חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קריאה לשינוי חקיקה הנוגעת לאופן ניהול כתבי ערר אשר הוגשו בפני ועדת הערר מס רכוש - תביעת פיצויים - מס רכוש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: מסע נשי- שלא תשכחי
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

חשבתן פעם מה קורה כשמקבצים 50 נשים, תחת קורת גג אחת, למשך שלושה ימים?.


מסע נשי, יזמה משותפת של שלוש נשים; מזל אוזן, בעלת חברת נסיעות והפקת אירועים מאשדוד, מועצת הנשים של העיר אשדוד, בראשות היועצת למעמד האישה, אתי אטיאס ואנוכי, שירית בן- שיראל, בעלת חברת STS, המתמחה בהעצמה מעשית של נשים בישראל.

50- 100 נשים יורדות באופן מאורגן לאילת, לשלושה ימים של הנאה, למידה וחוויה, סביב העצמה ומנהיגות. המטרה, לתת לנשים אפשרות, ללמוד ולהתעצם, הן בתכנים, הן בכלים מעשיים והן אחת מחברת השנייה, כי במסת הנשים יש עוצמה משל עצמה. ומי שלא ראתה מסע נשי, לא ראתה הנאה מימיה.



העלייה לאוטובוס

אבי הנהג, שרק אתמול הסיע 100 חרדים לסיור בעיר הקודש, נראה שמח ליהנות מחברת 50 נשים מקסימות וחייכניות. האנרגיות שלהן מוציאות ממנו בדיחות מהארסנל הפרטי, שירים רומנטיים, ג'ו דאסן, אדאמו, מישל פולנארף, אנריקו מסיאס, חוליו איגליסייס ומייק בראנט. אתי היועצת מחלקת את עיתון היועצת למעמד האישה, ובו מתנוססות, ברב פאר וגאווה אשדודית, תמונות פרויקט "מטביעות חותם", פרויקט ארצי, בו נטלו חלק פעיל צוות רכזות פרויקטים של היועצת ומשתתפות פרויקטי המנהיגות השונים בעיר. כל מי שנטלה חלק בפרויקט מביטה בהנאה ובגאווה גלויה, בצילום הגרפיטי שלה, המופיע בשער או באחד מדפי העיתון.
חידונים, שירה בציבור, חידות, סודוקו, ובין לבין, שיחות אינטימיות יותר בין מכרות לחדשות. אם ברישות עסקי עסקינן, הרי, שזה עשה צעדו הראשון במהלך הנסיעה לאילת.



למה גברים אוהבים ביצ'יות

יומיים לפני מסע נשי קיבלתי ספר "למה גברים אוהבים ביצ'יות"?. הואיל ועצם המילה "ביצ'ית" מעורר צמרמורת, בקרב רוב הנשים, החלטתי לבדוק, יחד איתן, תוך כדי נסיעה, מיהי ה"ביצ'ית" שלנו, מהן תכונותיה והאם יש לה יתרונות. הספר מדבר על דמות אישה, חזקה, אסרטיבית, דעתנית, ממוקדת בעצמה, ברצונותיה, ולוקחת אחריות אישית על הבחירות וההחלטות שלה. בעצם הביצ'ית שלנו היא לא מפלצת, אלא אישה מועצמת. אתי אטיאס, היועצת מתנדבת להקריא טיפים מתוך הספר. האוטובוס ונוסעותיו מתגלגלים מצחוק.



התגליות

"זאת הפעם הראשונה, שאני יוצאת לחופשה בלי בעלי"... אומרת דנה מקצה האוטובוס. שתיקה. לפתע נשמע קול נוסף, הפעם, מתחילת האוטובוס "גם לי זו הפעם הראשונה".....מוסיפה מיכל. מסתבר, שרוב משתתפות מסע נשי נוהגות לצאת לחופשות משפחתיות, הכוללות בן זוג וצאצאים, או חופשה סולו עם בן הזוג.
"מסע נשי הינו מסע אישי" אני אומרת להן. "פה אין פוזות, מותר ללכת עם בטן בחוץ, לא נורא אם את לא מושלמת בכל רגע, מותר לקטר, מותר לבכות, מותר לדבר כל הכל... אין מקום להעמדות פנים ומשחקים... פה, אתן יכולות להיות עצמכן נטו".....אני אומרת ושותקת. וכך הופכות 50 נשים, שרגע לפני כן, לא ממש הכירו אחת את השנייה, למשפחה חמה ואוהבת. ברגע זה, אנו מנפצות מיתוס ראשון, המסתובב חופשי בארץ, ומספר, שנים לא מפרגנות אחת לשנייה.



המסע

שלושה ימים של שחרור ממחויבויות, אני לא רואה נשים נדבקות למכשיר הסלולארי ובודקות מה שלום הגדוד, שהשאירו מאחור. שקט נפשי עוטף את כולן. כל אחת מפנה, בקצב שלה, אנרגיות, זמן ומוכנות רגשית, להיות עם ולמען עצמה. משימה כלל לא קלה עבור נשים. משימה ממכרת, מרגע שאת עושה את הצעד הראשון. והשנים, במסע נשי באות מוכנות ורוצות, לפנות זמן ואנרגיה לעצמן.



אילת בלי SHOPPING

במרווחים הקטנים בין הרצאת המבוא "כלים לצמיחה אישית", לסדנת שפת הגוף, למפגש בנושא "מיניות בעסקים- מותר או אסור?", בין סדנת "איזון"- להתחברות לשליטה ועוצמה בחיים, לסדנת "כנפיים"- כלים רוחניים למציאת איזון והרמוניה בחיים, תוך כדי חזרה, כשאנחנו עייפות, מותשות ומאאושרות, מסדנת עבודת צוות ומנהיגות בשטח בליווי מסע ג'יפים, בסגנון מלכת המדבר, אנחנו מבצעות את ההכנות האחרונות לאירוע הערב; מדורה אינדיאנית וערב מסיכות, על החוף, מול הים, באי של שלווה, פרגון ורוגע.

כל אישה עוטה על עצמה אין סוף מסיכות, מול אנשים, מצבים ואירועים. בחצות, מול המדורה, אנו יושבות ומדברות על המסכות, מציירות אותן, מחליפות מסיכות בינינו, מוותרות על חלקים מהמסכות, מורידות מסכות, מוותרות על הגנות שעד אותו רגע, לא יכלו לתאר את חיינו בלעדיהן.

עברנו יום ולילה ראשונים, בלי טיולים בעיר ובלי .SHOPPING זרקנו למדורה האינדיאנית, עוד מיתוס המהלך חופשי בארץ, זה שמרכל על נשים, כאילו, SHOPPING נמצא בראש מעייניהן.


החזרה הביתה

שלושה ימים ושני לילות עוברים מהר כשהם מלווים בהנאה מתמדת. ממש לא מתחשק לחזור. אבי הנהג מצלצל אלי לוודא שאנחנו מחכות לו. מבטיח, שיביא מוסיקה חדשה, אוטובוס מצוחצח למשעי, ומצב רוח בשחקים. בדרך חזרה, כשאני עוברת בין המושבים, אני רואה נשים מחליפות כתובות, טלפונים, מתכננות שיתופי פעולה אישיים ועסקיים, קבוצת רכזות של היועצת מתכננת את הפרויקט החברתי הבא באשדוד, נשים רוצות לדעת, שיהיה המשך למסע הנשי הזה, שלא מדובר באירוע חד פעמי. יותר מכך, הן מבקשות לדעת מתי בדיוק יהיה המסע הבא. עכשיו, משטעמו את טעמה הממכר, של חופשת מסע נשי, בחברת 50 נשים- אחיות לנשמה ולמסע, הן יודעות, שהן יכולות לפרגן גם לעצמן וגם למשפחה. יש זמן, מרחב, רגשות ומקום לכולן/ם. וזו, תגלית חשובה, העשויה לחולל תפנית משמעותית, בחיי רבות מהן, לכשתשובנה לשגרת חייהן.



והגברים עומדים בתור ומחכים...

לא תאמינו איזו סיירת גברים עמדה וחיכתה בסדר ובשקט מופתי, ליד בניין עיריית אשדוד. ככה זה, כשמתגעגעים- משתוקקים- כמהים, יוצאים מדפוס ההתנהגות השגרתי, ועומדים כשעה קלה, ממתינים, כל אחד, לאישה שיצאה לפני שלושה ימים למסע נשי- אישי. לחלק מהנשים, רגע הפגישה, החיבוק, מילות הגעגוע שוות יותר מהכל. תובנה זו עוברת כחוט השני, לכל אורך ורוחב הספר "למה גברים אוהבים ביצ'יות?". כי הביצ'ית, לא מתמסרת כמובן מאליו, היא שומרת על חלקים מסוימים אצלה ולמענה, יש לה חיים משל עצמה, והגבר שאיתה יודע, מעריך ומתגעגע אליה, בכל רגע, שהיא אינה לצידו ואיתו. שלושה ימים במסע שני באילת, הופכות את השנים ל"משהו", שאנו מובן מאליו, שצריך להתאמץ בשבילו, ששווה לחכות עבורו. והם מחכים...


רגע הפרידה

כל השנים נוסעות לבתיהן באשדוד, ורק אני שמה פעמי לעירי שלי, לתל אביב. שלושה ימים עמוסים, שעבורי היו עבודה, עבודה עם הנאה מרובה. בדרך חזרה לתל אביב, עוברות מול עיני, נשים שיצאו בפעם הראשונה לחופשה בלי בן הזוג, נשים, שטעמו בפעם הראשונה קמצוץ מתכניו המרתקים של עולם ההעצמה, נשים, שמחר תמשכנה לשאוף, לפעול ולהתקדם, לעבר מטרות שתצבנה לעצמן, באמצעות ארגז הכלים של סדנת "כנפיים". חיוך עולה על שפתי. "הצלחנו", אני אומרת לעצמי, עשינו משהו, שיוצר הבדל לנשים רבות, נתנו, גם כלים, גם אופק, גם משפחת נשים תומכת וגם אפשרויות חדשות, ובשביל זה, שווה לעבוד 72 שעות ללא הפסקה, בין סדנאות, להפעלות, לפיתרון בעיות ומדורות. התוצאה בשטח שווה הכל.

"שירית בן- ישראל באמצעות חברת STS"- להעצמת נשים ו"מזל, ארגון נופש ואירועים" מקיימות מסלולים שונים של "מסע נשי", ייחודי לקבוצות, ארגונים ופתוח לנשים, המעוניינות להירשם באופן עצמאי.


והרי לפניכן/ם מסלולים שונים של המסע-

"מסע עסקי"- לנשות עסקים וקריירה.
"מסע זוגי"- לזוגות, המעוניינים בחופשה, שהיא חווייה מרעננת ומחדשת זוגיות.
"מסע נשי"- לנשים, המעוניינות בחופשה מעצימה, מחזקת, "בונה" ומניעה קדימה.
"מסע אישי"- מסע למנהלים/מנהלות בארגונים, לגיבוש, לעבודת צוות וליצירת רישות חברתי




אודות הכותב:
שירית בן- ישראל

מרצה, יועצת, חוקרת ומאמנת
נשים בעסקים ובקריירה
מומחית להעצמה מעשית של נשים

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית של נשים

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: [email protected]
אתר: www.sts4u.com

www.sts4u.com
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/articlesearch.asp?time=074337&page=2


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]