חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב חדרי ילדים כנישה פופולארית וחשובה - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב חדר ילדים - חדרי ילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום קידום בגוגל בניית אתרים

נושא המאמר: נגמר המקום בגוגל
מאת: איל פטרן   שמור מאמר למועדפים

נגמר המקום בגוגל



מקובל לראות קידום אתרים כאמצעי פרסום לעסק '' זה כמובן נכון, אבל קידום אתרים הוא גם פעולה אסטרטגית שקובעת את המיקום של העסק בתחומו '' לזמן יש משמעות גדלה בקביעת מיקום אסטרטגי: ככל שעובר הזמן כך גוברת התחרות בכל התחומים וכך גם קשה יותר לקדם ביטויים


את המונח "קידום אתרים" מכירים כבר כולם, אבל הנה נקודת מבט קצת שונה על הנושא.

תארו לעצמכם שאתם הבעלים של חנות מכולת שממוקמת בלב הערבה, סוף העולם שמאלה... יפה. עכשיו תארו לעצמכם שוב את אותה מכולת, כאשר הפעם היא ממוקמת בצומת הרחובות דיזינגוף וקינג ג'ורג', ממש צמוד לדיזנגוף סנטר, בלב תל אביב.

הבדל של שמיים וארץ. במיקום הראשון תנועת הקונים בעסק תהיה כמובן כמעט אפסית. במיקום השני בעל העסק יכול לצפות לתנועת קונים ערה ולמחזור מכירות לא רע - עניין של מיקום!

אז איך זה קשור לקידום אתרים?

מקובל לראות קידום אתרים כאמצעי פרסום לעסק. זה כמובן נכון - מיקום גבוה בגוגל מאותת לגולשים שמדובר בחברה אמינה ומובילה בתחומה, וזה אכן יעודד אותם להיכנס להתקשרות עם העסק, אבל קידום אתרים הוא גם פעולה אסטרטגית שקובעת את המיקום של העסק בתחומו והוא מתבצע בשני שלבים:

1. ביצוע עבודת קידום אורגני ראשונית (נניח במשך שנה) - לקביעת המיקום.

2. קידום לצורך תחזוקה בלבד. מבחינה כספית ההשקעה בשלב זה תהיה הרבה יותר קטנה ומטרתה להשאיר את העסק במיקום הגבוה.

כמובן שככל שהענף תחרותי יותר כך השלב הראשוני יהיה ארוך ואינטנסיבי יותר, ובהתאמה, גם השלב השני יהיה אינטנסיבי יותר. בתחומים שאינם תחרותיים במיוחד אפשר לצפות שהמיקום הגבוה יישמר בקלות וזאת בתנאי שהאתר קודם מלכתחילה בצורה נכונה.

אייל פטרן, מנהל מחלקת קידום אתרים ב"פרומו" ציין כי "קידום נכון הוא הבסיס למיקום אסטרטגי לאורך זמן, וכשאני אומר קידום נכון אני מתכוון לקידום בלי טריקים — ללא תוכנות אוטומטיות שמייצרות לינקים מפנים וללא תעלולי ספאם בגוגל. זה אומנם יקפיץ את האתר כלפי מעלה לתקופה מסוימת אבל בהמשך זה הישג שפשוט יעלם".

יש גם חברות קידום אתרים שמבטלות את כל הלינקים שהן יכולות לשלוט עליהם ברגע שהלקוח מפסיק את ההתקשרות. זה יכול להפיל את האתר למקומות מאוד לא נחשבים בגוגל. וכידוע, המשמעות של מיקום נמוך שקולה ממש לאי-קיום.

חבל על הזמן!

לזמן יש משמעות גדלה בקביעת מיקום אסטרטגי. ככל שעובר הזמן כך גוברת התחרות בכל התחומים וכך גם קשה יותר לקדם ביטויים - וזאת עובדה. לדוגמה: לפני כמה שנים עוד היה די קל לקדם את הביטוי "קידום אתרים"... כיום זה כבר דורש עבודה סיזיפית.

אייל פטרן מוסיף: "אני טוען שפרק הזמן הנוכחי הוא חלון הזדמנויות מצוין לקידום, עכשיו זה עוד אפשרי לכבוש עמדה אסטרטגית שתישמר גם בעתיד".

המקום בגוגל לא נגמר וגם לא ייגמר, ויחד עם זאת מקום ראשון יש רק אחד, ומספר המקומות בראש הרשימה מצומצם.

ישנם בעלי עסקים שהבינו כבר מזמן את החשיבות של מקום אסטרטגי והיום הם נהנים מהפירות. כך לדוגמה, עסק מתחום המחשוב: העסק הקים אתר איכותי כבר לפני כ-4 שנים והתכנים השיווקיים באתר שובצו בכל מילות המפתח הנכונות (נכונות לקידום). בעל העסק הקפיד על איזון נכון בין מילות מפתח לבין תוכן שהוא באמת איכותי ובאמת משרת את הגולשים ונותן להם מידע אמין ורלוונטי. כתוצאה מכך, האתר מושך אליו גולשים רבים איכותיים — זה אומר שיש התאמה בין מילות החיפוש של הגולשים לבין האתר שהגיעו אליו. כלומר, הגולשים אכן מאוד רלוונטיים לעסק. היום בעל העסק חולש על אחד המקומות הראשונים המבוקשים ביותר בגוגל, לעסקים אחרים קשה מאוד להתחרות בו, ובסופו של יום המשמעות של זה היא הכנסות נאות.

www.promoline.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איל פטרן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]