חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיר לחופה





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אורגני קידום ממומן פרסום ושיווק באינטרנט קידום קמפיינים

נושא המאמר: המדריך לקידום בגוגל
מאת: מיטל הדר - מייסדת ומנכ"לית Marketing Solutions   שמור מאמר למועדפים

כיום כל עסק או אתר, יודע ומבין שעל מנת להגיע ללקוחות חדשים ולייצר לעצמו הצלחה באינטרנט, הוא חייב להופיע בגוגל. אם אתה לא שם אתה לא קיים. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי בעולם ובישראל. למעלה מ90% מגולשי האינטרנט בישראל משתמשים בו על למנת לאתר ולדלות מידע כזה או אחר. להיות בגוגל זה חובה ולא משנה אם תעשו את זה באמצעות קידום אורגני( SEO) או קידום ממומן( PPC) רצוי שתעשו את זה נכון ! מהן התוצאות האורגניות בגוגל? המונח תוצאות אורגניות, מתייחס לאתרים שגוגל בחר לקדם ולהציג מתוך תפיסה שאלו האתרים המתאימים ביותר למה שהגולש חיפש, תוך שכלול אלגוריתמים שונים, המהווים מסנני בדיקה ובקרה מצד גוגל. הבעיה היא שבכל תחום יכולים להיות מספר רב של אתרים המבקשים להעלות באותן תוצאות ולכן גם על קידום אורגני צריך לעבוד. כאשר מדברים על קידום אורגני (SEO ) מדברים למעשה על שלושה תחומים עיקריים אופטימיזציה – מבנה האתר, הפלטפורמה שעליה בנוי האתר והתאמתה לחוקיות של מנועי חיפוש וגוגל בפרט. תוכן וחקר מילות מפתח- התאמת התוכן באתר למילות החיפוש, תוך בדיקת פרמטרים של פופולאריות ותחרות. כמות הגולשים המחפשים את הביטוי, האתרים שעולים בביטוי הנ"ל וכמובן התאמת הכתיבה לחוקיות של גוגל. קישורים- מספר הקישורים המובילים אל האתר שלכם ממקומות אחרים ברשת. דהיינו, כמה אתרים אחרים ממליצים או מפנים אל תכנים רלוונטיים באתר שלכם. קידום אורגני מצריך עבודה ולא פחות חשוב, הבנה בתחום. כך שאם אתם מבקשים לקדם את האתר שלכם ב SEO (קידום אורגני) מומלץ לפנות למקדם אתרים המתמקצע בתחום, אחרי הכול, SEO זהו מקצוע לכל דבר. מומחה SEO יידע להביא את הטכניקות הדרושות להבאת האתר למקומות טובים ולאורך זמן. מהן מודעות ממומנות? מודעות ממומנות נמצאות בצדי העמוד ולמעלה, מעל התוצאות האורגניות, במבנה שונה מעט, המבדיל אותן מהתוצאות של הדף. באופן כללי, בכל פעם שגולש מחפש מילת חיפוש המשויכת לקמפיין שלכם, גוגל מציג לו גם את המודעה וגובה תשלום בעבור כל לחיצה .ברגע שמכסת הלחיצות מסתיימת (כמובן בהתאם לכמה שהלקוח שילם), הקישור לאתר נעלם עד לפעם הבאה, אם ישנה כזו. קידום ממומן הינו דרך מעולה להגיע ללקוחות בפרק זמן קצר יחסית, על ידי הקצאת תקציב מוגדר. גם כאן נדרשת מיומנות ומקצועיות בבניית הקמפיין, לניצול מקסימאלי של סך ההשקעה שלכם וזאת בכדי למנוע את בזבוז כל התקציב עם אפס תוצאות אחרי יום אחד בלבד. מה עדיף קמפיין ממומן או אורגני ? אין תשובה חד משמעית. בעצם אולי כן, עדיף שניהם. קידום אורגני מאפשר לנו לבסס ראייה אסטרטגית ארוכת טווח , תוצאות מושרשות הנשענות על בנייה חכמה ונכונה של מערך האתר, בעוד קידום ממומן משול להשקעת תקציב מוגדר בכל מדיה אחרת באון ליין או באוף- ליין . בואו נשבור מיתוסים לגבי קידום ממומן ואורגני "אנשים לא מסתכלים או סופרים מודעות ממומנות" טעות. נתחיל מהעובדה הפשוטה שמודעות ממומנות הן אלה שמכניסות את הכסף לגוגל וגוגל בכלל לא עני. דווקא קידום ממומן מאפשר פילוח רחב יותר ופתרונות נקודתיים , כך שכאשר גולש מחפש ביטוי מסוים, תופיע לו המודעה שתענה בדיוק על הצורך שלו באותו הרגע. "קידום אורגני אינו דורש השקעה חודשית" טעות. נכון שמדובר בקידום "חינמי" אך ללא ספק גם קידום אורגני דורש השקעה, לא רק בשלב בניית האתר אלא גם לאחר מכן. אתרים שרוצים להתקדם חייבים לספק תוכן חדש ורלוונטי, לעבוד על הגדלת מאגר הקישורים .אין אתר המופיע במקומות אורגניים טובים ללא השקעה כזו או אחרת.


תגיות: קידום אורגני, קידום ממומן,  פרסום ושיווק באינטרנט, קידום קמפיינים


marketings.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל הדר - מייסדת ומנכ"לית Marketing Solutions שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]