חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו סיור וירטואלי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים קידום אתרים בניית אתרי פלאש קידום אתרי פלאש

נושא המאמר: בניית אתר פלאש וקידום
מאת: liorhe   שמור מאמר למועדפים

בתור בעל חברה לבניית אתרי פלאש שעוסקת בבנית אתרים, קידום אתרים, קידום אתרי פלאש, אחסון אתרים , וקידום אתרים בפייסבוק וברשתות החברתיות אני פוגש כל יום אנשים שמבקשים לבנות אתר חדש אך מפחדים מאתרי פלאש שכן הדעה הרווחת בשוק היא כי לא ניתן לקדם אתרי פלאש. חשוב לי להבהיר דבר אחד כבר בתחילת המאמר: קידום אתרי פלאש אפשרי!!! כשגוגל היה בחיתוליו, הוא עדין לא יכל לקרוא ולהבין אתריי פלאש ואת תוכנם. לאחר כשלוש שנים מיום בנייתו גוגל התחיל לקרוא אתרי פלאש, אך באנגלית בלבד. היום כ11 אביבים חוגג גוגל, והוא כבר יודע לקרוא אתרי פלאש, ויודע לקרוא אותם טוב. לא זאת בלבד שאתר שרוצה לעבור קידום רציני לא מסתמך רק על כך שגוגל ידע לקרוא את המלל שבוא, אלא מבצע אופטימיזציה מלאה ע"י פורוטוקולים מתקדמים מסוג XML וPHP. שילוב של שני הפרוטוקולים הללו, גורם לגוגל לזהות כל אתר, כאתר HTML רגיל, ובעל תוכן רב. אוכל רק לסיים עם כך , שאתרי פלאש נראים טוב יותר מאתרים רגילים, אתרי פלאש מקודמים כמו אתר רגיל, נשאר לנו רק להבין כי אתרי פלאש איכותיים יותר. נכון מחירם בדרך כלל יקר יותר מאתר רגיל, אך יחד עם זאת האתר מספק את הסחורה, כדי שכל מי שנכנס לאתרך לאחר שעבר קידום רב, יגיד וואו. עם נשווה את זה לשוק המכוניות, אני בטוח שלא תשקיע כ10000 ש"ח ומעלה שעולה קידום לשנה, על סוברו גאסטי, אבל על מרצסדס חדשה, ממש לא תהיה בעיה. נקווה לראות את אתרי הפלאש עולים ופורחים בברכה ליאור הרשקו Msp-Site


תגיותף בניית אתרים, קידום אתרים, אתרי פלאש


www.msp-site.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י liorhe שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]