חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפלייסטיישן 3 לעת עתה מאכזב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים בגוגל ביגוד ייצוגי

נושא המאמר: קידום אתרים בגוגל
מאת: מרטין   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים בגוגל, אתר של מוצרי פרסום. הדבר שאני רוצה לדבר עליו היום הוא קידום של אתר אינטרנט השייך לחברת גלטקס שעוסקת במוצרי פרסום ומתנות לועדי עובדים. לפני שניכנס לדברים מקצועיים, קצת אינפורמציה על כל הגורמים המעורבים. אני מייצג חברה העוסקת בשירותי קידום אתרים בגוגל, החברה נקראת smallmoneyseo והיא ממוקמת באשדוד. למיטב הבנתי אם מחפשים קידום אתרים באשדוד, אנחנו החברה היחידה שיש. אני ממש לא מתכוון לחברות המציעות שירותי קידום אתרים באשדוד, אלא חברת קידום שיושבת פיזית באשדוד. החברה שאנחנו מקדמים היא חברת גלטקס, העוסקת במכירה של מוצרי פרסום, ביגוד ייצוגי, מתנות לועדי עובדים. לחברה יש אתר בערך חצי שנה, הבעיה היא שהאתר לא מקודם בכלל, יש צורך להתחיל את כל התהליך מהתחלה. בעיה עוד יותר גדולה היא שהחברה שבנתה את האתר גבתה מהלקוח שמונה חודשים של שכר עבור קידום האתר בגוגל ולמעשה לא עשתה עבודה בכלל. במצב כזה מה שקורה הוא שיש לקוחות מתוסכלים ולא מרוצים בכלל, חשדנים בטירוף וחוששים מכל שקל להוציא. זוהי בעיה מוכרת בתחום קידום אתרים בגוגל- איך מתמודדים על לקוח לא מרוצה או שרוף. החברה היא גלטקס הנמצאת באשדוד, מוכרת מוצרי פרסום, מתנות לועדי עובדים וביגוד ייצוגי. החברה היא חברה אשדודית ותיקה שמתפרנסת יפה מאוד גם ללא קידום האתר אבל כמו כל חברה אחרת מעוניינת להשקיע בפיתוח העיסקי שלה ולהתקדם קדימה בהגדלת המכירות באינטרנט. מהנקודה הזו אנחנו יוצאים לדרך. על מנת להתגבר על הפחד והחשש, הדבר הראשון שהיה צריך לעשות זה לשבור את המחסום הפסיכולוגי, מה שאומר להראות תוצאות מהירות. היות ומילות החיפוש של האתר הן לא קשות במיוחד, זאת לא הייתה בעיה משמעותית מדי, קידמנו קודם כל את הביטוי ביגוד ייצוגי, שהוא ביטוי קליל יחסית. לאחר חודש עבודה, הלקוח ראה עצמו מופיע בעמוד הראשון של גוגל בביטוי ביגוד ייצוגי, ברגע שהוא ראה תוצאות הוא נרגע והתחיל לשתף פעולה. לאחר שהלקוח הבין שהדבר הזה שנקרא קידום אתרים, אכן עובד ובהצלחה התחלנו לטפל בדברים טכניים באתר שאחרת לא היינו מצליחים, כמו תקלות בבניית עמודי האתר, שנעשו לא נכון על ידי חברת הבנייה.


תגיות: קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל  

www.smallmoneyseo.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרטין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]