חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מגשי אירוח ברעננה





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היסטוריית אינטרנט גוגל קידום אתרים

נושא המאמר: היסטוריית אינטרנט - התאמה אישית של תוצאות החיפוש
מאת: LoadSEO   שמור מאמר למועדפים

היסטוריית אינטרנט - מבוא

במאמץ לשפר את חווית הגולשים במנוע החיפוש שלה, פועלת Google מזה מספר שנים ליצור תוצאות חיפוש מותאמות אישית לכל גולש. בתחילה, נהנו משירות זה גולשים שהיו מחוברים לחשבון Google שלהם אשר שמר נתונים על הרגלי הגלישה של בעלי החשבון - אילו ביטויים הוא חיפש, לאילו אתרים הוא נכנס מתוך עמוד החיפוש ובעזרת כלים מסוימים אף נתונים על האתרים אליהם נכנסו כלל ללא קשר למנוע החיפוש של Google, באמצעות תוכנות כגון סרגל הכלים בדפדפן ובשלב מאוחר יותר הדפדפן Google Chrome.

לפני כמה חודשים אף החלה גוגל לעקוב אחר הרגלי הגלישה של משתמשים שאינם מחוברים לחשבון Google, באמצעות קבצי קוקיז שנשמרים על מחשב הגולש.

למה משמש המידע הנשמר בשירות היסטוריית אינטרנט של Google? באמצעות תיעוד האתרים אליהם אנחנו בוחרים להיכנס ואליהם אנחנו גולשים, יכולה גוגל להתאים את עמודי תוצאות החיפוש עבור כל גולש. בפועל, רשימת האתרים שיציג מנוע החיפוש משתנה בהתאם לתיעוד זה, כאשר אתרים בהם אנחנו נוהגים לבקר לעיתים קרובות יופיעו בראש התוצאות.

היסטוריית אינטרנט - לחיוב ולשלילה

על פניו, שירות היסטוריית אינטרנט של גוגל הינו שימושי מאד לגולש וחוסך ממנו את הצורך לברור את תוצאות החיפוש כדי לאתר את האתרים החביבים עליו. רובנו רגילים לבקר באתרים מסוימים במהלך גישרת היום-יום ושירות היסטוריית אינטרנט של גוגל חוסך מאיתנו את הצורך לנהל מעקב או רשימות מועדפים ארוכות לתיעוד אתרים אלו.

מדוע בכל זאת כדאי לבטל את כלי היסטוריית אינטרנט? ראשית, היסטוריית אינטרנט מונעת מהמשתמש הממוצע להיחשף לאתרים חדשים שיתכן ומתאימים לו עכשיו יותר מאשר האתרים אליו הוא נוהג להיכנס כדבר שבשגרה. יתכן וכלי היסטוריית אינטרנט יעלים תוצאות חיפוש מעניינות כאשר הגולש מחפש שירות או מוצר מסוים משום שהכלי מניח שהוא מכיר את הרגליו של הגולש מתיעוד תוצאות העבר.

עבור בעלי אתרים,הדבר בעייתי אף יותר. בעל אתר נוטה לחפש ולהיכנס לאתרו לעיתים קרובות במהלך העבודה על האתר, בדיקות שונות, הצגה ללקוחות וכדומה. במצב כזה כל תוצאות החיפוש של אותו בעל אתר יהיו מוטות לטובת האתר שלו ולא תהיה לו אפשרות לצפות באתרי מתחרים שנמצאים תחת אותן תוצאות החיפוש. כמובן, אם בעל האתר מבצע תהליכי קידום, הוא לא יראה את התוצאות האמיתיות כפי שרואים אותן לקוחותיו ולכן עלול לטעות בפירוש תוצאות תהליך הקידום.

ביטול היסטוריית אינטרנט בחשבון Google

אם הנכם מחוברים לחשבון Google שלכם, בעת שימוש במנוע החיפוש יופיע שם המשתמש שלכם בפינה השמאלית העליונה של הדפדפן יחד עם קישור "צא" ו"הגדרות חשבון Google" - לחצו על קישור זה על מנת לגשת להגדרות היסטוריית אינטרנט שלכם.
אם ברצונכם לבטל את השפעת היסטוריית אינטרנט על החיפוש מבלי לבטל את פעולתה לחלוטין, ניתן להתנתק זמנית מחשבונכם ע"י לחיצה על קישור "צא". למידע נוסף צפו בפרסום רשמי זה מטעם גוגל.

כעת תגיעו לעמוד המכיל את כל שירותי גוגל הזמינים לכם. לחצו על קישור "היסטוריית אינטרנט" על מנת להיכנס לשירות זה.

משכנסתם לשירות היסטוריית אינטרנט בחשבון Google שלכם, תוכלו לראות את החיפושים שביצעתם כאשר הייתם מחוברים לחשבון וכן אתרים בהם ביקרתם - מידע זה נאסף ע"י כלי היסטוריית אינטרנט שנמצא בין השאר בסרגל הכלים של Google וכן בדפדפן Google Chrome.

 ישנן שתי אפשרויות לביטול פעולת היסטוריית אינטרנט בחשבון Google שלכם: השהיית הפעולה ומחיקת הפריטים השמורים.
שתי האפשרויות הללו נגישות מהקישורים בצד ימין, מתחת אפשרויות הניווט של היסטוריית אינטרנט. לחיצה על קישור "השהה" תבטל את רישום פעולות החיפוש ורישום האתרים בהם גלשתם, אך לא תבטל את התאמת החיפוש עפ"י הפריטים שכבר קיימים במאגר שירות היסטוריית אינטרנט.
לחיצה על "הסר פריטים" תעלה למסך אפשרות לבחור למחוק פריטים מסוימים מהמאגר או לבחור למחוק את כל הפריטים הקיימים. לאחר ביצוע מחיקה כללית תופעל באופן אוטומטי אפשרות ההשהייה של היסטוריית אינטרנט. שילוב של שני הכלים יבטיח שתוצאות החיפוש בהן תצפו בזמן שאתם מחוברים לחשבון Google יהיו תוצאות טבעיות בלבד ללא התאמות אישיות. ביטול היסטוריית אינטרנט מחוץ לחשבון

 
גם כאשר אינכם מחוברים לחשבון שלכם, נשמרים נתונים לגבי החיפושים שביצעתם והאתרים אליהם נכנסתם. על מנת לבטל את השפעת היסטוריית אינטרנט על תוצאות החיפוש, בצעו חיפוש כלשהו והיכנסו לקישור "היסטוריית אינטרנט" שמופיע בפינה השמאלית העליונה של מסך הדפדפן, לצד קישור "היכנס". במסך המתקבל, לחצו על קישור "השבת התאמות אישיות שמבוססות על פעילות חיפוש". מנקודה זו והלך, תוצאות החיפוש שיתקבלו יהיו טבעיות ולא יתחשבו באתרים בהם ביקרתם בעבר. יש לבצע פעולה זו עבור כל דפדפן בו משתמשים.
יש לציין שבמקרה של מחיקת קוקיז וקבצים זמניים הגדרות כלי היסטוריית אינטרנט יחזרו לברירת המחדל ותהיו צריכים לבטל את פעולתו מחדש.


www.loadseo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י LoadSEO שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]