חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דלתות מעוצבות - דלתות הזזה - דלתות כניסה - דלתות פנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פדנטים פדנטים נקיון נקיון ניקיון משרדים

נושא המאמר: מה עדיף לניקיון המשרד, מנקה פרטי או חברת ניקיון
מאת: מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

אחד הדברים עליו בעלי החברה ומנהליה שמים הכי הרבה דגש הוא סביבת העבודה. מחקרים רבים מראים כי סביבת עבודה אידיאלית משפרת את היעילות, הרצינות, ההספק והאפקטיביות של העובדים בחברה. אחד הדברים החשובים ביותר בשדרוג סביבת העבודה במשרד הוא השמירה על הניקיון. סביבת עבודה נקייה היא סביבת עבודה ידידותית יותר לעובדים. תמיד כיף יותר לעבוד כשיש ריח טוב יותר במשרד וכשהכיור במטבח נקי כשאתה הולך לרגע להכין קפה. לגבי הדרך בה כדאי להגיע לאותו ניקיון נכסף חלוקות הדעות, מנקה פרטי בלא מעט מקרים יעלה לכם זול יותר להעסיק מחברת נקיון, אבל בל נשכח בחישוב כלכלי את הטווח הארוך, שזה אומר תשלום תנאים סוציאליים פיצויים וכדומה, בהעסקת חברת ניקיון המחיר הוא קבוע וכולל את כל המחויבות שלכם כלפי העובד, החל מנסיעות וכלה בכל האחריות הסוציאלית ויחסי עובד מעביד. בתשלום לעובד ניקיון פרטי אנו מסייעים לעובד שעמל וייגע למען הניקיון במשרד ומאפשרים לו להרוויח יותר כעובד עצמאי מול המשרד מאשר כשעובד דרך החברה, למרות שחשוב לדעת שחברת ניקיון מקצועית והוגנת דואגת לעובדיה לשכר טוב, מבטחת אותם ומספקת להם את כל התנאים. תוכלו לראות זאת בנקל, בחברה שלה מנקים אם אנרגיות טובות חיוך ומסירות לאורך זמן, זה בוודאי מוכיח על יחסי עובד מעביד הוגנים ומספקים. במשרדים רבים הבינו שאת הניקיון היסודי והטוב ביותר עושות חברות המתמחות בניקיון ולא עובד פרטי שנשכר על ידי החברה כדי לנקות את המשרד. ראשית חברות ניקיון יותר גמישות מעובד ניקיון. מאחר ואם העובד חולה הוא לא ינקה את המשרד ביום הניקיון ולעיתים יעדר יותר בשל מחלה ממושכת. פרט לכך, מגיעים לו ימי חופשה. חברת ניקיון מחזיקה מצבה של עובדים ועובדים חולים או שנמצאים במילואים ניתן תמיד להחליף בעובדים מקצועיים אפילו יותר. שנית חברת ניקיון קל יותר להחליף. עובד ניקיון שעובד במשרד כבר שנים ומתחיל להתרשל, קשה יותר לפטר מאחר ואתה ועובדי החברה כבר מכירים אותו. חברת ניקיון אפשר להחליף בשיחת טלפון בלי לפתח יחסי קרבה או לדרוש מהם שיחליפו מנקים. מקצועיות - בחברת הניקיון המתמחה בניקיון משרדים ישתמשו תמיד בחומרי הניקוי הטובים ביותר והחדשים ביותר, בטכניקות הניקיון היעילות ביותר. בחברה כזו תמצאו עובדים ותיקים, כאלו שיודעים לנקות במקצועיות מבלי להשאיר סימני ניגוב, בלי לפסוח על פינות, עבודה עם סמרטוט ומים נקיים, תוך שמירה על ציוד המשרד. הסיבה לכך היא פשוטה - זה המקצוע של חברת הניקיון ועובד שהמקצוע שלו הוא ניקיון, ידע למשל, שאקונומיקה לא שופכים על פרקט כדי לנקות אותו. מנגד, עובד שמנקה שנים באותה חברה מפתח בשלב מסוים הרגלים, לפעמים מיותרים או שלילים שגורמים לו לנקות פחות ביסודיות, מאחר וממילא לא שמים לב לפינה שהוא שכח לנקות או לתריס הגבוה שהוא לא הגיע אליו במהלך הסרת האבק. בפדנטים ניקיון משרדים דואגים לנקות ביסודיות ולהעניק לעובדי החברה סביבת עבודה נעימה יותר שמקנה גם שירות טוב יותר ללקוחות שלכם.


תגיות: ניקיון משרדים, פדנטים נקיון, נקיון, פדנטים

www.pedantim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]