חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלוהים שלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: החלפת קישורים קידום אתרים

נושא המאמר: מדריך החלפות קישורים
מאת: LoadSEO   שמור מאמר למועדפים

יצירת קישורים LinkBuilding היא חלק חשוב בכל תהליך קידום אתרים SEO. בדרך כלל עבודה בתחום הקישורים נשענת על מודלים של החלפה ומתבססת על החלטה הדדית של שני אתרים להציב קישורים האחד לשני כדי ששניהם יתקדמו בתוצאות החיפוש של גוגל.
על פניו מדובר בתהליך פשוט של "תן לי ואתן לך". בפועל, תהליך קידום אתרים מבוסס קישורים הוא תהליך מורכב שדורש ידע קודם, ניסיון והבנה מעמיקה של אלגוריתם החיפוש של גוגל. בכל פעם שניגשים לבצע החלפת קישורים יש לזכור שמדובר במשא ומתן וכמו בכל משא ומתן אחר גם כאן חשוב להכיר את כל הפרטים ולהבין מה בדיוק אנו 'נותנים' ומה 'מקבלים' חזרה. אחרי הכל, החלפת קישורים לא חייבת בהכרח להועיל ובזבוז משאבי האתר יכול להוביל לשחיקת הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל.
כדי לעזור לכם להתמצא ריכזנו כאן עבורכם את המידע החיוני ביותר בנושא החלפת קישורים.

החלפות קישורים – ערך הקישור

נתחיל עם מעט היסטוריה. הקשר בין קידום אתרים וקישורים החל בשנת-1997 אז מייסדי גוגל יצרו אלגוריתם שנועד למדוד רלוונטיות ובעזרתו ניסו למפות את רשת האינטרנט. מדד הרלוונטיות היה מבוסס, בין השאר, על קישורים נכנסים Inbound Links וזה עבד בערך כך:
כל קישור נחשב להמלצה של נותן הקישור על מקבל הקישורבהתחלה כל קישור נחשב שווה בין שווים, בהמשך זה השתנה ובגדולעמודים שקיבלו יותר קישורים נחשבו ל'חשובים' יותר מבין עמודי האתרככל שעמוד נחשב יותר 'חשוב' כך הקישור ההמלצה שנתן נחשבה חשובה יותרככל שעמוד נתן יותר קישורים כך ערך כל קישור ירדהמדד שנוצר מתוך מערכת השיקולים לעיל זכה לכינוי PAGE RANK והוא הפך לגורם מרכזי בתהליך קידום אתרים בתוצאות החיפוש של גוגל.
אולם, בשל ניצול לרעה של המנגנון ובעיקר בשל התופעות שלLink Spamming ו-Link Farming גוגל נאלצה לשכלל את המנגנון שלה ובתוך כך להוסיף כללים חדשים ומגבלות חדשות ששינו באופן ניכר את דרך שבה המנוע מתייחס לקישורים היוצאים מהאתר.
וכך, אם בשנותיה המוקדמות של גוגל החלפת קישורים הייתה פעולה פשוטה למדי, כיום בעודנו ניגשים לבצע החלפת קישורים אנו חייבים לקחת בחשבון אוסף שלם של קרטריונים שיעזרו לנו להעריך את איכות הקישור.

מה משפיע על החלפת קישורים?

טקסט עוגן:
אם כל קישור הוא "המלצה" הרי שטקסט העוגן הוא הנושא של המלצה זו. כך, אם אתר שלי מנסה להתקדם בביטוי "קידום אתרים" אני ארצה לקבל קישור "LoadSEO – קידום אתרים" ולא "LoadSEO – קידום אתרים" ובטח ובטח שלא "LoadSEO – קידום אתרים". הקישור הראשון הוא הטוב ביותר כי הוא ממליץ עלי בנשוא "קידום אתרים" בעוד שהשני ממליץ אלי רק למי שמחפש את שם החברה במקביל לביטוי "קידום אתרים" ואילו השלישי הופך אותי רלוונטי יותר בעיקר לחיפשים הקשורים לשם החברה בלבד.גודל פונט וצבע טקסט:
באופן עקרוני גודל הטקסט הוא מדד שבו משתמשים מנועי החיפוש כדי לקבוע את חשיבות התוכן ביחס לשאר העמוד. הכלל הבסיסי הוא: 'מה שגדול יותר ומודגש יותר הוא גם חשוב יותר'. וכך, גם בקישורים, קישור בפונט גדול נחשב יותר מקישור בפונט קטן. ולמי שעדיין עושה קישורים בצבע רקע למשל, לבן על לבן – עדיף שתנסו משהו אחר כי גוגל כבר מזמן מכיר את השיטה הזו ופוסל כל אתר שנוקטים בשיטת קידום אתרים זו.מיקום הקישור:
מיקום הקישור בעמוד משפיע ישירות על הערך שלו כ"המלצה". כך, ככל שקישור יופיע גבוה יותר כך הוא נחשב איכותי יותר ולהיפך. הטקסט הסמוך לקישור משפיע גם הוא רבות על ערך הקישור ותמיד עדיף שהקישור שתקבלו יופיע בתוך הטקסט ולא בחלק המוקדש לקישורים בתחתית האתר.דירוג העמוד/האתר המקשר:
איכות האתר והעמוד שממנו יוצא הקישור היא פרמטר חשוב בהערכת ערך הקישור. גם כיום, מדד PR Page Rank הוא המדד המקובל והנפוץ ביותר למדידת איכות העמוד וקישור מעמוד בעל PR גבוה שווה הרבה יותר ומועיל הרבה יותר לתהליך קידום האתר. עם זאת, בגלל השינויים באלגוריתם של גוגל, כיום PR הוא לא המדד היחיד למדידת איכות העמוד.רלוונטיות:
מיקום בתוצאות החיפוש הוא המדד הטוב יותר למדידת רלוונטיות. בגלל עדויות שונות, לרבות פרסומים רשמיים, לירידה בהשפעת ה-PR על תהליך קידום אתרים מומחי SEO רבים מעדיפים כיום לקבל קישורים מעמודים שמדורגים גבוה בביטויים מבוקשים, גם אם מדובר בעמודים בעלי PR נמוך.מדד אמינות/סמכות:
ערכים של אמינות Trust וסמכות Authority הם כלי מדידה חדשים יחסית שבאים להרחיב על מדד ה-PR. הערכים, שאותם ניתן לאתר באמצעות כלים שונים למשל באמצעות LinkScape מבית SeoMoz מתייחסים לערך העמוד כ'ממליץ' אמין ובעל סמכות בתחומו. מדידת הערכים מבוססת על הצלבת פרמטרים שונים וזה לא המקום להיכנס לפירוט המדויק. בהקשר שלנו רק נגיד שחשוב להיות מודעים לערכי מדידה הללו ולבחון אותם לפני שיוצאים לבצע החלפת קישורים.

החלפות קישורים – מודלים

1# - החלפת קישורים הדדית
החלפת קישורים הדדית היא המודל ה'קלאסי' בתחום החלפת קישורים. מדובר בהחלפה 'ראש בראש' שבה אתר A נותן קישור לאתר B ומקבל חזרה קישור מ-B ל-A.
יתרונות:
החלפת קישורים הדדית קלה יותר להבנה ולהצגה. שיטה זו גם מתאים במיוחד לכל מי שעושה קידום באופן עצמאי ובבעלותו אתר אינטרנט אחד בלבד. החלפה זו, למרות חיסרונותיה השונים, יכולה להיות מועילה כאשר היא מתבצעת בין אתרים חזקים או/ו רלוונטים.
חיסרונות:
החלפת קישורים הדדית קלה לאיתור ע"י מנוע של גוגל שמבין אותה כ'מלצה מבוססת על אינטרס' ומייחס לה משקל מועט לעומת קישור חד-צדדי שהוא כביכול 'המלצה' שמובססת על 'רצון טוב' בלבד.

 

2# - החלפת קישורים רב צדדית MultiWay
מודל מתקדם של החלפת קישורים ובו מספר אתרים 3 ומעלה יוצרים ביניהם החלפה מורכבת שבמסגרתה לא נוצר קישור הדדי. למשל, A->B->C->A. בדוגמא זו, אתר A נותן קישור ל-B אבל מקבל מ-C.
יתרונות:
החלפת קישורים רב צדדית קשה יותר לאיתור ויש משקל וערך רב יותר לכל קישור שנוצר בצורה שכזו. הקישורים במודל זה נתפסים כ'המלצות' נטולות אינטרס.
חיסרונות:
קשה יותר להצגה ולביצוע. החלפה רב צדדית דורשת שיתוף פעולה של גורמים רבים ובהמשך מעקב מורכב יותר. מדובר גם במבנה עדין יותר. כך, הסרת קישור מאתר אחד בפועל מפיל את העסקה כולה ופוגע בכל האתרים האחרים שהשתתפו בהחלפה.

 

3# גלגל קישורים - Link Wheel
מודל החלפה זה משכלל את ההחלפה הרב צדדית. המודל מתאים במיוחד לאתרים גדולים או בעלי שאיפות גדולות שיכולים ומוכנים להשקיע ברכישת משאבים ברשת. המודל יוצר מעטפת של אתרים שמקשרים אחד לשני וגם לאתר אחד מרכזי שהוא המוקד העיקרי של תהליך SEO.
יתרונות:
בקיצור – מאוד אפקטיבי
חיסרונות:
דורש השקעה רבה של כסף ושל זמן.


www.loadseo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י LoadSEO שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]