חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרקט מעץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה הדברת נם מדביר נם

נושא המאמר: טיפול ומניעה בנמלים
מאת: אסי קליין   שמור מאמר למועדפים

טיפול ומניעה בנמלים!
על מנת שלא יהיו נמלים אצלנו בבית,עלינו להכיר את דרך החיים של הנמלה.בסך הכל לנמלה יש תפקיד חיוני בחיינו.ראשית חשוב לציין הנמלה לא מעבירה מחלות.אלה היא מנקה את הסביבה,משאריות אשר בני האדם יוצרים.הנמלה מתפתחת מגלגול מלא(ביצה,זחל,גולם,ובוגר).לנמלים יש מחושים שהם נותנים להם את חוש הריח, ואת חוש הטעם.הנמלים הם חירשות ועיוורות, הנמלים מתקשרות בשחרור פרומונים לאותת על אוכל, או מקומות סכנה,או לסמן שבילים. הנמלים יוצרים קן באדמה, או כל מקום אחר אשר יכול לשמש להם קן.הנמלים לא אוכלים עץ.הנמלים הם חרקים חברותיים.הם חיים במושבה.המלכה מטילה ביצים הבנאיות בונות את הקן והפועלות מביאות אוכל.הקן של הנמלים פעיל כל השנה אבל עיקר איסוף האוכל נעשה באביב ובקיץ,וכן גם בניית הקן נעשית בתקופה זאת. בדרך כלל בחודש מאי אנו רואים נמלים עם כנפיים ,בדרך כלל בכמויות עצומות.זה קורה מאחר והמלכה והזכר יוצאים להזדווג ,והם עושים את זה מחוץ לקן. וזה נקרא מעוף הכלולות.לאחר ההזדווגות חוזרת הנמלה לקן מטילה ביצים ומתפתח קן חדש. עם הנמלים נהפכו למטרד בסביבה אשר אנו חיים,עלינו לנקוט במספר דברים.דבר ראשון עלינו לנקות את כל שאריות המזון בבית ומחוץ לבית.דבר שני אטימת כל הסדקים הקיימים שיש בבית.דבר שלישי למנוע הצטברות של מים.דבר רביעי לבדוק שיש ניקוז טוב מסביב לבית.דבר חמישי לייבש מקומות לחים.דבר שישי לנקות חצרות מלכלוך וגזם. ישנם עוד מספר פעולות אשר מומלץ לעשות למשל לחסל את הקן ישירות על ידי מקל,פשוט לשבור אותו. יש מקרים והנמלים יוצאים מנקודות חשמל או מכל מיני מקומות לא צפויים.עם כל מספר הפעולות שעשיתם לא עזר לכם,כדאי לקרוא למדביר מוסמך אשר יש ברשותו חומרי הדברה המאושרים לשימוש ביתי ללא פגיעה בסביבה.(איבוק מיוחד ,חומר נוזלי).אשמח לענות על כל שאלה.אסי קליין.

www.hadbara-polish.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסי קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]