חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עץ אורן גושני





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלון בקפריסין
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חשבון בנק בקפריסין הקמת חברה בקפריסין

נושא המאמר: חיתרונות לקמת עסקים בחול
מאת: משה   שמור מאמר למועדפים



הקמת חברות זרות היא דרך טובה להקים פעילות עסקית בחול. להקמת חברה זרה או חברת אופשור יש יתרונות וחסרונות כאשר לכל חברה בתחום שיפוט מסויים יש את המאפיינים שלה.מה היתרונות בהקמת חברה אופשור?

הקמת חברות בחו"ל מציעה שלל יתרונות מיסויים. תפעוליים ומסחרים. הקמת החברה יכולה להיות בתחומי שיפוט רבים כגון ו BVI, חברה בהונג קונג , חברה בקפריסין כדומה. לכל תחום שיפוט יש את המאפיינים והיתרונות / חסרונות שלו.

להלן חלק מהיתרונות של הקמת חברת אופשור:

הקמת פעילות עסקית ובנקאית - כל חברה או ישות עסקית כל שהי זקוקה לחשבונות בנק על מנת לקבל/להעביר כספים, להפקיד כסף, לבצע תשלומים, ניהול נוסטרו ועוד. ניתן לפתוח חשבונות בנק בחו"ל לחברות אופשור במגוון מדינות כגון קפריסין, הונג קונג או שוויץ. ברוב המקרים מקימים חברה בחו"ל לצורך פעילות עסקית כל שהיא והדרך המומלצת היא על ידי חברה .

היעדר מוחלט או מינימום של תשלום מס בתחום השיפוט בו החברה הוקמה. כל תושב מדינה כל שהי המקים חברה זרה חייב לבדוק את נושא תשלום מס במדינתו. בישראל שיטת המס היא פרסונלית, ז"א שתושב ישראל חייב במס על פי תושבותו ולא משנה היכן הכנסתו הופקה (הרחבה בסוף הכתבה(

שמירת סודיות - על ידי הקמת חברת offshore ניתן לפעול בצורה דיסקרטית מאחר ושמך אינו מופיע במסמכים שונים ושמך אינו מופיע ברוב תחומי השיפוט ברשם החברות בצורה פומבית וגלויה.

הגנה על נכסיך - ניתן לרשום נכסים שונים -נדל"ן, חברות וכדומה תחת חברת האופשור שלך ובשל הוראות הסודיות המעוגנת במשפט הבינלאומי והיעדר הסכמי שיתוף מידע בין תחומי שיפוט שונים, קשה מאוד להגיע לבעלי החברה.

גמישות וקלות תפעולית וארגונית - אין דרישות להון מינימלי והון נפרע, מינימום של נושאי משרה בחברה -דירקטורים, נאמנים ובעלי מניות, אין בירוקרטיה מיסויית ותפעולית.

קלות ניהול - אסיפות בעלי המניות יכולה להתקיים בכל מקום, לרבות באמצעים אלקטרוניים, תהליך קבלת החלטות בחברה גמיש לחלוטין.

דיווח מינימום - אין ביקורת, אין דוחות מס, אין מידע פיננסי ציבורי נגיש .
אזרחים ישראלים מחויבים לפעול בהתאם לחוקי המס של ישראל. שיטת המס בישראל היא השיטה הפרסונלית, משמע שדיווח ותשלום המס הוא אינו תלוי מקום אלא תלוי בזהות של הנישום. הקמת חברה בחו"ל ופעילות עסקית בחו"ל אינה פותרת מתשלום מס. מומלץ להתייעץ עם מומחים לייעוץ מס בינלאומי טרם הקמת החברה או הפעילות העסקית בחו"ל.הקמת חברה בחו"ל
יבוא מסין




www.cyprus-offshore.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]