חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכרה בהפסד מעסקאות מכירה בחסר כהוצאות מימון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הפרעת קשב וריכוז אומגה שלוש שמן המרווה תוסף מזון

נושא המאמר: שמן המרווה והתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז
מאת: מואיז אלוש   שמור מאמר למועדפים

הפרעת קשב וריכוז נמצאת במרכז תשומת הלב הציבורית בשנים האחרונות. חלק מהדיון בנושא הפרעת קשב וריכוז נסב סביב תופעות הלוואי של תרופות כגון ריטלין ודומיהן. בעיית קשב וריכוז אינה בהכרח עניינם של ילדים בלבד אלא פוגעת גם במבוגרים. כיום ישנן דרכים מפותחות יחסית לבדוק הפרעות קשב וריכוז ולמקד אותן בתחומים מדויקים. אבחון של קשב וריכוז ניתן לערוך במספר מכונים ייעודים בארץ. הטיפול בבעיית קשב וריכוז הטיפול בהפרעת קשב וריכוז מגוון ורחב, החל מהרפואה הקונבנציונלית ועד מגוון טיפולים אלטרנטיביים, משלימים. הטיפול בבעיית קשב וריכוז נשען במקרים רבים על שילוב של תזונה ותוספי מזון.מסתבר שלתזונה השפעה מכרעת על כושר הריכוז. בקבוצת תוספי המזון בהם משתמשים מטפלים רבים ניתן למצוא אומגה שלוש ותוספים נוספים.שמן המרווה הוא תוסף מזון חדש יחסית, והוא מסתמן כתוסף מבטיח בתחום הפרעות הקשב. שמן המרווה וקשב וריכוז שמן המרווה מכיל ריכוז גבוה מאוד של אומגה שלוש צמחי. בנוסף, שמן המרווה מכיל נוגדי חמצון אחרים היוצרים "קוקטיל בריאות" הפועל על מגוון של מערכות בגוף. שמן המרווה המופק מזרעי מרווה מרושתת פותח בארץ ע"י ד"ר נתיב דודאי במכון ולקני. עדויות צרכנים של שמן המרווה אשר חוו את פעולת שמן המרווה מפיחים רוח אופטימית בנושא הטיפול בהפרעות קשב, זאת לאחר קרוב לשנתיים של נסיון עם שמן המרווה עם ילדים עם הפרעות קשב בקרב צרכנים. רכיבי שמן המרווה שמן המרווה מכיל כ-50% אומגה שלוש צמחי, בנוסף, שמן המרווה מכיל נוגדי דלקת ונוגדי פטריות, חומרים אנטי בקטריאלים ועוד. שמן המרווה מכיל ויטמין אי בצורתו הטבעית – טוקופרול, כמו גם קו אנזים Q10. שמן המרווה נחשב מקור ייחודי לחומצת אומגה שלוש, למרות שלא תמיד קל לומר איזו תועלת בריאותית קשורה לתכונת האומגה 3 שמשמן המרווה ואיזו לשאר הרכיבים שבו. יתרון נוסף של שמן המרווה הוא בכך שהוא עשוי בכבישה קרה והוא זמין לגוף האנושי. לסיכום, להפרעת קשב וריכוז דרכי טיפול רבות. הטיפול בבעיית קשב וריכוז מתבסס לעתים קרובות בטיפול תזונתי כגון נטילת תוספי מזון או תוסף מזון. אומגה שלוש הוא תוסף מזון מרכזי כאשר מדובר בבעיית קשב וריכוז. שמן המרווה הוא תוסף מזון חשוב בהקשר של אומגה שלוש צמחי והוא נקשר במובן החיובי בטיפולים במאובחני קשב וריכוז.


תגיות: אומגה שלוש, הפרעת קשב וריכוז, שמן המרווה

www.omega3-ala.com/page5.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מואיז אלוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]