חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חדרי בריחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: רשתות תקשורת
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

איך הפכה ה- NETWORK הגברית, מרשת קשרים מייצרת לרשת תומכת מרגע שעברה למגרש הנשי?


אחת ממילות המפתח בתחום העצמת נשים הינה NETWORK, לגברים יש אותה, כך טוענות נשים, בזכותה הם מצליחים. ה-NET הגברית נוצרת בתיכון, ממשיכה בצבא, מסייעת לגברים להשיג עבודות, מכרזים ומשרות מרתקות.
O.K הבנו.
אז עכשיו, כחמש שנים לאחר שחוקק חוק היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות, בכל עיר מועצה ומשרד ממשלתי יש יועצת (חוץ מאשר בערים, בהם החליט ראש העיר שהנושא אינו חשוב דיו...) ואותה יועצת או ממונה אמורה, ובדרך כלל מייצרת הדרכות בנושא העצמת נשים, ובהדרכות הללו מדברים ללא הפסקה (שימו לב למילה) על NETWORKING.
עכשיו אני מחפשת אותה.
מרחוק כולן מדברות על ה- NET, אולם כשאני מתקרבת ומבקשת לבדוק אותה, איך היא בנויה?
על אילו יסודות?
מי יצרה אותה?
איך היא מתוחזקת?
מהן עלויות תחזוקתה?
וסלחנה לי, במטותא, אני מעוניינת לבדוק גם את השורה התחתונה, דהיינו את התפוקות והתוצרים שהיא מייצרת- פה אני נתקלת בבעיה.
למה?
כי השורה התחתונה היא שה- NETWORK הנשית קיימת ובזה מסתכם העניין.

אז איך הפכה הנט הגברית מרשת קשרים עובדת NETWORKמייצרת תוצאות לרשת 'מדברת' NETTALK מרגע שנכנסה לטריטוריה הנשית?
ומדוע?
ובאחריות מי?
ובעיקר, איך ניתן להפכה לנט פעילה ומייצרת תוצאות, כמו זו של הגברים?.

ד"ר דבורה טאנן במחקריה (ארה"ב, 1990) בנושא קצרים בתקשורת בין גברים ונשים טוענת שנשים פועלות מתוך חתירה לאינטימיות בעוד גברים חותרים ליעד מתוך תחרות והתמודדות ושמירה על האוטונומיה.
כך יוצא שהנט הגברית מאפשרת לחבריה להתמודד להתחרות ביניהם ויחד עם זאת לשמור על חופש ופרגון הדדי.

לפני כחודש במהלך נסיעה קצרה בעיר תל אביב צלצל קולגה שלי לידיד מהנט שלו, נתן לו מספר טלפון, הודיע לו שמחפשים מנכ"ל לעמותה, שכר כך וכך...הוא כבר המליץ, ועכשיו קדימה לסגור את הקצוות... בתגובה למבטי המשתאה הסביר, שהוא מתכוון לעבוד עם העמותה הספציפית, הידיד מנכ"ל מצוין, וכמובן יהיה לו קל יותר לייצר אינטראקציות עסקיות עם אותה עמותה, כאשר ידידו יכהן בתפקיד מנכ"ל.

הבנתן?
הפרגון הגברי מבוסס על אינטרסים משולבים בהערכה, מתובלים בחשיבה עסקית (לא רגשית) ארוכת טווח. בעבר אגב התמודדו השניים על תפקיד המנכ"ל בחברה אחרת וידידי זכה.

באותו שבוע ביקשתי מקולגה, אישה וחברה קרובה ומושקעת לאורך שנים (על ידי כמובן), לחבר ביני לבין דמות מסוימת שלטענתה 'הייתה בכיסה'.
"עכשיו זה לא הזמן... את לא צריכה אותה... עד היום לא זכיתי לקישור המיוחל, למרות אינסוף תזכורות.
ברגע מסוים, לאחר ניסיון נוסף בו כשלה, ניתקתי עימה את הקשר. אמת, אין להקיש מדוגמא אקראית אישית זו על הכלל, אולם דוגמא זו היא, אחת מיני רבות ומאפיינות את ההתנהלות הבלתי- מפרגנת של נשים כלפי נשים אחרות.
נשים חוששות מתחרות,
נשים נמנעות מהתמודדות.
ככל שאת מוצלחת יותר כך תתקשינה מרבית הנשים לפרגן לך.
למה?
כי את מאיימת, וזאת גם במקרים בהם אין לשתי הנשים אינטרס זהה, כמו במקרה של חברתי לשעבר.

הומאנס, גבר, חוקר תקשורת חכם שהמציא את תיאורית סחר החליפין טען, שיחסים בין בני אדם הם אקט של סחר- חליפין, וכל עוד, כל צד מרגיש שהוא נותן פחות ממה שהוא מקבל הקשר נשמר.
וזה גם סודה של ה- NET הגברית. היא עובדת בשביל שני הצדדים, תוך קניה ומכירה של קשרים וקישורים.


מדוע לא שומרות נשים על קשרים אחרי התיכון?
מה מפריע לנשים לעמוד על דעתם ולשמור על קשרים? מדוע נשים, שהיו יחד בצבא לא יכולות לשמור על קשרים?
אז מה אם אינן משרתות יחד במילואים?
לא כל הגברים ממשיכים לשרת באותן יחידות. ומי מפריע לנשים לשמר קשרים מהאוניברסיטה?

בסופו של דבר מרבית חברותינו היום, אחרי נישואין, גירושים, נישואים, ילדים ולימודים עובדות במקומות מסודרים או שהן בעלות עסקים. שמירה על קשרים עימן הייתה מאפשרת שימוש הדדי למטרות עסקיות.

והתשובה היא שרשתות גבריות מתקיימות מחוץ למשבצת התא המשפחתי. הן נכס גברי לכל דבר, עובר בטאבו יחד עם בעליו בכל שלבי החיים, אזור, בועה בזכות עצמה, חסינות גירושין ותנודות אחרות, בעלות כושר עמידות גבוה ומעצם קיומן מחוץ לתא המשפחתי ולרוב ללא ידיעתו, אינן מותנות באישור האישה.

ה- NET הנשיות לעומתן קשורות באינטימיות ובמפגשים של משפחות, ולפיכך מותנה עצם קיומן באישור הגבר.
יד על הלב, מי הגבר שיקדם נוכחות אימפריה קרייריסטית נשית מהלכת ליד אשתו, אותה הוא רוצה עובדת אבל לא יותר מידי?
ומי האישה שתעדיף את הקרייריסטית על פני הגבר שלה, או שתנסה לחלוק על דעתו בנושא?.
כך מתחילה התמסמסות ה- ה- NET הנשית המקדמת, ונשים נשארות, מתוך בחירה לא מודעת עם ה- NET הנשית התומכת והמתקשקשת.

התנהלות הנשים ממוקדת התהליך ע"פ טאנן הופכת ככל הנראה גם את ה ה- NET הנשית לרשת תמיכה אינטימית. וכך, במקום שה- ה- NET תהיה ממוקדת תוצאה כמו אצל הגברים היא הופכת לרשת תמיכה, כמו זו ולהבדיל של אלכוהוליסטים, נרקומנים בגמילה, חולים סופניים ודומיהם. המטרה המוצהרת של ה- ה- NET הנשית היא עבודה,WORKING המטרה הסמויה הבלתי מוצהרת היא חברתית גרידא- TALKING.


בכל פעם שפונה אלי יועצת, ממונה על מעמד האישה או מנהלת משאבי אנוש ומזמינה הדרכה להעצמת נשים אני שואלת אותה,
האם היא מעוניינת בהדרכה או בתוצאה.
במקרים משמחים בהם התשובה היא תוצאות, אני מבקשת ממנה שנגדיר יחד את התוצאות הרצויות.
תוצאה מורכבת ממטרות, כמויות, שמות ולוחות זמנים.
למשל, כימות ההדרכה לתוצאות עשוי להיראות כמו 'שלוש נשים חדשות שתתמודדנה למכרז, שתיים שתגשנה מועמדות לוועד המרכזי' וכך הלאה.
אמיצות נענות לאתגר.
אני מוכנה לקחת באומץ את המחויבות ולספק תוצאות. הבעיה היא שנשים בכוונה מראש של תהליך הסוציאליזציה, אינן מחונכות ולפיכך, אינן מורגלות, בניגוד לגברים לתהליכי חשיבה ועבודה, המכומתים (מתורגמים) לתוצאות מספריות, ומנגד נשים נאלצות להתמודד מול המכבש של ההנהלות הגבריות, הרואות בהעצמת נשים בדרך כלל מס שפתיים בלתי- מחייב.

ומכאן אני עוברת ל- NET הנשית הלכה למעשה, כפי שהיא צריכה ויכולה להיות, בכדי לייצר תוצאות במועצות נשים, בארגונים, חברות ובחברה בכלל.


ה- NET הנשית היא תוצר לוואי מובנה ידוע מראש בכל תהליכי הדרכה שלי, ואני מצרפת את מפתחות הזהב להפיכתה מ- NETTALK ל- NETWORK

1. מובילת תהליך עם פרופיל אישיותי של
מנהיגה- חזון אישי, חשיבה עסקית,
מקדמת, ללא אוריינטציה "טיפולית",
עוצמות אישיות, פרגון אמיתי, חשיבה
עסקית יצירתית, מוכנות ליצירת חיבורים
על בסיס קשרים והכרויות אישיים.

2. פרגון, תמיכה וגיבוי של ההנהלה הנשית.

3. שיתוף פעולה מלא מכל הגורמים בסביבה
(גברים).

4. שינוי מסגרת ההתייחסות של כל המעורבות
כלפי ה- NET הנשית.

5. שימוש מושכל במידע (חשיבה "גברית"/
עסקית).

6. בניית תוכנית עסקית לכל NET, תוך הכרת
הפסיכולוגיה של ההצלחה והפסיכולוגיה של
הנעת מתנדבות, מיפוי צרכים יכולות,
קשרים, מטרות, לוחות זמנים, יעדים
ומדדים, גיוס משאבים ותגמול הנפשות
הפועלות.
7. פתיחת מועדון ה- NET רק לנשים בעלות
מוכנות ויכולת סחר- חליפין.

ובנוסף, התמדה, סבלנות והנאה מהתהליך.

אודות הכותב:
שירית בן- ישראל
מומחית להעצמה מעשית של א- נשים
יועצת עסקית וארגונית,
מומחית למיתוג א- נשים
בארגונים ובעסקים
WO-MEN EMPOWERMENT
מנכ"לית STS
מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."