חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך משפיעה הנפש על תפקוד מערכת החיסון חלק א'





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: מצעד האבסורדים אפריל 2006
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

מצעד האבסורדים- אפריל 2006

שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS
חוקרת, יועצת עסקית, מרצה ומאמנת נשים בעסקים ובקריירה


האופטימיות המוטבעת בי לא הצליחה לעמוד החודש, מול מעשי הטמטום- איוולת- רוע אנושי במדינתנו. "מעשה החסד" שעשו 35 גברים, מלח הארץ, מבסיס "הטובים לטייס", באחד ממעוזי השוביניזם האליטיסטי- יפה הנפש במדינתנו- עוצמת העיניים, החזירו אותי למציאות. והמציאות בארצנו, הנשלטת ומנוהלת, בעל ידי דמויות כוחניות, בריקוד מתזז על ציר הקורבנות, בין המקרבן לקורבן, לא זו בלבד שאינה משתפרת, אלא, שהיא מחריפה ומתדרדרת מידי יום.

אז מה היה לנו החודש במצעד האיוולת- הרוע- וטמטמת החושים האין סופית?

אבסורד 1- קב ההליכה הופכת לקב מכה

גבר חבוט שכל חבט בראשה של אישתו בקב עץ, שמסייע לו בהליכה, לאחר שזו, ברב עזות מצחה, הכינה תבשיל דליל בכמות רבה מהרגיל. אני, אם תשאלו אותי, הייתי שורפת לו את מקל ההליכה.


אבסורד 2- 86 דקירות סכין זה לא רצח!

וכוכב אחר, זוזוליו, גבר פרימיטיבי בן 53 דקר את חברתו, לבצ'נקו ב- 86!!! דקירות סכין. בגלל שהנאשם שתה לשוכרה, וישן שנת ישרים, לאחר שרצח את חברתו, ובגלל שעבר זמן בין מעשה הרצח למציאת הגופה, לא מצליחה המשטרה להוכיח את כוונת הרצח. אז לבצ'נקו מתה, וזוזוליו ישן ועכשיו נח זמנית בכלא, ואו-טו-טו הוא משתחרר. בעסקת טיעון שהשיגו עורכי דינו, במימון מדינת ישראל, יישב בכלא רק על הריגה. נשות חיפה, נא לזכור את השם!- איגור זוזוליו. כדאי לזכור גם את עו"ד ליאור בר- זוהר ועו"ד שרון גושן מהסנגוריה הציבורית, שהשיגו לו את הדיל האולטימטיבי.


אבסורד 3- הפדופיל ממכון אדלר מבקש שלא יענישו אותו!

ד"ר זיידר, שאילו יכולתי, הייתי שוללת ממנו את תואר הדוקטור, כמו שמורידים אלופים סוררים מדרגותיהם (טוב, רק לפעמים), אחד מכוכבי העבר של מכון אדלר, שריתק אותנו למסכים, בשעה שבשטח, בין תוכנית לתוכנית, אנס ובעל, את הנערים שהגיעו אליו לטיפול, הפדופיל ניסה להתאבד באמצעות כדורים בעת היותו בכלא. "רק בנס ניצלו חייו"... כמה מרגש. סנגורו עו"ד איתן לויט, פנה לבית המשפט העליון בבקשה לחמול את מרשו. במילים פשוטות, שלא ייענש, שלא ילך לכלא, אלא ינוח בביתו. מצידי, שיכבלו אותו בשלשלאות, כנהוג במחלקות סגורות בבתי חולים פסיכיאטריים, מה שיבטיח שני דברים: האחד, שישב בכלא ולא יוכל לגעת באף נער, והשני, שלא יתאבד, לא שמדובר באבדן גדול למדינה, לעיר, למכון אדלר או לנערים.



אבסורד 4- האברך המטלטל זכאי על פי הרבנים "הגדולים".

הכוכב החרדי החדש, אברך הדור, מומחה לטלטלות, שטלטל את בנו הפעוט עד שמת, יוצא למעצר בית. הרבנים הגדולים, שלדעתי, כל קשר בין הכינוי לבין הרבנים מקרי לחלוטין, נלחמים על חייו ועל חפותו. חבל שלא נלחמו כאריות על שפיותו, רגע לפני שרצח את הפעוט. בתמונה הוא נראה כמו קונילימל חנון, אלא שברור לכולנו, שלטירוף אין העדפה חזותית, והוא יכול לשכון, בכל אחד מאיתנו.


אבסורד 5- האנס מדימונה אנס שנית ביום שהשתחרר מהכלא.

קליבר נוסף, ששואב את ה "קיק" שלו ממעשה, שחלק גדול מידי מגברי העולם מזהים בטעות כ"גברי", כוכב בן 59 מדימונה, שקיבל פרס בן 3 שנות מאסר, בגין אונס צעירה, שב לביתו ובאותו רגע, אנס אישה בת 35. מבלי לרמוז חלילה, שיש לאישה חלק בדבר, אני חייבת לפנות אליה ואליכן, ולשאול: איך?, אבל איך אתן מקבלות החלטה, בערב ראשון או שני שהכרתן גבר, לעלות אליו לדירה?, מה יש לכן לחפש שם?.


אבסורד 6 ? מלך השוק האפור עני!

מלך השוק האפור, בני רביזדה, גבר- גבר, שניהל "בנק הלוואות" בהיקף כ- 2 מיליארד !!! שקל, נהנה משירותיה של הסנגוריה הציבורית, המיועדת למיעוטי יכולת.


אבסורד 7- יולי תמיר מאמינה שמורים/ מורות זוכרים/ זוכרות איך ללמד באמת!
יולי תמיר, שרת החינוך החדשה "רוצה בגרויות עם ספרים פתוחים". אני איתך יולי, רק שבגרות עם ספר פתוח תחייב מבחני הבנה וניתוח, ולא מבחני שפיכת חומר. וכאן, אני שואלת אותך, יולי, שאלה פשוטה, אם כי די מביכה: מי ילמד את הנוער? מי ייתן לנוער כלים להבין ולנתח?, המורות והמורים שלימוד אצלם נחשב לדקלום ספרי המיקוד, ושכחו מזמן איך חושבים...


אבסורד 8- עו"ד קיסרי מתבייש בלקוחות שלו סוחרי הנשים.

תזכרו! עו"ד קיסרי, מגן על גבר, הנאשם בניהול רשת גדולה של סחר בנשים. ומה המיוחד בו?, כבוד הכוכב ביקש מבית המשפט, ששמו יישאר חסוי. כיפק לשופט זיאד הווארי, שדחה את בקשתו וגילה לכולנו את שמו של העו"ד הכוכב, מגן על הסוחר בנשים- הלא הוא עו"ד קיסרי מחיפה.


אבסורד 9- העשירים מתעשרים ואנחנו ממש לא.

ההכנסה נטו של שועי ועשירי הארץ עלתה ב- 2.5% בעוד שלשכר המינימום עלתה ב- 0.8% בלבד. ואיפה עמיר האמיר כשצריך אותו?.


אבסורד 10- הבלוף של המדינה שמעשיר את הבנקים.

הבנקים, שמדינתנו החליטה לצמצם את היקפי העמלות, שהם גובים מאיתנו, ביצעה מהלך מבריק, שבסופו רשמו הבנקים רווח גדול יותר משצפו, שכר הבנקאים עלה וכמובן, שגם העמלות לא זו בלבד שלא הצטמצמו, אלא שבשורה תחתונה- שילמנו לבנקים הרבה יותר.


אבסורד 11- המנהל המכה יצא זכאי וגם יחזור לנהל בי"ס, למרות שהוכחה אשמתו.

סגן מנהל בי"ס שהורשע בתקיפת תלמיד בן 10 נידון לקייטנה של 8 חודשי מאסר על תנאי. נו-נו-נו אמר לו השופט. יולי תמיר, לתשומת ליבך. אם את רוצה שינוי במערכת החינוך, הוא צריך להתחיל מנקודה זו. מנהל או מורה שהיכו תלמיד/ה חייבים להיות מועפים לצמיתות ממערכת החינוך. לא רק בגבול אין ביטחון, גם במערכת החינוך, זו שאמורה לחנך, ואיננה מסוגלת, אין ביטחון לתלמידים ולתלמידות מהמורים, המורות וההנהלה. מי יגן על ילדינו מפני המנהל המכה, יולי?.


אבסורד 2 1- הילדים של החרדים שווים יותר משל החילוניים. למי שלא ידע/ה.

נמאס לי לדבר על הקצבאות. אבל, הילדה שלי לדעתי שווה הרבה יותר מילדה חרדית!. למה?, כי היא תביא כבוד למדינה, תשרת בצבא של המדינה, תשלם מס הכנסה למדינה, תשלם ביטוח לאומי למדינה, תשלם מס מעסיקים למדינה. אז למה, כל חודש, אני צריכה להתעורר ולקרוא, ששוב מתכוונת ממשלת "סדק חברתי", להעביר את כספי הביטוח הלאומי מילדי לילדי החרדים. איפה זה כתוב, שכך צריך להיות?.



אבסורד 3 1- גרושים משוחררים מתשלום מזונות, בחסות מדינה.

כל גרוש שלישי מתחמק בחסות מדינת ישראל, מתשלום דמי מזונות. וכאשר מקבלת האישה, עבורה ועבור ילדיה את תשלום המזונות מהביטוח הלאומי, הרי שסכומו- 1,381 ? אינו מספיק כדי מילוי צרכי נפש ילד/ ה אחת בישראל. אבל, המדינה ביטלה את פקודת המאסר בגין אי- תשלום דמי מזונות, והמדינה אינה עושה כל מאמץ לגרום לגברים לשלם את חובם על פי חוק. ופתרונות מעשיים לא חסרים.



אז מה היה לנו החודש?- ספירת מלאי של העוולות.

גבר מדדה על מקל חבט באישתו, גבר אחר דקר את חברתו 86 פעמים ולא יישב על רצח, ד"ר סיידר גבר, פדופיל הסדרתי ממכון אדלר רוצה להתחמק ממאסר, גבר חרדי טלטל את תינוקו עד מוות טוען שמתנכלים לו בגין חרדיותו, וגברים, נבחרת הרבנים "הגדולים" תומכים בו, גבר דימונאי מזדקן ששוחרר ממאסר בגין אונס חזר ואנס ביום שיצא מהכלא, גבר, מלך השוק האפור העני מקבל סנגורית ציבורית חינם, גבר, עו"ד קיסרי מגן על רשת סחר בנשים ומבקש שלא יגלו את שמו לציבור, גברים עשירים מרוויחים יותר, גברים, מנהלי הבנקים מרוויחים יותר, הבנקאים, שוב, למעט אחת, גברים מתעשרים ואנחנו לא, גבר, סגן מנהל בי"ס שהורשע בהכאת תלמיד לא ייכנס למאסר ויחזור לנהל כרגיל, החילוניים ישלמו לחרדים עבור גידול הילדים שלהם, כל גרוש שלישי לא משלם מזונות, ו- 35 גברים- כוכבים, כחולי כובע, עם כנפיים, אנסו בכיף ובהנאה, ביחד ולחוד, משך תקופה ארוכה, ילדה בת 12, ואף אחד לא שמע, ואף אחד לא ראה.

אז, אל תגידו לי, שאין לנו ארץ נהדרת...









אודות הכותב:
שירית בן- ישראל

מרצה, יועצת, חוקרת ומאמנת
נשים בעסקים ובקריירה
מומחית להעצמה מעשית של נשים

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית של נשים

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: [email protected]
אתר: www.sts4u.com

www.sts4u.com
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/articlesearch.asp?time=074337&page=2


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]