חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורטל ASPA- עיסוי רקמות מיועד לכולם ולא רק לספורטאים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרט תדמית סרט תדמית עסקי סרט תדמית לקידום מכירות סרט תדמית למשקיעים

נושא המאמר: סרט תדמית לקידום מכירות/סרט תדמית עסקי/סרט תדמית למשקיעים- שמות שונים לאותו מוצר?
מאת: עוזי יהב, מנהל יהב הפקות וידאו   שמור מאמר למועדפים

במאמרי בשם: סרט תדמית- מי צריך את זה?, הצגתי מהו סרט תדמית, ומה החשיבות שלו עבור סוגי עסקים שונים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות ענק. לכל סוג עסק, הגדרתי את סרט התדמית המומלץ.
בעקבות פרסום המאמר, קבלתי הארות טובות ממספר קוראים, אשר בקשו הבהרה לגבי סוגי סרטי תדמית נפוצים, והאם אפשר להתייחס לכולם כפתרון יחיד.
במאמר זה אדון בסוגי סרטי התדמית הנפוצים, והאם קיימים הבדלים ביניהם.
סרטי התדמית הנפוצים הם:
- סרט תדמית לקידום מכירות (קד"מ)
- סרט תדמית עסקי
- סרט תדמית למשקיעים
ההבדל העיקרי שבין סוגי הסרטים הוא הצורך שלשמו הופק הסרט. בואו ונבחן כל סוג סרט בנפרד, על מנת להבין האם לצורך השונה יש השפעה על התוכן או המבנה של סרט התדמית.

סרט תדמית לקידום מכירות (סרט קד"מ)
הצורך העיקרי שסרטים אלו באו לענות הוא הגדלת מכירות של מוצר (או שירות) קיים. סרט תדמית שכזה, מתאים בדרך כלל לעסקים שפונים לקהל רחב ככול האפשר, המספקים מוצר או שירות חד-פעמי (מוצר צריכה, שירות תיקונים וכו'), כאשר מתקיימת תחרות אגרסיבית מצד מספר רב של ספקים/עסקים דומים.
לכן, סרטי תדמית לקד"מ נועדו למשוך תשומת לב של הציבור הרחב, ולהציג לו באופן פשוט ומושך- מה הערך הנוסף שהעסק נותן לו (כגון: מחיר זול, שירות טוב, זמינות וכו). כמו כן, חשוב שהסרט יציג את היתרון היחסי של המוצר ביחס לחלופות בשוק, מכיוון שההנחה היא שלסוג המוצר או השירות המוצע קיימות בשוק חלופות רבות. חשוב מאוד להיות ממוקד במספר מצומצם של נושאים, על מנת שלא לאבד את תשומת הלב של הלקוח. אופי הסרט יהה דומה לפרסומת בטלביזיה.

סרט תדמית עסקי
המטרה העיקרית של סרט תדמית עסקי היא ליצור חיבור רגשי בין הלקוח הפוטנציאלי לעסק, באופן שיבנה אמון בעסק, במוצרים או בשירותים המוצעים. יצירת אמון הנה תנאי חשוב לקיום עסקה ראשונית, ובהמשך לעסקאות חוזרות (ובהמלצה על העסק ללקוחות פוטנציאלים נוספים). חשוב לזהות את קהל היעד של הסרט, ולמקד את המסרים לאותו קהל.
לכן, סרט תדמית עסקי יתמקד הן בהצגת המוצרים/שירותים, והן בהצגת האנשים שמאחורי העסק. תינתן תשומת לב להצגת הערך אשר המוצרים/שירותים נותנים ללקוח, ויתרונם ביחס לתחרות. חשיבות רבה יש להצגת האנשים העיקריים שמאחורי העסק. חשוב שהלקוח יכיר אותם, יבין את תפישת העולם שלהם, ומשמעות הלקוח בעיניו. זה כמובן יוצר חיבור רגשי אישי בין הלקוח ובין העסק. חשוב שהסרט יהיה קצבי, על מנת לשמור את מיקוד הלקוח, אבל מומלץ להמעיט בגימיקים ("רעש וצלצולים").

סרט תדמית למשקיעים
המטרה העיקרית של סרט תדמית זה היא לסייע בגיוס כספים להרחבת העסק (או הצגת סטטוס העסק למשקיעים קיימים). כאן, קהל היעד מאוד ממוקד- קהל המשקיעים הקיימים/פוטנציאלים. משקיעים הנם גופים, אשר "יושבים" על קופת מזומנים, ומחפשים להשקיע בעסקים אשר יגדילו את ערך הכסף שלהם בצורה מיטבית. הנושאים החשובים ביותר למשקיעים הם:
- הפוטנציאל העסקי של העסק, ובעיקר יכולת הצמיחה
- הצוות המוביל של העסק (הנהלה) והיכולת שלהם לממש את הפוטנציאל העסקי
תפקיד סרט התדמית הוא להציג את חברי ההנהלה העיקריים, ויכולתם להוביל את העסק להצלחה. בנוסף, יש להציג את קווי המוצרים, יתרונם, את סטטוס התחרות בשוק, ויתרונות העסק ביחס לתחרות. כמו כן, יש להציג את תוכנית הצמיחה של העסק ופוטנציאל עסקי לטווח ארוך. הסרט צריך להיות ישיר, עם מסרים ברורים ולשדר אמינות. חשוב להימנע מ"אפקטים" ויזואליים, אשר מושכים את תשומת הלב מהמסרים, ובעיקר- מרתיעים את המשקיעים.

לסיכום
עסק, אשר מעוניין בסרט תדמית, צריך קודם כל להגדיר לעצמו בצורה ברורה- מה מטרת הסרט. בצורה פשטנית:
- סרט תדמית לקידום מכירות (סרט קד"מ)- נועד להגדיל מכירות קיימות, של מוצרים/שירותים הקרובים לעסקה חד-פעמית.
- סרט תדמית עסקי- נועד בעיקר לגייס לקוחות חדשים, ולטפח אמון בלקוחות קיימים
- סרט תדמית למשקיעים- נועד לגייס כסף ממשקיעים, ולהציג את סטטוס העסק למשקיעים קיימים.

לכל מטרה נדרש סרט שונה בצורה מהותית, הן במבנה והן בתכנים. אתם, בעלי העסקים, מכירים את הצרכים שלכם הכי טוב. לכן, דעו להגדיר את הצרכים וקהל היעד בצורה מפורטת, ואז מובטח לכם שתקבלו את סרט התדמית שיענה בצורה מיטבית על צרכיכם. לקוחות הם בדרך כלל חסרי סבלנות, ומוכנים להשקיע דקות ספורות בעסק שלכם. סרט תדמית שפונה נכון לקהל היעד, ועונה על צרכיו- יבטיח לכם את השגת המטרה הרצויה, יותר מכל אמצעי אחר.



www.yahav-video.co.il/133467/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%99-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוזי יהב, מנהל יהב הפקות וידאו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]