חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניכיון צ'קים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחשב נייד איכותי מחשבים ניידים איכותיים

נושא המאמר: מחשב נייד איכותי
מאת: promo   שמור מאמר למועדפים

השם הנרדף לאיכותי הוא בדרך כלל יקר. מצד שני, מחשב נייד יכול להיות בעל איכויות שונות ובדרגות איכות שונות ותלוי בשימוש או בצרכים של בעליו. למחשבים ניידים יש מפרטי תוכנה שונים, עיצובים, גדלים ומשקלים, סוללות ויצרנים רבים. לכל שימוש יש את המחשב הנייד המתאים לו. מחשבי מיני נייד - או בשמו המשודרג: "נטבוק", אולטרה נייד, נייד רגיל ותחליף שולחני. מהם באמת ההבדלים?
סוגי מחשב נייד איכותי
המחשב המיני נייד (נטבוק) הוא מוצר המדף הכי חם כיום (מלבד ה"מקבוק" של מקינטוש הפונה לפלחי אוכלוסיה אחרים ועדיין רושם הצלחה רבה). הוא משמש סטודנטים רבים, אושיות בתי קפה ועוד. כמויות הנטבוקים שנמכרים מכפילות את עצמן מדי שנה ובשנה שעברה הגיעו על פי ההערכות ל-35 מיליון מחשבים מיני ניידים (לאחר שבשנת 2007 נמכרו 400 אלף ובשנת 2008 11 מיליון). אלו חסרים כונן סי.די. רום ובעלי מסך קטן מאוד. מחשבי אולטרה ניידים מתאימים לאנשי עסקים אשר מתקינים עליהן תוכנות משרדיות. נייד רגיל הוא בעל מסך מעט גדול יותר ועדיין ניתן להתקין עליו תוכנות כבדות יחסית. מחשב שהוא תחליף שולחני דומה למחשב ביתי יש לו מסך גדול יחסית, יכולת להפעיל תוכנות כבדות יחסית, אולם המשקל והגודל של המחשב גדולים יותר. העוצמה שבהפעלה היא כמו במחשב נייח, ולכן הוא דומה לו בביצועים.
איך למצוא מחשב נייד איכותי
ראשית כדאי להבחין בין כל סוגי השימושים למחשבים והצורך שלכם בחלקים כמו מאיץ גרפי או מעבד טוב, להתמקד בקבוצת המחשבים שעונים לתקציב הכלכלי שלכם, ולבחור בדגם מוכר ונמכר, כדי שתוכלו לקבל בעבורו שירות במגוון מקומות רבים, והאחריות תהיה ברת תוקף. עם קניית המחשב, בררו מה כוללת תעודת האחריות והיכן ישנה מעבדת מחשבים סמוך לאזורכם במקרה הצורך.

www.memory4less.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י promo שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]