חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נכות כללית - ישום מסקנות ועדת לרון - חוק ועדת לרון - עורך דין תאונות - עו"ד תאונות - תאונות דרכים - נכות כללית מתאונת דרכים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השתלות שיניים השתלת עצם

נושא המאמר: שימור המכתשית יכול לחסוך כסף רב וכאבים
מאת: דורון אבניאלי   שמור מאמר למועדפים



עצם הלסת היא אבר פונקציונלי. ידוע  כי אבר שאינו פעיל - מדלדל. כולם מכירים את המצב בו נגרם שבר ביד או ברגל, ומותקן גבס על אותו אבר, על מנת למנוע את פעילותו, עד לריפוי השבר. עם הסרת הגבס, מתברר כי באבר שהיה נתון בגבס, ללא פעילות, נגרם דלדול שרירים, ואנו רואים יד או רגל שנפחם הוא כמחצית ממה שהיה טרם  הקיבוע בגבס.


עצם הלסת מתנהגת בצורה דומה. 


באזור בו נעקרה שן נגרמת ספיגת עצם, ואנו מוצאים באותו אתר רמת עצם נמוכה ודקה במידה ניכרת, יחסית לאזורים סמוכים, בהן השיניים קיימות ומתפקדות. תופעה זו קיימת בכל אתר עקירה.


הספיגה העיקרית מתרחשת בחודשים הסמוכים לזמן העקירה, ורוב נפח העצם נספג תוך שלושה חודשים מיום העקירה. הספיגה נמשכת עד לפרק זמן של כשנה, ומתייצבת.


התוצאה של תהליך זה באה לידי ביטוי כאשר אנו מבקשים להתקין שתלים דנטלים באזור שעבר עקירה. אנו מגלים כי העצם נמוכה ודקה, ואינה מאפשרת התקנת שתלים, בודאי לא באורך ובקוטר שהיינו שואפים להתקין.


במצב זה, נדרשת השתלת עצם, הן במימד האורכי והן במימד הרוחבי, עד מנת להשיג נפח עצם שיענה על הדרישות הפונקציונליות והאסתטיות בעת ביצוע השתלת שינים.


מדובר בניתוח נוסף, לא תמיד קל, ולא תמיד משיג את התוצאה הרצויה.


יש דרך אחרת.


מדובר במחשבה תחילה. שהרי ידוע כי העקירה גורמת לספיגת עצם. אז למה לאפשר מצב זה, שהרי הוא ניתן למניעה.


הדרך הפשוטה והקלה ביותר לשמור על נפח העצם לאחר עקירה הוא בעזרת פעולה הנקראת "שימור המכתשית".


כל שעלינו לעשות, הוא להשתיל עצם באתר העקירה מייד לאחר העקירה.


האזור כבר מורדם, פצע העקירה הטרי מוכן לקבלת שתל עצם, הפרוצדורה קלה ופשוטה, ומהוה טיפול מונע פשוט והגיוני. פשוט הרבה יותר למנוע את ספיגת העצם, מאשר לתקן בשלב מאוחר יותר את הנזק שכבר נגרם.


התוצאה - אזור העקירה מחלים, ללא ספיגת עצם, ומוכן בבוא העת לביצוע השתלה, ללא פעולות כירורגיות נוספות.


אז מה הרוחנו?


הרווחנו עצם שלא נספגה, ניתוח נוסף, זמן המתנה לאחר ניתוח נוסף ועלות. שכן, שימור המכתשית זו פרוצדורה קלה ופשוטה יותר מאשר השתלת עצם מאוחרת, עלותה נמוכה יותר, ותוצאותיה מובטחות יותר.


אז כמקובל בכל התחומים, רפואה מונעת הרבה יותר הגיונית ויעילה מכל דרך טיפולית אחרת. גם בעקירת שן.


אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולבוא אלי לבדיקה ראשונית ואיבחון מקצועי הנסמך על יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השתלת שיניים, שתלים דנטליים ושיקום פה. צלצל עכשיו 03-6050889


תגיות: השתלות שיניים, השתלת עצם, שימור המכתשית

www.avnieli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]