חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סופר חשמל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: קשרים, קשרים
מאת: מירה חניק, ד'ר    שמור מאמר למועדפים


האם יש לך רשת קשרים? האם את מסתייעת ברשת שלך כדי לקדם את עצמך וכדי להשיג דברים שאינך יכולה להשיג אותם לבד: מידע, ידע, טובות וסיוע מסוגים שונים? אם אינך מודעת ליתרונות העצומים של רשת קשרים - הרי שאת גדלת כמו רובינו הנשים, שלא חינכו אותנו להשתמש במקורות כוח. רשת הקשרים שלך יכולה להיות מקור אדיר של עוצמה אישית וארגונית בעבודה או בעסקים. הנה עשרה כללים חשובים כדי לפתח את רשת הקשרים שלך ולהפיק ממנה את המיטב:

ראי כל מצב כהזדמנות ליצור קשרים ולהגדיל את רשת הקשרים שלך. כל מיפגש, רישמי, או לא רישמי, חברתי או אישי, הוא הזדמנות להכיר אנשים חדשים ולספר להם על תפקידך ועל הדברים שאת עושה בתוקף תפקידך המקצועי. לימדי לומר כמה משפטים מעניינים על מה שאת עושה בעבודה, ועל החזון שלך, והתענייני מה עושה בן או בת-שיחך. חישבי תמיד על קשרים אפשריים בינך לבין אחרים ? בין אם הם קשורים למימסד, לעסקים, או לכל תחום אחר.
שאי תמיד כרטיסי ביקור בתיקך או על גופך. אפילו כשאת הולכת לים - אל תשכחי את כרטיסי הביקור שלך בבית! כרטיס הביקור הוא האמצעי הטוב ביותר שלך להישאר בקשר עם אנשים שאת פוגשת. אם אין לך כרטיס ביקור - רכשי מבית דפוס מאה-מאתיים כרטיסים. אם המעסיק שלך אינו מאפשר לך להוציא כרטיס ביקור, ואת חושבת שאין לך כסף כדי להשקיע באופן אישי (המחיר בבית דפוס - כמאה ש"ח לכמה מאות כרטיסים פשוטים), בקשי ממישהו שיכין לך כרטיסים במחשב על נייר פשוט.

השתמשי בכרטיסי הביקור באופן הדדי - חלקי אותם לכל מי שאת פוגשת - לעולם אינך יודעת מי ירצה את שירותייך או את המוצר שלך, או מי יזדקק למידע ממך. כשאת פוגשת אדם בארוע - במיפגש מקצועי, או במסיבה, באוטובוס או במספרה - התענייני במעשיו: במה הוא עוסק, מי לקוחותיו, מה היו מקומות עבודה קודמים שלו, איזה מכרים משותפים יש לכם. וכמובן, החליפי איתו כרטיסי ביקור.

עשי שימוש מושכל בכל כרטיסי הביקור שאספת. שימרי אותם באופן מסודר, לפי אלף-בית או לפי נושאים או מקצועות. רישמי מאחורי כל כרטיס פרטים חשובים על האדם, שכדאי לך לזכור בעתיד: למשל, מישהו אמר לך שבחברה בה הוא עובד יתחילו בעוד חודשיים לחפש אדם למישרה שאת מתעניינית בה. רישמי את התאריך המיועד על הכרטיס ותוכלי להרים טלפון במועד הנכון.

התייחסי לכל מידע על אנשים כאל מידע חשוב ורלוונטי. למשל: תוך כדי סירוק שערך, מגלה לך הספר שלך כי אשת אחיו עובדת בחברת היי-טק, ואת מעוניינת למצוא תפקיד בחברה מתקדמת? את זקוקה לאישה זו! קחי ממנו פרטים נוספים, ובקשי שידבר איתה אודותייך. צרי קשר במועד המקובל עליה.

אל תתביישי! בושה איננה תכונה רצוייה למי שרוצה להתקדם. אנשים זקוקים זה לזה כדי לקדם רעיונות ומעשים. כשאת יוצרת קשר עם מישהו לצורך איסוף מידע או הסתייעות כלשהיא, את מעניקה הזדמנות למישהו לעשות מעשה טוב ולסייע. בהזדמנות אחרת, תחזירי לו טובה, ואם לא לו - אז למישהו אחר שזקוק לך.

רשת קשרים היא תמיד הדדית. מי שרק לוקח, משתמש וזורק, ישלם בסוף מחיר גבוה וכואב. ראי את רשת הקשרים שלך כהזדמנות לתת ולקבל: היום את מסתייעת במישהו, ובעוד שבוע או שנה, אדם זה - או אחר - שזקוק לך יסתייע בך.

אל תתעלמי מפקידות, מזכירות ומ"שומרי שער" חשובים אחרים. לא רק אלה שנמצאים בעמדת כוח יכולים לעזור לנו. לפעמים פקידה או עוזרת של אדם בעל תפקיד יכולה לפתוח דלתות באופן יעיל יותר. אני מקפידה לברר ולרשום תמיד את שמות הפקידות והמזכירות של כל האנשים ברשת הקשרים שלי, להתעניין בהן ולהכיר אותן מקרוב. פקידה היא אדם חשוב ביותר, היושב בשער, ומחזיק במפתח. אבל אנשים רבים מתייחסים אליהן בזלזול או מתעלמים מהן. תני להן כבוד, הערכה ותשומת לב שמגיעה להן כאדם. לעיתים קרובות, אם רק תבדקי, תיווכחי עד כמה המזכירה היא פיקחית ומבינה עניין, וניתן ללמוד ממנה פרטים או ידע חשוב בתחומים שאינם מוכרים לך - בעיקר על הארגון שלה. מניסיוני נוכחתי כי מזכירות רבות ששות לעזור ולטרוח עבורך - אם רק הענקת להן יחס אנושי.

רשת קשרים היא דבר הדדי - אבל היא איננה אינטרסנטית ואופורטוניסטית! הקפידי תמיד לתת יותר ממה שאת מקבלת! אל תשתמשי באנשים ותזרקי אותם! כבר אמרתי זאת קודם, אולם כלל זה הוא החשוב ביותר בניהול מערכת קשרים אפקטיבית. חשוב לראות את רשת הקשרים שלך כמאגר של אנשים אותם את מטפחת כי את מעוניינת בטובתם, ולא רק כמקור לניצול.

ומצד שני - לא צריך להתבייש או להירתע מבקשת עזרה, מידע או סיוע במחשבה ש"בעתיד אהיה חייבת". כך עובדת רשת קשרים: אנחנו מקבלים ונותנים כפי יכולתנו. לעיתים אדם מסויים יעזור לך, אולם לא יבקש תמורה, או שלא יהיה לך מה "להחזיר" לו. אבל יהיו אחרים שיסתייעו בך ולא תבקשי מהם דבר בחזרה. כך עובד העולם.

הפכי את מערכת הקשרים שלך למאגר ומשאב של כוח, ותיווכחי במהרה כיצד היא תסייע לך להיות במרכז העניינים!

אודות הכותב:
ד"ר מירה חניק היא יועצת ארגונית המתמחה בפיתוח מנהיגות בארגונים. מנהלת את אתר האינטרנט "הדרך למעלה": http://www.haderech.co.il

www.haderech.co.il
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירה חניק, ד'ר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]