חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתוך ספר על הבורסה- מפתחות למשקיע - ספר הבורסה - ספרות כלכלית - ספר השקעות - קורס השקעות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיטרה גיטרות מיתרים גיטרה חשת

נושא המאמר: מיתרים לגיטרה
מאת: שי ברקוביץ   שמור מאמר למועדפים

כשמדובר על כלי נגינה ובגיטרות בפרט העניין לא מסתכם רק בכלי הנגינה עצמו אלא במקרים רבים גם באביזרים נוספים. למשל, תופים נצטרך מקלות לתופים, וכשמדובר על גיטרות חובה לתחזק אותן על ידי מיתרים. כידוע ישנם סוגים שונים של גיטרות ולכל סוג יש סוג שונה של מיתרים. הרי גיטרה חשמלית מפיקה צליל שונה מגיטרה קלאסית או גיטרה אקוסטית ואף משמשת לסוג שונה של מוסיקה למרות שהיא מאותה משפחה של כלי נגינה. כדי להפיק צליל שונה יש להתאים את סוג המיתרים לסוג הגיטרה. אם כך נשאלת השאלה, אילו סוגי מיתרים מתאימים לאילו גיטרות. נתחיל עם גיטרה קלאסית. לגיטרה קלאסית מתאימים מיתרים מניילון. מיתרים אלו החליפו בגיטרה זו את המיתר המסורתי של גיטרה קלאסית והם מיתרים אמידים לאורך זמן ודי אמינים. לגיטרה באס מתאימים מיתרים המצופים כסף או ברונזה, בנוסף גיטרה באס מגיעה באורכים שונים ולכן יש מידות שונות של אורך למיתרים המתאימים לה. כאשר מדובר על גיטרה אקוסטית נתאים לה מיתרים העשויים מברונזה ומפליז ביחד עם אבץ. מיתרים של גיטרה אקוסטית מגיעים במידות שונות. העבים יותר קשים יותר לניגון אבל יספקו את הצליל הכי נקי בעוד הדקים יותר קלים יותר לניגון ומתאימים למתחילים ולסגנונות ג'אז. מיתרים של גיטרה חשמלית עשויים מנירוסטה, פלדת אל חלד או מניקל. מיתרים של גיטרה אקוסטית העשויים מברונזה ופליז לא יכולים לשמש גיטרה חשמלית מהסיבה שהמיתרים צריכים להיות עשויים ממתכת מגנטית על מנת להפיק את הצליל הנכון. כמובן בתוך קטגורייה זו יש סוגים שונים של מיתרים על מנת להתאים את הגיטרה החשמלית לסוג הניגון המתבקש אם זה ג'אז, רית'ם, מוביל ועוד. בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך. ותמיד מבורך לנסות אף כלי נגינה שונים כדי למצוא את הנישה המאימה.


תגיות: גיטרה, גיטרות, גיטרה חשמלית, מיתרים

www.muzic-choice.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי ברקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]