חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אדם ללא חלום הוא אדם ללא תקוה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Business Intelligence מחסני נתונים אופיסופט cognos

נושא המאמר: באופיסופט - ידע הוא כוח
מאת: אופיסופט   שמור מאמר למועדפים

ידע הוא כוח. למנהלים, ידע עסקי הוא מכפיל כוח. זו הפילוסופיה העסקית שמנחה את חברת אופיסופט, מובילת תחום Business Intelligence ומערכות מידע למנהלים בישראל. שפע המידע שמציף את הארגון, לא מאפשר למנהלים לקבל החלטות שמבוססות על תובנות המופקות מתוך ניתוח ועיבוד הנתונים שגודשים את כלל מערכות המידע הארגוניות.
"היעד המרכזי של אופיסופט הוא לספק למנהלים כלים תומכי החלטות שמאפשרים להם לעשות שימוש עסקי בשפע המידע המציף את הארגון, על מנת לקבל החלטות מנצחות", מסבירים

ארז פלג וגידי ישראלי, מנכ"לים משותפים בחברת אופיסופט, "המכנה המשותף בין כל המערכות של אופיסופט הוא היכולת לעבד ולנתח את המידע במערכות הארגוניות ולהפיק למנהלים תובנות עסקיות שמסייעות להם בתהליך קבלת ההחלטות".

ספרו קצת על החברה
אופיסופט הוקמה לפני 18 שנים ועוסקת בפתרונות מידע למנהלים תוך התמחות במוצרים גדולים ושירות ללקוחות ארגוניים. מאתיים המומחים של אופיסופט מתמקדים במספר קווי פעילות עיקריים, כאשר המכנה המשותף ביניהם הוא שיפור המידע למנהלים: מחסני נתונים, מידע ניהולי פיננסי, פורטל מידע ניהולי, ניהול ביצועים, שיווק ממוקד לקוח וייעוץ אסטרטגי.

מה מייחד את אופיסופט ?
לאורך שנות פעילותה צברה החברה ניסיון רב המשלב בתוכו ידע נרחב בסביבות עבודה מגוונות ובהקמה ידע אינטגרטיביים ויישום פתרונות BI מקיפים בסביבות אלו, מה שהפך את אופיסופט לחברה הגדולה והמובילה בתחומה במתן פתרונות בתחום ה- Business Intelligence בישראל. הייחוד שלנו בא לידי ביטוי ביישום פתרונות מידע ניהולי וניהול הביצועים תוך חדשנות ומקצוענות מתמדת בהיבט המתודולוגי, היישומי והטכנולוגי. יישום הפתרונות החל משלב הייזום והאפיון העסקי, המשך בבחירת הסביבה הטכנולוגית הנדרשת ויישום טכנולוגי של הפתרון וכלה בהדרכה והטמעה.

מה מייחד את פעילות החברה בתחום מחסני נתונים ?
במהלך העשור האחרון הובלנו באופיסופט בהצלחה רבה פרויקטים של מימוש מחסן נתונים ארגוני בעשרות ארגונים. ביצענו פרויקטים גדולים בחברות ביטוח, חברות High Tech, ארגוני בריאות, חברות יצרניות, חברות קמעונאיות, ארגונים פיננסיים, חברות טלקום, ארגונים ממשלתיים, ארגונים ביטחוניים ועוד. הפרויקטים מומשו על סמך מתודולוגית העבודה הייחודית שלנו, אשר מאפשרת התאמה מלאה לצרכי הארגון תוך הספקת תוצרים מהירים. במהלך השנים האחרונות אופיסופט מקדמת ומיישמת גישות מתקדמות בתחום מחסני הנתונים, אשר נותנות ערך מוסף רב גם לארגונים שמימשו כבר מחסן נתונים וזקוקים לשיפורים והתאמות".

מודיעין עסקי ומערכות אקסל ארגוניות
אחד התחומים המרכזיים בהם עוסקת אופיסופט בשנה האחרונה הוא מודיעין עסקי – תחרותי. "מערכת איסוף וניהול מודיעין עסקי ותחרותי מנהלת מאגר מידע ארגוני מקיף לניתוח מודיעין עסקי תחרותי אסטרטגי וטקטי", מסבירים פלג וישראלי, "בעזרת המערכת יכולים מקבלי ההחלטות בארגון לקבל תמונה מקיפה ומלאה על המתחרים, על פי מגוון חתכים וקריטריונים שניתנים להגדרה ואיפיון בזמן אמת. המערכות משלבות GIS, כך שכל הנתונים מנותחים בהתאם למימד הגיאוגרפי".

כיצד פועלת המערכת ?
פעילות המודיעין התחרותי מבוצעת על ידי המערכת, כאשר היא מבצעת ניתוח מקיף של הנתונים ומציגה באופן גראפי את הנתונים המנותחים. המערכת חוברת למערכי המודיעין התחרותי בחברה, ממפה את התהליכים ואת בעלי התפקידים, ממפה ויוצרת תהליכי איסוף מידע פנימי וחיצוני ובונה תהליך איסוף וניתוח מובנה בהתאם לאירועים שונים. יכולת חיבור מקורות המידע אל מידע זמין בארגון (מערכות BI) משדרגת את יכולות ניתוח התוצאות של פעילויות עסקיות ואירועים.

ומה זה חדר מלחמה ארגוני ?
זו מערכת שמאפשרת לארגון לנהל תהליכים עסקיים מורכבים על ידי איסוף המידע הרלוונטי לתהליך מכלל מקורות המידע ובכלל זה מערכות, אנשים ומידע חיצוני לארגון. איסוף המידע מבוצע ומנוהל על ידי תבניות ייעודיות המאפשרות ייעול התהליכים תוך עדכון כל הגורמים הרלוונטיים. המערכת אוספת את המידע על התהליך, מסבה אותו לתבניות אחידות ומאפשרת למקבלי החלטות לקבל תמונה שלמה על התקדמות התהליך ועל פערים שעלולים לגרום לדחיית תאריך היעד, הפסדים כספיים או כישלון של המשימה כולה.

מה הבעיה של ארגונים בתחום האקסל ?
החשיפה לסיכוני Excel נובעת בדיוק מאותן נקודות עוצמה שקיימות בו והופכות אותו למכשיר כל כך קריטי. גיליון ה Excel "סובל הכל": אין כמעט מנגנוני בקרה המגנים עליו. כל משתמש יכול "במזיד או בשוגג", לגשת לקבצים, לנתונים, לנוסחאות ולחישובים השונים ולשנות אותם באוות נפשו. השינוי המבוצע כלל איננו מתועד ואין עליו מעקב או בקרה.

קלות השימוש והעובדה שה-Excel משמש כמעט כל עובד בארגון חושפת את הארגון לסיכוני זליגת מידע הן בהיבט של נתונים עסקיים והן בהיבט של חריגה מנהלים וחקיקה (חוק מאגרי מידע, צנעת הפרט ועוד).

מה הפתרון שלכם לנושא ?
הפתרון אותו מממשת אופיסופט משלב תפיסת ניהול Excel ארגוני, מגדירה סט של יעדים ומנגנון למימושם ע"מ להגיע למצב שבו מועצמת התרומה של ה Excel לארגון ומוחלשים הסיכונים הגדולים סביב השימוש בו. הפתרון משמר מצב בארגון, זאת לאחר שלבי ההבניה והסדר, ומייצב תרבות שימוש ב Excel באמצעים הקיימים. הפתרון של אופיסופט מבוצע באמצעות מומחים בעלי ניסיון רב והכרה בינלאומית בהבניית פתרון ארגוני לניהול Excel בחברות בארץ ובחול. הפתרון ומשלב פתרונות תוכנה ייעודיים לאוטומטיזציה של ניהול, ניטור וזיהוי סיכונים במערך ה Excel ומתודולוגית מימוש מוכחת. את הפעילות מוביל דני חוטר, אשר בעברו שימש בצוות הפיתוח של תוכנת אקסל במיקרוסופט העולמית.

www.opisoft.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיסופט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]