חמצן בדם
מאת: מוטי פנסו   שמור מאמר למועדפים

לדעת לבחור את מד החמצן דופק המתאים לכם ביותר

"כל כך הרבה דגמים של מד חמצן קיימים, כיצד נדע מה מתאים לנו ומה כדאי יותר?
ומה הסיבה להבדלים הגדולים במחירים של הדגמים השונים של מדי החמצן בדם?"

משפט זה אנו שומעים חדשות לבקרים בקרב המתענינים ברכישת מד חמצן דופק. מכשיר הידוע גם בשם אוקסימטר או מד סטורציה ואשר מאפשר מדידת רמת ריווי החמצן בדם העורקי של המשתמש.
לאחר שנים רבות של התמחות ונסיון בדגמים רבים של מדי חמצן בדם, חשבנו להעניק לכם כמה "טיפים" מקצועיים שיעזרו לכם לעשות קצת סדר ולהבין יותר איזה דגם של פאלס אוקסימטר עשוי להיות לכם לעזר, גם מבחינת עלות-תועלת.

טיפים חשובים לרכישה מושכלת של מד חמצן בדם
ובכן...
עובדה מס' 1: חלק גדול ממדי החמצן-דופק האצבעיים (אשר מתלבשים על האצבע ללא גלאי חיצוני) אינם "סובלים" תנודות ותנועה ולכן לא מתאימים לניטור תוך כדי פעילות גופנית, תזוזות או ויברציות. לכן, במידה ואתם מייעדים את פאלס האוקסימטר שלכם לצורכי פעילות גופנית או שימוש במכשיר תוך כדי תנועה- בדקו נקודה מהותית זו.
חלק גדול מדגמי האוקסימטרים/מדי חמצן האצבעיים הניידים, אינם מתאימים לניטור קבוע ורציף אלא לבדיקה נקודתית של פרמטר ה-SPO2 וקצב הלב. במידה והרופא שלכם המליץ על ניטור רציף של עד מספר שעות ביום- יש לבחור בדגם פאלס אוקסימטר אשר יכול לעמוד במטלה זו.
נקודה חשובה נוספת- יש לבדוק עם הספק מהי מידת הדיוק של הדגם. ישנם דגמי אוקסימטר אשר רמת הדיוק שלהם הנו בטווח של 2% זוהי נחשבת רמת דיוק טובה.
מבחינת ה"אבולוציה" של דגמי מד הדופק-חמצן, בתחילה יוצרו דגמים עם מסך מסוג LED , מכשירים אלו היו והנם מדויקים ברובם אך בעת חשיפה לקרינת אור חזקה, מסך הלד עשוי לעוות התוצאה או להקשות על קריאת הנתונים.
מאוחר יותר החלו לייצר את מכשירי הסטורציה האצבעיים בעלי מסך ה-LCD המתקדם. דגמים אלו נחשבים יקרים יותר ואיכותיים יותר אך לאו דווקא מדויקים או אמינים יותר.
קיימים כיום גם דגמים של אוקסימטר עם מסך בעל טכנולוגיות OLED . מסך מסוג זה מאפשר התבוננות בתוצאות, מכיוונים שונים ומזויות שונות.
חשוב שתוודאו, בעת רכישה של מד חמצן-דופק, שספק המכשיר שלכם מחזיק במלאי את הדגם הספציפי - לאספקה מיידית. שום תועלת לא תצמח אם תצטרכו להמתין לפאלס אוקסימטר שבועיים עד הגעתו...אתם זקוקים למכשיר עכשיו.
ולסיום- חשוב מאוד לשאול את הספק האם לרשותו נסיון בדגם הספציפי לגבי רמת דיוק האוקסימטר במקרים של רמת ריווי חמצן נמוכה בדם. לא פעם נתקלנו בדגמים אשר רמת הדיוק שלהם טובה כאשר הסטורציה הנה בערכים נורמטיביים ואולם כאשר הפציינט סובל מדסטורציה- רמת דיוקם נופלת והם אינם משקפים נכונה את המצב האמיתי של רמת החמצן בדם.

למידע ורכישת מכשיר פולסאוקסימטר מדויק ומקצועי במחיר הנמוך בישראל, היכנסו לקישור המצורף.

הכותב, B.Sc.,M.B.A הנו מומחה בתחום אביזרי הבריאות, הציוד הרפואי ובתחום תעשיית איכות החיים. בעל 20 שנות ניסיון בתחום.



www.labriutshop.com/75416/%d7%90%d7%95%d7%a7%d7%a1%d7%99%d7%9e%d7%98%d7%a8-%d7%90%d7%a6%d7%91%d7%a2%d7%99-md300


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי פנסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]