חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שירה בציבור- כבר לא כמו פעם





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפולוג נשים

נושא המאמר: גברים ונשים על כתב היד של גרפולוג
מאת: יובל בן בסט   שמור מאמר למועדפים

גברים פנו מקום לנשים בכנס של ארגון המורים ביקש גדעון עזרה שר החינוך מהמורים לפנות את הכיסאות למורות. כדוגמה אישית הוא פינה ראשון את הכיסא שלו. שר שמגלה רמת אנושיות זה כבר בשורה משמחת, השאלה כיצד ארגוני הנשים יתפסו את בקשתו של השר. מצד אחד סחטן על הנימוס הפולני מהצד השני האם זה אומר שגברים יותר חזקים מנשים. אז אם מישהו כבר שכח גברים חזקים יותר מנשים פיזית, נכון אישה יולדת והכאב משול לכריתת יד. אולם עדין העצמות של הגבר יותר כבדות, העור יותר עבה בקיצור עשה נכון גדעון עזרה שביקש מעזרת הגברים לקום. מה כדאי לנשים לעשות לפני חתונה לפני החתונה יש סוג של התרגשות, והכלה רוצה להראות במיטבה. במחקר שנערך על ידי במגזין "אפטייט" נמצא כי שבעים אחוז מהנשים רוצות להוריד כתשע קילו ממשקלן לפני החתונה ואני אומר למה לפני החתונה. אם אישה תוריד תשע קילו עוד לפני האירוסין היא תתחתן יותר מהר. כי מה לעשות, אנחנו הגברים רוצים נשים יפות, ומושכות. מה כדאי לגברים לבקש אחרי החתונה מי שעוד לא יודע אחרי החתונה הדברים נראים אחרת. האישה הגיע למחוז חפצה. בית, יציבות, בעל, גבר והשלב הבא הוא ילדים. אין בעיה אבל רגע.. סוף סוף אנחנו הגברים רוצים ליהנות מסקס חופשי, נכון שנהנו גם לפני החתונה אז אולי כדאי ליהנות עוד קצת לפני שנתחיל לחשב את הביוץ הגדול. ההחלטה של הכנסייה הקתולית גברים ונשים מחפשים דברים שונים כי אנחנו בבסיס שונים. מאז הכנסייה הקתולית שהחליטה כי אישה אחת לגבר אחד עדיף הדברים עוד יותר התחדדו. מה שקשה לי להבין איך גבר יכול להסתדר עם כמה נשים בו זמנית, זה אפשרי, אבל נראה לי מה זה קשה. תחשבו מה זה ששלושה נשים מחליטות שכל אחת מהן לא מקבלת יחס. לפחות יתרון אחד נמצא. איפה האישה בעידן הפמיניסטי ? היום בעידן הפמיניסטי צריך לפנות אל גרפולוג, בכדי לראות האם כתב יד הוא של גבר או שלא אישה. מצד אחד הנשים קיבלו הרבה מאוד חובות, מצד שני הן קיבלו הרבה מאוד זכויות.ועכשיו הן צריכות עם זה. האבקות אצבעות הרגלים ידעתם שיש ענף ספורט תחרותי שבו מנסים להצמיד את אצבעות כפות הרגלים למטה באמצעות כף הרגל של המתחרה. כך לפעמים אני מרגיש במתח שקיים בין הגישה הפמיניסטית לזאת הגברית. ואני חושב, הכי טוב זה להצמיד רגל על רגל יד על יד וללכת לישון יחדיו.


תגיות: גרפולוג

www.graphologia.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יובל בן בסט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]