חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משיקים מבצע חדש? כך תתאימו את התאורה אל האירוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיל הזהב בני גיל הזהב הגיל השלישי זקנה

נושא המאמר: גיל הזהב - כיצג להפיק את המירב
מאת: רני רענן   שמור מאמר למועדפים



גיל הזהב - כיצג להפיק את המירב


אין הגדרה ברורה למושג "גיל הזהב". לרוב אנו מתייחסים למצב בו אנשים ייצאו כבר ממעגל העבודה ועיתותיהן בידם.
אולם, יש הפורשים מעבודתם בגיל 50. האם זה סביר כי אדם בן 50 הוא בגיל הזהב? יש שפורשים בגיל 90. אז כולנו נסכים כי האדם שייך לקטגוריה של בני גיל הזהב.
בישראל, גברים ונשים פורשים מעבודתם בגיל 67 אך נשים יכולות לפרוש אף בגיל 62. כאשר בני גיל הזהב פורשים מעבודתם, עומדים לרשותם מספר רב של תחומי עניין ותחביבים אשר יכולים למלא את החלל שנוצר ועודף הזמן הפנוי, כיוון שאינם משכימים שוב כל בוקר לעבודה:




  1. ישנם העוברים לדיור מוגן או לכפר גמלאים – זהו למעשה מעין קיבוץ אשר כל תושביו הם בני גיל הזהב. דיור מוגן איננו בית אבות כפי שהיה מוכר וידוע בעבר אלא דיור איכותי ומוגן לבני גיל הזהב . עם העלייה בתוחלת החיים כלומר, אנשים חיים כ-20 שנה ואף יותר מעבר לגיל הפרישה, יש צורך לשפר את איכות החיים של בני גיל הזהב על ידי מציאת דיור חליפי אשר יעניק לבני גיל הזהב יתרונות רבים:


    הביטחון הפיזי - בעיקר אצל בני גיל הזהב המתגוררים בגפם קיים החשש המוצדק לחיות לבד להתמודד עם גורמים עבריינים כשודדי קשישים. בדיור מוגן לעומת זאת קיימת שמירה 24 שעות ביממה.
    הדאגה לבריאות - במקומות אלו ניתן למצוא צוות רפואי וכמובן פעילויות גופניות כגון: חדר כושר, חוגי ספורט ובריכת שחיה, פעילויות התורמות לבריאות.
    הפעלות שונות למילוי שעות הפנאי כגון: סרטים, הרצאות, טיולים, חוגים ועוד.
    פתרון הבעיה החברתית - חלק מבני גיל הזהב הנו בודד. מובן, שהדבר מתגבר אצל אלו שחיים לבדם אך גם זוגות רבים מתקשים במציאת חברים חדשים לאחר שחברי העבר עברו לדיור מוגן או לצערנו נפטרו.



  2. ישנם רבים מבני גיל הזהב, שתחביבם החדש הינו טיולים (לרוב מאורגנים) ונסיעות לחו"ל. ישנם חברות נסיעות המתמחות בטיולים לגיל הזהב. החברה המארגנת את הטיול, לוקחת בחשבון את נקודות החוזק והחולשה של בני גיל הזהב וכך בוחרת את יעדי הטיול, רמת הקושי, הצורך בליווי רפואי, התאמת גיל המדריך ועוד.



  3. בני גיל הזהב מוצאים לעצמם תחביבים חדשים או מתחילים לעסוק בתחביב עליו "חלמו" כל שנות עבודתם, כגון: פעילות גופנית, משחקי חשיבה וחברה כדוגמת ברידג', פעילות במועדונים לגיל הזהב וכו'.


וכעת דבר סיכום.
גיל הזהב איננו כבר גיל הקשישים (אלו שראשם מלא בקש) אלא להיפך, גיל מלא באפשרויות אינסופיות.
בדומה לדברי הרמב"ם "נפש בריאה בגוף בריא" ניתן לומר כי אף ההיפך נכון "גוף בריא בנפש בריאה", רוצה לומר כי באם תרצו גוף בריא בגיל הזהב, יש לשמור על נפש בריאה.

www.noahlee.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רני רענן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]