חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפולי ספא - אבנים אנידיאניות חמות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים עצמאות כלכלית פרוייקט אמא

נושא המאמר: עצמאות כלכלית אין כמו אימא, פרויקט אמא - החזרת נשים לעצמאות כלכלית
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

'פרויקט אמא' יוצא לדרך

מחזור נוסף של הפרויקט שמחזיר 80% מהאימהות למעגל העבודה
יוצא לדרך, והפעם בעיר בת- ים.

המטרה:
החזרת אימהות למעגל העבודה במשרה מלאה, באמצעות "חממת אמא" הכוללת
ייזום יום לימודים ארוך, הדרכות, קוצ'ינג וליווי אישי לאורך כל התהליך.




פרויקט "אמא"- אמא- אישה מקדמת אישה
'פרויקט אמא", פרויקט העצמה חדשני לאימהות, הינו יזמה של עו"ד רות דיין- מדר, יו"ר תנועת נועה, במימון הפדרציה היהודית של ניו- יורק ובשיתוף שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS. החודש, בשיתוף ענת לבנת, היועצת למעמד האישה בעיר בת- ים פותח "פרויקט אמא" שעריו לנשות העיר בת- ים.


פרויקט "אימא" בבת- ים

ב "פרויקט אימא" בבת- ים משתתפות כארבעים נשים; עשרים נשים עובדות, בעלות עסקים ומנהלות ועשרים נשים שאינן עובדות, כולן אימהות לילדים, בגיל בית הספר היסודי. כל המשתתפות שותפות לתהליכי הדרכה, המושתתים על "מודל אימא", שפותח על ידי עו"ד דיין-מדר. המודל כולל העצמה נשית, העצמה מקצועית, קוצ'ינג והעצמה תעסוקתית, עליהם אחראית בן- ישראל, המתמחה בהעצמה ואימון נשים.



מה קורה לנשים אחרי הלידה?

מרגע שאימהות צעירות רוצות לחזור למעגל העבודה לאחר הלידה, הן מגלות שברוב המקרים השכר המוצע להן משלם את הוצאות המטפלת והמשפחתון או הגן ותו לא. חישובי כדאיות גורמים לחלק גדול מהנשים להחליט לדחות את היציאה למעגל העבודה. כשהילדים גדלים ואותן נשים מחליטות לחזור לעבודתן הקודמת, הן מגלות שאינן "רלוונטיות". העולם השתנה, שוק העבודה דינאמי ובמקצועות מסוימים היעדרות של מספר שנים יוצרת נתק בין העובדת לתכנים ומונעת ממנה לשוב לעבודה.



ה "אמא" של "פרויקט אימא"

עו"ד דיין-מדר, שהינה אם לשתי בנות בעצמה, יזמה את פרויקט אימא, מתוך הכרות אישית שלה עם קשיי האימהות. אימא הינו פרויקט ארצי שמטרתו, לאפשר לכמה שיותר אימהות לחזור למעגל העבודה, להפוך עצמאיות מבחינה כלכלית ולהחזיר לעצמן את השליטה על חייהן.



ההצלחה של "פרויקט אמא"

לאחרונה הסתיים "פרויקט אימא" בקדימה, בסימן הצלחה אדירה; 80% מהנשים שהשתתפו בו חזרו למעגל העבודה ו- 20% פנו להשלמת לימודים מקצועיים. מעבר לכך, הקימה מדר פורום ייעודי עבורן, המבטיח שתזכינה לתמיכה אישית ומקצועית, בכל תחום שיידרש.



השותפות לפרויקט אמא" בבת- ים
בבת- ים הרימה את הכפפה ענת לבנת, היועצת למעמד האישה, שהינה אם לחמישה בנים ובנות. לבנת גייסה את חברות מועצת הנשים, ומתוכה נבחרו 20 נשים, שמשמשות מנטוריות ומאמנות לנשים שאינן עובדות.

כרמן סטויקה, בעלת שתי חנויות לטיפוח בעלי חיים, בעלת נסיון בניהול, מרגישה שיש לה יכולת לתרום לנשים, מיכולות ההתמודדות האישיות ועד יכולות ניהול מצבים בכלל ומצבי משבר בפרט.

דינה הראל, לשעבר בצוות ניהולי של מוסד חינוכי בעיר מוכנה לרתום את יכולות העבודה בצוות, יכולת הובלת תהליכים לטובת הנשים.

ענת טמיר, מורה להיסטוריה בעיר מאמינה, שאת ההיסטוריה הפרטית של האישה, ניתן לשנות, והיא מוכנה ומזומנה לרתום יכולותיה לטובת המטרה.

נשים נוספות, הנמנות על צוות המאמנות בפרויקט הינן ריקי מור, מזכירת מנהל אגף תרבות וחינוך אסטרטגי בעירייה התגייסה לצוות המאמנות, בת שבע אוחיון, מנהלת עמותה בעיר ואתי לוי, מזכירה בחברת כח אדם "לין ביכלר", המכירה את בעייתיות גיוס נשים אימהות לשוק העבודה. יחד עם נשים נוספות הן מתכוונות לרתום את כישוריהן ויכולותיהן למטרת הנעת הנשים חזרה למעגל העבודה.



"פרויקט אמא" משוכפל בפרישה ארצית

"אימא" הינו אחד הפרויקטים היותר ייחודיים של נשים למען נשים בקהילה, ולכן, מתכוונות עו"ד דיין- מדר ובן- ישראל להוביל את "פרויקט אימא" בערים נוספות ברחבי ישראל, בשיתוף יועצות למעמד האישה. על הפרק בין היתר אשדוד, רמלה, ירושלים, דימונה ועוד. המטרה- החזרה בפועל של לפחות 80% מסך 500 המשתתפות בתוכניות לשנת 2007 למעגל העבודה. פחות מזה- לא ייחשב הצלחה עבורן.



STS מספקת ליווי מחקרי ל "פרויקט אמא"

על בסיס מחקרים שבצעה בן- ישראל, במסגרת "פרויקט ה- 100" הארצי, שיזמה הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, ובהם נבדקו המחסומים העיקריים של נשים בעולם העבודה בנתה בן- ישראל תוכנית קוצ'ינג ייחודית לפרויקט, שתכליתה שחרור נשים מהמחסומים העיקריים המונעים את הצלחתן, כדוגמת היעדר חשיבה משימתית, מחסומי שיווק, מכירה, שיווק עצמי, כניעה למניפולציות, פרזנטציה אישית, שליטה, תחרות, התמודדות וניהול משא ומתן על קידום וכסף.


הכל מתחיל ומסתיים ב...אמא

פרויקט "אימא" הוא סיפור הצלחה, כי ביסודו עומדת ההבנה, שרק אישה שהיא אישה, שהיא גם אמא ועובדת ומפרנסת את עצמה בכבוד מכירה מקרוב, מבינה ויכולה לקדם אישה אחרת, במסע המורכב לניהול יעיל בחיים, למרות כפל התפקידים ולמרות ריבוי המטלות מול העייפות והשחיקה.
אודות הכותב:
שירית בן- ישראל

מרצה, יועצת, חוקרת ומאמנת
בעסקים ובקריירה
מומחית להעצמה מעשית

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: [email protected]
אתר: http://sts4u.com
http://shirit.co.il
http://shirit.com


shirit.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]