חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הזמנות לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב לובי מעצב לובי

נושא המאמר: עיצוב לובי
מאת: עיצוב לובי   שמור מאמר למועדפים

לובי הבניין הינו ליבו של הבניין, משום ששם ישנו מעבר לכל הבאים והיוצאים מן הבניין. כאשר נכנסים אל הבניין הלובי הוא המקום הסגור או המקלט שבו המבקרים בבניין נקלטים היישר מסופה או מיום חמסין, על כן, הדבר הראשון שנרגיש בלובי הוא המקלט שלנו, ההגעה לבית ולמקום מבטחים. לעיצוב פנים של הלובי יש תפקיד משמעותי בהרגשה אשר הוא משרה עלינו – הוא יכול להיות ריק, קר ומנוכר ומצד שני להיות מלא בצבעים חמים ונעימים דרך שדרוג הבית בעזרת טפטים. הוא יכול להיות גדול ואובדני ויכול להיות שאנו נרגיש בדיוק בנוח, שלא נלך לאיבוד בחלל ה"כנסייתי". תכנון הלובי תכנון הלובי חייב לעלות בקנה אחד עם רצונותיהם של הדיירים בו, ובמקום שיפתח מקור לחילוקי דעות, שיהיה מקור לגאווה עיצובית ולקרבה בין השכנים. לכן, העניין הראשון עליו חייבים להסכים הינו עניין התקציב, כמובן. מעצב פנים יכול לעשות איזון בין המשאבים הנדרשים לו ללובי, ולהגיש את התוכנית אל וועד הבית ואל הדיירים ורק כאשר ישנה הסכמה מלאה, יוצאים לדרך. יש לקחת בחשבון גם את זמן השיפוצים שיכול להוות מטרד בלתי נעים לאורך זמן – למרות שעבודת השיפוץ נעשית על פי רוב בזמן שהשכנים נמצאים בעבודתם ממילא. עיצוב הלובי חייב להתכתב עם עיצוב כניסה לבית. ולהתאים בחומרים, במרקם ובצבעים, במיוחד אם הכניסה ללובי היא שקופה ונראית לכל מבחוץ. סגנונות עיצוב כל עוד ישנה הסכמה בין הדיירים על סגנון עיצובי, אפשר להתחיל בפרויקט ולבחור פריטי דקורציה וחומרי עיצוב. המעצב יכול להדמות את התוצאה הסופית (יתרון קידמתי), בין אם זה סגנון איכרים כפרי, סגנון פנג שוואי, סגנון גותי עתיק או הייטקיסטי למשל, כל עוד הוא מתכתב עם שאר פרטי העיצוב בחללי הבית החיצוניים והפנימיים.

www.qdesign.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עיצוב לובי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]