חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקון מכונת כביסה – זה באמת כל כך מסובך?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתיחת בטן ניתוח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית הריון

נושא המאמר: טיפולים למתיחת בטן ללא ניתוח
מאת: ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית   שמור מאמר למועדפים

"בטן רפויה לי"

למעלה מ- 30% מהנשים מוטרדות ממראה הבטן שלהן. מרביתן סובלות מרפיון של העור לאחר לידה ובמקרים אחרים ומורכבים יותר מדובר בשילוב בין רפיון ועודפי שומן. באילו מקרים נפנה לשולחן המנתחים ובאילו מקרים נוכל להיעזר בטכנולוגיות חדשניות ולא פולשניות? המדריך לעיצוב הבטן 2010.
האתר האמריקאי Beauty for life ערך משאל בקרב נשים בגילאים שונים, לגבי "איזה איבר בגופן מפריע להן ביותר". במקום השני, לאחר מראה הפנים, ענו כשלושים אחוז מהנשים, כי הן מוטרדות מהשומן שהצטבר להן באזור הבטן והירכיים ורק כעשר אחוז מעסיקות עצמן במראה החזה שלהן.
נשים בשנות השלושים ומשהו נמצאות בעיצומו של שלב בניית הקריירה והמשפחה. למרות שהן מרגישות צעירות ואנרגטיות, הגוף שלהן לא תמיד משדר אותו דבר.. בגילאים אלו קל יותר להעלות משקל וקשה יותר להיפטר ממנו, גם במכון הכושר. תוסיפו לכך את השומן שהצטבר באזור הבטן והירכיים ורפיון העור בעקבות ההיריון ותקבלו את הסיבה לתוצאות המשאל. הבעיה מחמירה אצל נשים בשנות הארבעים לחייהן, בייחוד בקרב אימהות. על מנת לשמור על הביטחון העצמי גם באמצעות המראה החיצוני, עליהן להקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית באופן קבוע. נשים רבות אף פונות לעיצוב הגוף באמצעות ניתוחים פלסטיים והמסת שומן, כדי לשמר את המראה הצעיר התואם את הרגשתן.
ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסכים עם תוצאות המחקר. "נשים רבות שפונות אליי מוטרדות ממראה הבטן. רובן נשים אחרי הריונות ולידות, שאמנם מאושרות מאוד מהתינוק החדש, אבל מאוכזבות מכך שהבטן לא חזרה למצבה הקודם. אולם בטרם נפנה לטיפול, יש להבין היכן טמונה הבעיה. ייתכן והבעיה היא במעטפת, קרי העור שהופך לתלוי, מקומט ורפוי או שקיימת בעיה בנפח, כלומר הצטברות של שומן בכמויות משתנות מתחת לעור. כמובן שבחלק לא מבוטל מהמקרים מדובר בשילוב של השניים."
באילו מקרים הטכנולוגיה מספקת לנו פתרון לא פולשני?
נפתח בהמלצות לפתרון הבעיות הקלות יותר של עור רפוי מעט בעיקר באזור הטבור והצטברות של שומן בכמות קטנה. כאשר מדובר במצב התחלתי המתואר כאן, ניתן לקבל שיפור במראה הבטן באמצעות מכשירים חדישים המבוססים על שילוב של אנרגיית שונות כמו אור, גלי רדיו, ואולטרא סאונד. התהליך מתבצע בסדרת טיפולים אשר נעשים במרפאה, כאשר אין צורך בתקופת החלמה, הם אינם כרוכים בכאב וניתן לחזור לפעילות מיד לאחר הטיפול.

אנחנו יכולים להיות גאים בכך, שישראל נחשבת למובילה בתחום פיתוח וייצור מכשירים רפואיים אסתטיים, אשר מיוצאים מכאן לכל העולם. לדוגמה חברת "סינרון" פיתחה מכשיר בשם "וולה שייפ", אשר משלב אנרגיה של גלי רדיו, ואקום ואור. בשיטה זו, ניתן להשיג, לאחר סדרה של טיפולים, שיפור מרשים במיצוק העור ואף בעיצוב הגזרה.

מכשיר וולה שייפ "סינרון".

כאשר מדובר בהצטברות שומן בכמות לא גדולה ניתן להמיס אותו בטיפולים אשר נעשים במרפאה. קיימים מספר מכשירים כיום, העובדים על אנרגיה של אולטרא סאונד אשר יכולים להמיס את אותם עודפי שומן. פיתוח נוסף, אשר יהיה זמין בעתיד הקרוב, יבטיח תוצאות טובות עוד יותר תוך שילוב של גלי רדיו במכשיר. גם כאן, מדובר בתהליך לא פולשני ובטיפול שמבוצע במרפאה ואינו דורש זמן החלמה.
שיטות "זעיר פולשניות
מה ניתן לעשות כאשר עודפי השומן ורפיון העור הם בדרגת ביניים?
"בזכות אותן התפתחויות וטכנולוגיות חדישות, ניתן להשיג שיפור גם במצבים כאלו בשיטות "זעיר פולשניות" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן "דרך כמה חתכים זעירים באורך של מספר מילימטרים, אני מחדיר אנרגיית לייזר או גלי רדיו דרך צינורית דקיקה אל מתחת לעור. פעולה זו מחממת את השכבה התחתונה של העור מבפנים וגורמת להתכווצות של הקולגן הקיים והתעוררות הרקמה ליצירת קולגן צעיר, חדש ורענן יותר. כך ניתן להשיג גם המסה של השומן וגם מיצוק של העור באמצעות מכשיר כדוגמת ליפו לייט."







מכשיר ליפולייט חברת סינרון
עם זאת, ישנם מקרים, בהם קיימים עודפי עור או עודפי שומן ניכרים, בדרגה גבוהה, אשר לא ניתן לטפל בהם בשיטות שתוארו קודם:
"אצל אישה הסובלת מעודפי עור משמעותיים, מוסיף ד"ר נמרוד פרידמן, יש צורך להיפטר מהעודפים ולא ניתן להשתמש בטכנולוגיות של מיצוק וכיווץ העור. הסרת עודפי העור נעשית באמצעות חתך רוחבי בבטן התחתונה, אשר ניתן למקם אותו כך שיהיה מוסתר כולו בבגדים התחתונים. אורכו של החתך תלוי כמובן בכמות עודפי העור (זהו ההבדל בין מתיחת בטן קטנה למתיחת בטן מלאה). זמן ההחלמה והחזרה לפעילות רגילה הוא בין שבוע לשבועיים, תלוי בסוג הניתוח."
ברגע שיש עודפי שומן משמעותיים, ניתן לטפל בהם באמצעות שאיבת שומן. ד"ר נמרוד פרידמן מסביר כי "הטיפול בשאיבת שומן נעשה כיום במספר שיטות: החל משאיבת שומן רגילה, דרך שימוש בלייזר וגלי רדיו ועד שילוב שלהם. המילה האחרונה בתחום, הוא פיתוח מכשיר אשר מסוגל לבצע המסה של השומן באמצעות שילוב של גלי רדיו ולייזר ושאיבת השומן תוך כדי ההמסה. היתרון המשמעותי הוא שכתוצאה מכך ניתן להשיג שאיבת שומן וכיווץ העור בו זמנית, ללא התארכות זמן הניתוח."

חשוב לדעת כי יש מגבלה בכמות השומן שניתן להוציא ולא מומלץ מסיבות רפואיות לשאוב יותר מ 5 ליטרים. בנוסף, חשוב לזכור ששילוב של מתיחת בטן גדולה ושאיבת שומן גדולה עלולים להיות מסוכנים כאשר נעשים בו זמנית ורצוי להפריד ביניהם.
ד"ר פרידמן מסכם כי לא מספיק לעבור את ההליך הפלסטי, בין אם זה טיפול באמצעות מכשור או בניתוח, יש גם להקפיד על אורח חיים בריא, על מנת לשמור על התוצאות לאורך זמן. ההליך אינו מהווה תחליף לשמירה על תזונה נכונה ושמירה על המשקל. כמו כן, פעילות גופנית נכונה תמיד תעזור לשמור על התוצאות.

הכתבה גובשה בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א. טל. 03-5626464.

לפרטים, כתבות ומאמרים בתחום: www.drfriedman.co.il





www.dafriedman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]