חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת העיכול מחלות דרכי טיפול ומניעה - מערכת העיכול של כיס המרה הלבלב קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משקפי שמש משקפי ילדים משקפיים מותגים משקפי ראייה

נושא המאמר: משקפיים ic! Berlin
מאת: עידן ישראל   שמור מאמר למועדפים

מותג המשקפיים ic! Berlin, נחשבות לאחד המותגי משקפיים המובילים והיוקרתיים בעולם. Ic! Berlin זוהי חברה אגדית, שנוסדה על ידי ראלף אנדרל (Ralph Anderl). המעצב המצטיין הזה שאף תמיד למצוא, לפתח וליישם רעיונות חדשניים למוצרים, אשר לאחר מכן יהיה ניתן להוציא לשוק. השקפת עולם הזאת הובילה את ראלף אנדרל להמציא את הפטנט הייחודי של חיבור כל חלקי המסגרת ללא ברגים (Screw less) אלא רק עם החומר עצמו. מסגרת ללא ברגים ic! Berlin החברה מייצרת ומוכרת משקפיים ללא ברגים מפלדת אל-חלד וגם משקפיים קראטיביים מחומרי פלסטיק מודרניים. ייחוד המשקפיים בא לא רק בזכות מנגנון חיבור חסר ברגים אלא גם מעיצוב המינימלסטי ההורס ומהקלות המדהימה של המסגרות (משקל המסגרות נע בין 11 ל – 28 גרם בלבד והן מורכבות משלושה חלקים בעובי של 0.5 מ"מ). משקפיים מפלדת אל-חלד דקה וגמישה משתייכים לקטגורית מוצרי פרמיום ועשויים אחד אחד בעבודת יד. Ic! Berlin מעולם לא עזבה את העקרונות שלה ולא משתמשת בחיבורי ברגים, הלחמות או הרתכות. כל המשקפיים שנוצרו רשומים בחברה במהלך חייהם, וכל מקרה של תקלה או שבר נבדק באופן נקודתי. משקפי Ic! Berlin מיוצרים בברלין. כל המחלקות מרוכזות תחת קורת גג של חברת האם. זה מאפשר אינטראקציה מהירה ויעילה של כל השירותים (עיצוב, ייצור ושיווק), שזאת הדרך האמינה והיחידה להשיג מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. תשומת לב רבה מוגדשת למאפיינים של הפלדה עצמה, מאחר שהם קובעים את איכות המסגרות, ולכן החברה משתפת פעולה רק עם יצרני פלדה גרמנים. האמונה במוצר היא כל כך גבוהה, כך שראלף אנדרל בעצמו מפרסם את מספר הטלפון האישי שלו על הנרתיק המיוחד, שנראה כמו בורג! בשנת 2005 Ic! Berlin החלה לייצר מסגרות פלסטיק. היום נמכרים כמה קולקציות בעלות עיצוב מקורי שמיוצרות תוך שימוש בחומרים מודרניים ביותר. ראלף אנדרל אוהב להדהים ולעורר שערוריות. כך, למשל,אנדרל פתח בעירום מלא את הצגת הקולקציה החדשה שלו במסגרת "Fashion Week Berlin". העיצובים המגניבים, הסגנון המיוחד והגישה לא שגרתית של החברה משכו במהרה המון מעריצים, וסלבריטאים כמו מדונה, וין דיזל, סמואל ל. ג'קסון וסלבריטאים רבים הצטיידו במשקפי Ic! Berlin. חנות האופטיקה היוקרתית רויאל אופטיק רח' הרצל 52, "צרפתי סנטרל" (במקום תחנה המרכזית הישנה) ראשון לציון טל': 03-9550567


תגיות: משקפי שמש, משקפי ילדים, משקפיים מותגים, משקפי ראייה

royaloptic.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עידן ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]