חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עומד לייסד חברה? כדאי לערוך תקנון מפורט - כידוע, מערכת היחסים בין בעלי מניות של חברה נשלטת על-ידי תקנון, כאשר חוק החברות קובע כי "דין התקנון כדין חוזה בין החברה ובין בעלי מניותיה ובינם לבין עצמם". התקנון מהווה מסמך יסוד מכונן, המכוון את אופן הפעולה של החב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיקי שחם תאי גזע דם טבורי בנק החיים

נושא המאמר: תאי גזע מדם טבורי.
מאת: מיקי שחם   שמור מאמר למועדפים

מיקי שחם על הקשר שבין דם טבורי ופגות פגות ניתנת לניבוי בחלק רב מהמקרים ואף חלק מהתסמינים וסיבותיהם בעקבות הפגות ניתנים לטיפול וריפוי באמצעות תאי גזע מדם טבורי או יתאפשרו בעתיד. בנק החיים ועובדיו, מתוך המחויבות הבסיסית לקהילה וכמדיניות קבועה, תומך באוכלוסייה הגדולה יחסית של הפגים (כ- 10% מהלידות בישראל), מאצץ את לקוחותיו מבין אוכלוסייה זאת, מטפח אותה ופועל לקידומה בדרכים שונות. לפי מיקי שחם, המשפחות אשר על פי מדדי הניבוי קיימת סבירות ללידת פג, יוכלו להצטייד בערכת איסוף דם טבורי על חשבון בנק החיים - ללא עלות וללא התחייבות, כך שניתן יהיה במקרה לידת פג לבצע איסוף של הדם הטבורי. מהידע הרפואי הנצבר עולה 1. מדדי הניבוי המוקדמים ללידת פגים ידועים מראש ונגזרים ברובם ממצבים רפואיים שונים של ההריונית – חלקם לפני תקופת ההיריון וחלקם בתקופת ההריון. 2. קיימת סבירות שניתן יהיה לטפל בחלק ממחלות הנגרמות לפג וכן במחלות הנגרמות ליולדת בתאי גזע מדם טבורי של התינוק. תמיכת בנק החיים במשפחות 1. הרשמה לשירות ללא תשלום דמי הרישום וקבלת ערכת האיסוף לבית המשפחה. 2. הנחה בשיעור 10% מהמחיר במסלול שנבחר, או: מחיר שירות מלא, אך ביטוח השתלות איברים כללי לתינוק למשך 10 שנים על חשבון בנק החיים (שיפוי של 1,000,000 $ או פיצוי חד פעמי בגובה 50,000 $ [בכפוף לאישור חברת הביטוח את המבוטח]] מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


תגיות: תאי גזע, דם טבורי, בנק החיים

www.lifebank.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקי שחם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]