חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשבוניות מס פיקטיביות ע"פ חוק מע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




שליחת הודעות sms 
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אייפון מדריכים לאייפון חדשות אייפון

נושא המאמר: טלפונים סלולריים
מאת: עומר    שמור מאמר למועדפים

האייפון הגיע לחיינו לפני כמה שנים ופשוט שינה את כל מה שידענו על טלפונים סלולריים ובכלל. אז מה זה בעצם אייפון ?

האייפון הוא בבסיסו מכשיר טלפון סלולרי שהומצא ע"י אפל וניתן לבצע איתו שיחות, לשלוח SMSים ולעשות איתו כל דבר שטלפון אחר עושה (כמו ארגונית, שעון מעורר ועוד..) רק הרבה יותר טוב.

דבר אחד שניתן לעשות עם האייפון הוא להוריד אפליקציות שהן בעצם תוכנות, מחנות האפליקציות של אפל. יש אפליקצייה כמעט לכל דבר: לחברות גדולות כמו שופרסל, לאתרים גדולים כמו וואלה וגם משחקים ועזרים שיעזרו לכם להנות יותר מהאייפון שלכם.

נתחיל עם המשחקים. באפסטור (חנות האפליקציות) יש מבחר עצום של משחקים מכל הסוגים, שרק מחכים שתורידו אותם ותשחקו בהם, חלקם בחינם וחלקם בתשלום. אי אפשר בכלל להשוות את איכות המשחקים באייפון לאיכות בפלאפונים האחרים. האייפון לוקח ובהליכה. אוהבים משחקי ספורט? שחקו ספורט. אוהבים סודוקו? שחקו סודוקו באייפון. רק תבחרו

בנוסף, קיימים גם עזרים שימושיים בחנות האפליקציות שיעזרו לכם להפיק את המירב מהאייפון שלכם. למשל: אפליקצייה שתעזור לכם לארגן את סדר היום שלכם ולהכניס את כל המשימות או אפליקצייה של רדיו שתעזור לכם לשמוע מכל מקום את התחנה האהובה עליכם. תוכלו גם להוריד פייסבוק ולהישאר מעודכנים ובקשר עם החברים שלכם דרך האייפון.

דבר נוסף באייפון הוא המצלמה, ניתן לצלם תמונות וסרטונים באיכות גבוהה, לערוך אותם במכשיר דרך תוכנה ולהעלות לאינטרנט. אייפון 4, האייפון החדש, הוסיף גם מצלמה קדמית, שבעזרתה תוכלו לבצע שיחות וידאו.

אם אתם לא בטוחים מה לעשות עם האייפון, תמיד תוכלו לקרוא מדריכים לאייפון, ולקבל המלצות לאפליקציות שוות דרך סיקורי אפליקציות.

כמעט שכחתי, האייפון הוא גם אייפוד. תוכלו לשמוע בו שירים, לצפות בסרטים וגם להקליט את עצמכם.

גם האינטרנט כלול באייפון: דפדפן ספארי מאפשר לכם לגלוש בכל עת דרך חיבור wifi או חיבור על גבי הרשת הסלולרית.

עד כאן הסקירה שלי על האייפון.


www.doctor-iphone.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עומר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]