חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום בפיסבוק ורשתות חברתיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלון בצפון מלון מלונות בצפון מלונות צפון

נושא המאמר: מלון בצפון - רמת הגולן
מאת: מלון בוטיק וילה גליליי   שמור מאמר למועדפים

בבואנו לספר על חופשה באזור הצפון, שערי הדמיון נפתחים אל עבר מרחבים, שטחים פתוחים וירוקים, גבעות, וואדיות ויערות באופק. אם חשקה נפשכם לחופשה באזור שופע מרחבים ונופים, צפון ישראל יכול להיות המקום המתאים. אחד הרעיונות הנהדרים לחופשה באזור זה היא לשלב טיול ולינה באחד ממלונות הצפון.

מאמר זה הינו מאמר ראשון בסדרת מאמרים על מלונות בצפון וסביבתם על מנת לייצר עבורכם מידע יעיל שיתרום לכם לבחור בחופשה המתאימה ביותר. צפון הארץ מחולק לחמישה אזורים עיקריים: רמת הגולן, גליל עליון, גליל מערבי, הכנרת וגליל תחתון. מאמר זה מוקדש כולו לאזור רמת הגולן וסגולותיו.

מלון בצפון – רמת הגולן בכמה מילים

רמת הגולן היא אחת האזורים המיוחדים בצפון. היא רמה שטוחה שגבולותיה הן נחל הירמוך מדרום והר החרמון מצפון. הרמה משתרעת על פני שטח של 1,600,000 דונם מחמת גדר שבדרום ועד הר החרמון בצפון. הרמה מגיעה למרום של 2,224 מ' מעל פני הים. בגולן 32 יישובים ומלבדם, הוקמה העיר קצרין אשר נועדה לשמש כמרכז שירותים ומסחר לכלל היישובים וכן למטרת קידום השילוב האזורי. במרחבי חבל ארץ קסום זה פרושים שמורות טבע, נחלי הגולן, תלים געשיים, חופי הכנרת המזרחיים בקיץ והשלג בצפון הגולן בעונת החורף.

מלון בצפון- סביבת החופשה

ללינה באזור הגולן לא תתקשו למצוא מלון בצפון שיעמוד על ציפיותיכם, מלון בעל סטנדרטים לא פחותים מבתי המלון המוכרים בארץ. כאשר במקביל לבחירת המקום לחופשה במלון בצפון, ישנה המלצה להגיע למרכז המבקרים "קסם הגולן" הממוקם בעיר קצרין. במרכז זה ניתן לקבל את כל המידע אודות רמת הגולן בין אם להעשרה והכרה ובין אם לבילוי וחוויה של משב רוח צפוני. כמו כן, תוכלו לקבל מידע על הנעשה ועל החדש באזור. עוד במקום: סרט ייחודי המוקרן ב- 180 מעלות המציג את רמת הגולן באופן רב חושי, ובנוסף מודל מדויק של הרמה, היחידי מסוגו בארץ.
כאשר הבחירה למלון בצפון נעשתה, אין ספק שהבחירה במקום בילוי ייחודי על פי המלצת המרכז תעזור לכם להפוך את חופשתכם לחופשה מהנה הרבה יותר בצפון.

מלון בצפון – אתרי בילוי, נוף ועתיקות

הגולן מהווה מוקד תיירותי מבוקש בזכות משאבי הטבע שבו והנוף המיוחד לעמקים ממערב ולהרי סוריה ממזרח. בגולן תוכלו למצוא אתרי בילוי שונים ומיוחדים כגון:

שמורות טבע שונות: יער אודם, גן לאומי מבצר נמרוד, אתר גמלא, מנזר כורסי, בריכת המשושים, נחל זוויתן, יער יהודיה, פארק הירדן, פארק העורבים, ועוד.

אתרי הנצחה ומורשת כמו: אתר סיירת אגוז, הנמצא למרגלות הר החרמון. אתר הנצחה לחטיבת גולני הנמצא סמוך לשמורת הבניאס ועוד.

מצפים לדוגמא: מצפה הר בנטל, הר געש כבוי הצופה לחרמון הסורי. תצפית קוניטרה, ממנה תצפית מרתקת לעבר גבול ישראל סוריה, לעבר הריסות העיר וראשית השיקום. מצפה השלום הנמצא על המצוק הדרומי של הרמה ובו נוף פנרומי מהחרמון בצפון, דרך הרי צפת והגליל ועד עמק הירדן והכנרת בדרום.

אתרי בילוי: אתר החרמון, אתר הסקי היחיד בארץ המופעל על ידי אחד הישובים הממוקמים עליו, נווה אטיב. כפר האמנים במושב אניעם, רחוב שלם עטור מבני אמנות ויצירה מכל הסוגים. "גלגל רפאים" במושב יונתן, אתר ובו מעגל אבנים מסתורי וקדום המעלה השערות רבות ושונות לסיבת קיומו.
בגולן עוד אפשרויות רבות לטיולים ובילויים: מסעדות בצפון, מבשלות בירה, מטעי תפוחים, מים מינרליים, שביל הגולן, רפתות רובוטיות, מוזיאון עתיקות הגולן, בתי כנסת עתיקים, בריכות ומבנים סורים הפזורים לכל אורכה ורוחבה של הרמה.

מלון בצפון – סיכום

על מנת להפוך את חופשתכם לחופשה מיוחדת בצפון, אתם מוזמנים לבחור לכם מלון בצפון אשר ישמש אתכם לנקודת יציאה לאתרי בילוי המעניינים אתכם באזור רמת הגולן החל מהדרום וכלה בצפון, בכל עונות השנה. לפניכם עולם שופע ועשיר של היסטוריה, ארכיאולוגיה, תרבות ופעילויות ייחודיות שיש לחבל ארץ זה להציע. חפשו מלון בצפון ותתנו לעצמכם הזדמנות לנופש אחר שישאיר את חותמו הקסום בליבכם לאורך זמן.

חופשה נעימה !



www.villa-galilee.com/?p=1103


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מלון בוטיק וילה גליליי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]