חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צעדי מנע, לבעלי עסק המנהלים קופה רושמת באמצעות שכירים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתרי הכרויות גיי דייט

נושא המאמר: אתרי הכרויות - כיצד לבנות פרופיל מנצח
מאת: צוות 8דייט   שמור מאמר למועדפים

כיום, יותר ויותר אנשים פונים לאתרי הכרויות כדי למצוא אהבה וזוגיות. אם בעבר הייתה סטיגמה שלילית ביותר, הרי שהיום הדבר הפך כה נפוץ עד כי אי אפשר היום להתעלם מהכלים והאפשרויות שמציעים לנו אתרי ההכרויות. היתרון המשמעותי ביותר הוא הנוחות. אין צורך לצאת מהבית ואין צורך להוציא עוד כסף על משקאות בפאבים מלאי עשן. ניתן בקלות, בכל שעה ומכל מקום לפגוש עשרות ומאות אנשים חדשים בערב אחד. אך גם באתרי הכרויות, כמו בכל מקום בחיינו, אנו נדרשים לבצע עבודת שיווק עצמי. עלינו להראות במיטבינו, עלינו להיות מעניינים, מושכים ומספקים מוצאי חן כדי שמספיק אנשים ייפנו אלינו ויתעניינו ליצור איתנו קשר. בסופו של יום, מדובר במשחק של מספרים. ככל שנשוחח, נצ'וטט, נדבר ונפגש עם יותר אנשים, כך אנו מגדילים את הסיכויים שלנו למצוא בן או בת זוג פוטנציאלים. רבים מאיתנו מאמינים שצריך להעצים את קורות החיים שמפורטים בפרופיל האישי ולהאדיר את עצמנו. זו שגיאה, אי אפשר להתחיל קשר רציני ולבסס אותו על שקרים. ניתן להדגיש דברים שחשובים לנו ולהאדיר אותם אבל מה הטעם בלהמציא דברים שקריים. הרי אם הקשר ייתקדם לא נוכל שלא לחשוף את השקר. נקודה חשובה נוספת היא תמונת הפרופיל. רבים מזלזלים בתמונה ופשוט מוצאים תמונה ישנה מהאלבום. כידוע, תמונה שווה אלף מילים (ובתחום הזה אולי אפילו יותר) ולכן אסור בשום אופן לזלזל בחשיבות התמונה. מומלץ אפילו לבדוק אפשרות של צילום מקצועי או להשתמש בתמונה של צלם מקצועי שצילם אתכם באירוע משפחתי. עם זאת, חשוב להדגיש כי מוטב להמנע משימוש בתמונה רחבת משתתפים. חברים באתרי הכרויות מבקשים לראות אתכם והלכיר אתכם ולא קבוצה של אנשים. נקודה חשובה נוספת בפרופיל היא הפרטים שאנחנו מספרים וחושפים. מצד אחד לא נרצה לחשוף פרטים אישיים מזהים כמו כתובת מגורים וטלפונים, ומצד שני נרצה לשתף ולהראות מעניינים ככל האפשר. מומלץ לבצע הליך זה בנחת וברוגע, לקחת את הזמן ולשקול את המילים, לנסח פרופיל שבאמת משקף אותנו כך שאנשים שפונים אלינו יוכלו להכיר אותנו באמת לפי הפרופיל שלנו. לסיכום, אתרי הכרויות הינם כלי נפלא להכרות ומומלץ להתנסות לכל מי שמבקש למצוא אהבה ולהקים משפחה.


תגיות: אתרי הכרויות, גיי דייט

xn-----uldsfaxeq9jfrk.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צוות 8דייט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]