חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הזמנת בעלי מקצוע בסיפתח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השתלת שן השתלות שיניים מחלות חניכיים השתלת שיניים

נושא המאמר: השתלות שינים - סקר מחירים
מאת: דורון אבניאלי   שמור מאמר למועדפים

השתלת שיניים היא פתרון בעל אחוז הצלחה גבוה ביותר לבעית חוסר שיניים במבוגרים, מצב הנוצר לרב עקב מחלות חניכיים המביאות בהדרגה לנסיגת חניכיים. שתלים דנטליים הם מעין ברגים עשויים מטיטניום המוחדרים לעצם הלסת, ומהווים בסיס לשיקום ושחזור מערכת השיניים. ראוי לציין כי עלותו של הטיפול, על אף העובדה שהוא משתנה בין מקרה למקרה, אינה זולה ויכולה להסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים. עם זאת פתרון זה נשמר זמן רב בתנאי טיפול נאותים ולכן זוהי למעשה השקעה בבריאות ובאיכות חיי המטופל, מדד בלתי ניתן לתמחור. מחיר שתלים דנטליים בפרט והשתלת שיניים בכלל מחיר השתלת שיניים מורכב מכמה פרמטרים: עלות השתל עצמו, עלות הכתר או הגשר מעליו, ומחיר הטיפול. שתל דנטלי הוא הבסיס לתהליך ולו טווח רחב של מחירים בשוק. עם זאת ברבות המקרים חסכון בעלות השתל בטווח הקצר פירושו בזבוז כספים על תחזוקתו בטווח הארוך. בשתלים מאיכות נמוכה יתכנו בעיות כמו שבירת ברגים ובעיות מכניות דומות או אפילו חוסר התאמה בין הכתר והשתל. היה ואתם מעוניינים לצמצם את שהותכם אצל רופא השיניים ובשתל שיחזיק לאורך זמן מומלץ לרכוש שתל איכותי יותר, שכן בשתלים מאיכות גבוהה אין כמעט וכלל בעיות מהסוגים המצוינים לעיל. להלן עלויות (הערכה): * עלות שתל מוערכת בכשלושת אלפים וחמש מאות שקלים כולל מחיר הטיפול עצמו. * על השתל יש מבנה לשתל שמחירו כאלף וחמש מאות שקלים, * עלות הכתר מעל השתל משתנה גם היא ותלויה במיקומו בפה ובסוג הכתר. מחיר ממוצע של כתרים הוא כשלושת אלפים שקלים. לאחר סיכום המחירים של המשתנים השונים המרכיבים טיפול השתלת שיניים עומד התמחור לטיפול בשן בודדת על כשבעת אלפים חמש מאות שקלים. יש לקחת בחשבון שלעיתים לצורך השתל הנדרשות פעולות נוספות כמו השתלת עצם שכרוכה בעלות נוספת. איך ניתן לשמור על 'ההשקעה' לאורך זמן? אורך חיי שתלים דנטליים הוא מדד משתנה, כאמור, בין מטופל למטופל. עם זאת בעזרת כמה הנחיות פשוטות ניתן להבטיח שהטיפול נעשה כהשקעה פיננסית ולא כבזבוז. ניתן לשמור על שתלים דנטליים גם עשרים שנה ויותר בתנאים הנכונים. תופעות הלוואי לאחר טיפול השתלת שיניים אינן שונות מאלו הכרוכות בטיפולי שיניים אחרים: טיפול שורש או עקירת שיניים ונוגעות בעיקר ברגישות העצבית, נפיחות וכאב. למרות זאת מיד לאחר הטיפול האזור רגיש יותר לזיהומים ולכן יש להקפיד על הטיפול בו ועל מילוי הנחיות רופא השיניים. הקפדה זו תבטיח את קליטת השתל במהירות ואת החלמת האזור תוך אי נוחות מינימלית. על מנת לשמור על איכות השתל, בטווח הארוך, מומלץ להימנע מעישון ומשתיית אלכוהול או לפחות לצמצם את השימוש בהם, לערוך ביקורים דו שנתיים לביקורת אצל רופא השיניים ולהימנע מהזנחה של הגיינת הפה. מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו 03-6050889

www.avnieli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]