חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רב לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב CHYUJ

נושא המאמר: ביטוח רכב
מאת: בטי   שמור מאמר למועדפים

ביטוח מקיף לרכב הוא מכשיר הכרחי, מעשי וחשוב בכל הקשור לאוטו ונהיגה. אם לא היה ביטוח רכב, לא היה אפשרי באופן מעשי לקיים שיטה שגרתית של תנועת רכבים ברחבי העיר. ביטוח הרכב מאפשר טיפול מעשי בכל הנושא הכספי הקשור לתאונות לרכב, פגיעות שונות עקב תאונת דרכים, נזקים ושברים בחלון הרכב, תקלות מסוימות, גרר, גניבת רכב וכדומה. ניתן למצוא מספר רב של ביטוחים הקשורים לרכב. ביטוח רכב מסוג ביטוח חובה ביטוח החובה הנו כשמו- ביטוח חובה שלא ניתן לוותר עליו מבחינה חוקית. זהו ביטוח רכב חובה לכל מכוניות אשר מטרתו פיצוי במקרה של נפגעים עקב תאונה. כיום ניתן לבצע את ביטוח החובה אצל חברות הביטוח השונות ללא קשר לשאר הביטוחים. עד לזמן האחרון מחירו של ביטוח החובה היה קבו אצל כל חברות הביטוח ולא היתה אפשרות של השוואת מחירים, אבל התקופה האחרונה כל חברת ביטוח מאפשרת רכישת ביטוח רכב במחיר שונה, וקשור לנתונים ספציפיים של הרכב של המבטח ועוד. לנהוג ללא ביטוח רכב בתוקף זו עבירה על החוק ולכן אם שוטר עוצר אותך לביקורת, סביר מאוד שהוא יבדוק אם יש ברשותך פוליסת ביטוח חובה בתוקף. ביטוח מקיף ביטוח זה הינו ביטוח נוסף אשר החוק אינו מחייב את רכישתו, אולם רצוי מאוד לרכוש ולבטח את האוטו במקרים של רכבים שאינם רכבים זולים וישנים. ביטוח מקיף מאפשר פיצוי כספי מהמבטח במקרים שונים של תאונות דרכים, גניבת הרכב, נזקים שונים לרכב ועוד. כאשר עלות הרכב הינה נמוכה, למשל ברכב ישן, לא מקובל לעשות ביטוח מקיף מכיון שמחירו הכוללת למשך מספר שנים קצר יכולה להיות גבוהה מעלות הרכב עצמו. הביטוחים כיום מאפשרים לקבל עם ביטוח הרכב ביטוחים נוספים ומיוחדים המיועדים למשוך לקוחות פוטנציאלים לחברת הביטוחחברת הביטוח. לעיתים קשה לדעת מה בדיוק תנאי הפוליסה מרוב סעיפים שונים ומבלבלים, לכן כדאי לעשות סקר רציני בין החרות שמציעות ביטוחי רכב רלוונטים ולספר לכל חברה מה התנאים שנתנה החברה האחרת, בדרך זה אפשר לקבל מידע חשוב ואיכותי הקשור לביטוח רכב. מה כדאי להשוות בין החברות השונות? גבול הכיסוי של הביטוח עלות של השתתפות עצמית מה מוסכי ההסדר והאם הם טובים עבורי מה אחוז הנזק שנחשב טוטל לוסט איזה ביטוח שבירת חלונות יש האם יש שרותי גרירה מלאים האם יש שרותי ביטוח נוספים בעלי ערך מעשי יש לשקול את כל האספקטים האלו ולהחליט בצורה שקולה על הביטוח המומלץ עבור הרכב שלך


תגיות: ביטוח רכב, ביטוח מקיף

www.bituah.biz/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%a8%d7%9b%d7%91.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בטי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]