חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תה - קורס ברמנים - ברטנדר - תה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: נשים, אופנה ומניפולציות
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

"אמרי לי מה את לובשת ואומר לך מי את". אכן כן. לבוש הוא שפה, אמצעי בלתי- מילולי של תקשורת, שבאמצעות סמלים מספק לנו מידע רב אודות האדם. הבגדים והאביזרים משדרים מידע על המעמד החברתי, האישי, המקצועי והכלכלי. הם מבטאים אמונות, ערכים ותפיסות חברתיות ואישיות. הם משקפים את סגנון האישיות המוחצן או המופנם שלנו, את מצב-הרוח שלנו, את יחסנו כלפי עצמנו, וכמובן ? מבטאים את עוצמת מיניותנו.

מעבר לביטוי האישי ? הלבוש משפיע גם על היחס כלפינו. האם אנו מודעות למסר שאנו "מייצרות" באמצעות הלבוש? ואם כן, האם המסר תואם את מטרותינו?

החשיבה הגברית מתייחסת לבגד כמשהו שצריך לכסות את הגוף, להיות נוח ובדרגים גבוהים בסולם הניהולי הוא מכוון לייצור עוצמה וסמכותיות.
החשיבה הנשית מתוכנתת אחרת. הנוחות חשובה פחות, עקבים דקים וגבוהים, אורך החצאית,הלבוש התחתון ועוד. כיסוי הגוף (או חשיפתו) הוא בהתאם למנהגי החברה שבה חיים ; במערב ? חשיפת אזורי הכתפיים, הבטן, הגב..., עובדה הממצבת את הנשים (ללא מודעותן) כאובייקט מיני. במזרח - הבגד כהה ומכסה את הגוף מכף רגל עד ראש. בשני המקרים המסרים אינם של עוצמה או סמכותיות.

נדמה לנו שאנו בוחרות בגדים באופן מודע וחופשי. נדמה לנו שסגנון הלבוש שלנו ייחודי. נדמה לנו שהלבוש משרת אותנו היטב אבל... צווי האופנה מוכתבים, כמעט לרוב, ע"י הגברים ? להיות רזה, להידחף למידה 36 בכל גיל, בכל מחיר... נשים יפות הן... בלונדיניות...

בעולם העסקים, סמכות היא שם המשחק. בכל תחום, שבו חשוב להדגיש את מוטיב הסמכות, מושג הדבר דרך נטרול המסר המיני הסותר. כך הוכיח החוקר האמריקאי ג'ון ט. מולויי במחקרו. בכל תחום שבו חשוב להדגיש מקצועיות, משתמשים בלבוש המחזק סמכות ומצמצם את הזהות המינית- כוהני הדת, נזירות, מדי המשטרה, חלוק הרופאים והרופאות, גלימות עורכי ועורכות דין.

לכן, גברים מנהלים או אנשי עסקים לובשים 'סגור, מעובה כתפיים ובצבעים משדרי סמכות ועוצמה' (כחול, שחור, חום, אפור),לעומת זאת ממשיכים המעצבים להכתיב תכתיבים סותרים לנשים. יותר ויותר נשים, הנכנסות לעולם העסקים, מביאות עמן את קודי הלבוש מהמרחב האישי. סגנון רך, סריגים, טריקו, פסטלי, מחשופים, מיני, גרבונים ועוד. במעבר מהמרחב האישי למרחב הציבורי (עולם העסקים) חייבת כל אישה לערוך בדק בית בקודי הלבוש שלה ולהתאימם לכללי המשחק החדשים.


גברים מפרשים לבוש חשוף ומדגיש חמוקיים כאות למתירנותה המינית של האישה ? ממש כפי שהזכר בטבע מזהה את המוכנות המינית של הנקבה על-פי השינויים החלים בגופה בתקופת הייחום.

נשים בעסקים מודעות לעוצמת הלבוש. את סדנת השחרור ממניפולציות האופנה הן עברו מזמן ולכן הן מודעות לכוחו של הלבוש. הן מעוניינות לשדר עוצמה, יש להן מטרות ולכן הבגדים משרתים אותן ולא להיפך. לנשות עסקים יש סיטואציות במרחב האישי של חייהן שבהן הן בוחרות להשתמש, ממקום של עוצמה, במניפולציות הבגדים בכדי להרגיש ולשדר מיניות. אך, בחירה זו מתרחשת, בדרך כלל, רק במרחב האישי. שם כללי המשחק שונים.

איך תתלבש אשת העסקים/הקריירה?

1. חליפת העסקים היא כלי ראשון במעלה. אימוץ מהמלתחה הגברית. חליפת העסקים משדרת גישה עניינית ובלתי-אישית, סטטוס, עוצמה והצלחה.
החלק העליון מדגיש את הכתפיים ומחזק את דימוי המנהיגה. הריפוד בכתפיים מסווה כתפיים שמוטות ומסתיר רושם של כניעה, קו השרוול המסתיים מעבר לפרק הכף יוצר אשליה של ידיים ארוכות יותר ושל צללית חזקה יותר, דשי הז'קט הפנימים הנפרשים כלפי מעלה חושפים את משולש החולצה שמתחת ומגבירים את האשליה של חזה בעל-נפח...


2. אשת עסקים לא תגיע לעולם לפגישה עם ג'ינס. מכנסי הג'ינס, המבליטים את הישבן, הם סמל למיניות. מקורם של הג'ינס בתחילת המאה בארצות הברית כלבוש כורים פשוט מאריג גס וחזק. מרלון ברנדו הפך את הג'ינס, שנודעו בשם יוצרם ? ליוויס, ללהיט וג'יימס דין ביסס את מעמדם כסמל נעורים מרדני. שנים לאחר מכן דיגמנה ברוק שילדס בת ה-15 מכנסי ג'ינס הדוקים של קלווין קליין בתנוחה מינית שהבליטה את אחוריה. את הטקסט שליווה את המודעה אין צורך להסביר: "שום דבר לא מפריד ביני ובין הקלווין קליין שלי".


3. לחצאית ולאמרתה נודעת משמעות ארוטית, מעצם היותן מובילות אל האזור הטמון בין רגלי האישה, בנקודה בה הן נפגשות. לכן, חצאית קצרה היא סימן למתירנות. חצאית עם שסע מאפשרת לנשים לשדר מסרים מיניים חזקים על-ידי שילוב רגליים, המאפשר, מפעם לפעם, הצצה אל עור הירך. כך גם חצאיות מיני, במיוחד כשהן חושפות ביריות הצמודות לגרבי ניילון, זהו אות שגברים רבים מוצאים אותו כמגרה למדי.


4. החצאית מחייבת נעליים 'נשיות'. נעליים אלו מאפשרות מדרך רגל קטן יותר, המעניק רושם פחות יציב ופחות כוחני. אם מוסיפים לכך את העקבים הגבוהים, מה שמגביר את הרושם הלא-כוחני מקבלים את נעלי הנשים, המתנדנדות, לא יציבות ומגמדות עוצמה. רוב הנשים מהלכות בנעליים צרות, קצרות, גבוהות או הכול יחד, וכל העינוי הזה ? כדי שתיראנה נשיות יותר?לנעליים יש קונוטציות מיניות ברורות בשל הקשר לרגליים ובשל הקשר של הרגליים ? למצוי ביניהן. עקבים גבוהים מעניקים לרגל הנשית מראה מאורך יותר ? אשליה של הרגל הרזה והמתארכת של בת-הנעורים. יחד עם זאת מעניק העקב הגבוה לאישה מראה מתנודד ולא יציב, המעורר אצל הגבר את הרצון לתמוך באישה להגן עליה...

האישה הקרייריסטית מודעת לעוצמת הלבוש ומודעת ליכולות שלה ליצור חיבור המתאים לה ולמסרים אותם היא מעונינת להעביר...

טיפים וטריקים לאשת העסקים:

? לבוש רשמי, מחויט ומכופתר משדר גישה עסקית,
עניינית ובלתי-אישית.
? לבוש צבעוני, "זרוק" וחופשי משדר גישה
משוחררת, יצירתית ובלתי רשמית.
? לבוש הדוק וחושפני משדר מיניות.
? סגנונות לבוש וצבעים פלורסנטיים- משדר
מוחצנות, בולטות.
? סגנון היוניסקס- משדר הופעה שוויונית
לשני המינים, נטולת מאפיינים מיניים.

הכותבת שירית בן- ישראל, בעבר גם מעצבת אופנה, יועצת תדמית ומנחה בערוץ הקניות





אודות הכותב:
שירית בן- ישראל
יועצת עסקית וארגונית, מאמנת ומרצה
מומחית להעצמה מעשית

מנכ"לית STS
המובילה בתחום העצמה מעשית בישראל

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]