חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך תשתחררי ממערכת יחסים לא בריאה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: עידן הדליה
מאת: יצחק שפי    שמור מאמר למועדפים

האמביציה לטפס בסולם הדרגות נהיית יותר ויותר פאסה אצל גברים. כי בתרבות הנקראת דמוקרטיה היא מלכתחילה אבסורדית, חולשת דעת, כי בפועל מדובר בלא יותר מאשר לרצות. ב"עידן הדלי" תפקיד ציבורי הוא בעיקרון הקרבה אישית המובנית בגורלם של אלה שבצעירותם קיבלו הרבה ולכן מרגישים חובה להחזיר. לא מלכות כמו של מלכת יופי ולא כוכבות כמו של כוכבת נולדת. ואותו הפמיניזם שנלחם על "קידום נשים" נלחם בעצם על הצד האפל, על הזכות להגשים חולשות, על השלטון שבאין-שלטון.

האמירה שהכי מקוממת את הפמיניסטיות האלה היא זאת: תפקידים ניהוליים ובייחוד ג'ובים פוליטיים יותר מתאימים לנשים מאשר לגברים. במדינה מהז'אנר הדמוקרטי הרשויות צריכות להיות בידי נשים.

למה "הכי מקוממת"? כי היא פותחת לרווחה את אותה הדלת שהן חיות על להתפרץ אליה, הדלת לריקנות הנאורוטית-אלקטרית.

עבודתה של ראש-עיר או שרה או מנכ"לית אל-על אמורה להיות עבודה אפורה, מינהלית במהותה, זרימה סיזיפית, "הנבחרות" אמורות להיות אמהות-עקרות-בית מורחבות.
מי שניגשת כראוי לתפקידים כאלה מוצאת את עצמה בדיאטה בגבינה שהיא מזיזה אין יותר מחצי אחוז של תהילה ו"ריגושים" וכל שאר הירקות המהממים שמייחסות לה הפרחות הנכות-ריגשית האלה, אלה שכותבות דוקטורטים על העיקצוצים הטנטריים שעושה להן הבד הטווידי שממנו מחייטים את הז'אקטים השחורים של ה"נשות קריירה". בעוד שלמעשה מדובר בעול שהוא מטבעו הרבה פחות מרנין מגידול ילדייך שלך, למשל ולא רק למשל.

ואלה שהיו שם, כלומר הגברים, כבר מבינים את זה ורוצים לחזור הביתה, אל המערה החשמלית.

המהפכה התעשייתית עשתה מהגברים פקידים, וממש לא משנה באיזה תואר הם נושאים ולכמה אנשים הם יכולים, כלומר נאלצים להגיד מה לעשות. ופקידות זה משהו שיותר מתאים למהות הנשית, האופקית.

כל פעם שאתן שואלות את עצמכן מה סוד הקסם-החלום שבזוגיות, הנה אני נותן לכן את ההסבר הקרדינלי: כי התחרות בין גבר לאשה היא טיפשית-מופרכת מיסודה.


אודות הכותב:
מאת: שפי יצחק
[email protected]

israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=98991


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יצחק שפי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]