חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אופניים חשמליים הם הפתרון התחבורתי החשוב ביותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אנגלית עסקית לימוד אנגלית תמיכה שוטפת באנגלית אימון אישי באנגלית עסקית

נושא המאמר: מה עושים כשאנגלית עסקית הופכת לצורך יומיומי?!
מאת: יפעת מן, מנכ"ל חברת TriEnglish להוראת אנגלית עסקית   שמור מאמר למועדפים

את TriEnglish הקמתי לפני כעשור, לאחר שסיימתי תואר ראשון בתקשורת עסקית בארה"ב. נוכחתי לגלות את שיש פער משמעותי בין יכולת התקשורת העסקית בארה"ב לזו של אנשי עסקים בישראל. מיומנויות קרדינאליות לניהול עסקים בזירה הגלובאלית כגון פרזנטציות, תכתובת עסקית, ניהול פגישות באנגלית ותקשורת שוטפת מול אנשי קשר בחו"ל אינן מחוזקותיו של המנהל הישראלי, מוכשר ככל שיהיה. בנוסף למבוכה וחוסר הנוחות, חוסר הידע וחוסר המודעות בתחומים אלו עשויים לעכב באופן מהותי את הצמיחה העסקית של חברות, ארגונים ומפעלים.
יחד עם זאת, לאחר שנים רבות של הוראת אנגלית עסקית גם במסגרת פרטנית וגם לקבוצות ממגוון סוגים, הגעתי להבנה שעולם העסקים הגלובאלי של ימינו עובר מהפכה מתמדת. עם השינוי, גובר גם הצורך בשימוש באנגלית על בסיס יומיומי לכלל המנהלים והעובדים בכל הדרגים. חברות רבות מגלות שהשקעה בקורסי אנגלית עסקית לדרגים הבכירים בחברה הינה אמנם השקעה משתלמת אך אינה מספיקה. עובדים רבים נתקלים בקשיים יומיים בתקשורת באנגלית וזקוקים לתמיכה נקודתית ומיידית. בעקבות הצורך הגובר, התחלנו להפעיל שירותי תמיכה שוטפת באנגלית, הפתוחים לכלל עובדי החברה. ברגע שפעילות זו מוטמעת בחברה, היא זוכה לדרישה ופופולאריות רבה ומקלה על העבודה השוטפת של כולם באופן משמעותי.
השירות ניתן בשני רבדים, בהתאם לצרכים. הנה תיאור קצר המסביר את כוונת המשוררת:
שירות English Happy Hour מציע שעות קבועות בהן מורה מגיע למשרדי החברה מדי שבוע, ביום ובשעות קבועות. עובדי החברה נרשמים מראש ומגיעים לייעוץ/תמיכה בכל הקשור לצרכים שלהם באנגלית שעלו במהלך השבוע, כולל הכנה לפגישות ומצגות, הגשת דוחות ומסמכים ושליחת מיילים .on-line
מנהלים המעוניינים בליווי פרטני יכולים להיעזר בשירות של אימון אישי, ולקבל תמיכה שוטפת על בסיס שבועי. בהתאם לנושאי העבודה המשתנים, ניתן להעזר במאמן השפה לייעוץ בינתרבותי, לתרגום וניסוח מיילים עסקיים, להכנה למצגות ולפגישות חשובות, לאימון לקראת שיחת ועידה, להכנה לראיונות עבודה או להכנה כוללת לקראת רילוקיישן, וכיוד'. בנוסף, המורה זמין ונגיש באופן מיידי ושוטף גם במייל.
כשכולנו נדרשים ללהטט באופן מתמיד בסביבה עסקית שלעולם משתנה, שעה קבועה של עזרה באנגלית נותנת ביטחון ומקלה על החיים...



www.trienglish.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפעת מן, מנכ"ל חברת TriEnglish להוראת אנגלית עסקית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]