חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על חינוך ילדים, סיפורים ואתגרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: שולטת או נשלטת??
מאת: יעל לוטן    שמור מאמר למועדפים

שולטת או נשלטת?

כמה פעמים רצית לעשות משהו ולא ידעת איך להתחיל? כמה פעמים הרגשת שלא הולך לך עם משהו אך לא הצלחת לשים את האצבע על מה בדיוק? פעם אחת זה בטוח קרה ופעם אחת זה במקרה הטוב.

כל היבט בחיינו נופל תחת שתי קטגוריות: דברים שאנחנו בעמדת גורם עליהם ודברים שאנחנו תוצאה שלהם. או שאנחנו שולטות במשימות המוטלות עלינו, ביחסים, הרגל או מה שלא יהיה... או שהדבר שולט בנו.

כשאנו נמצאות בעמדה של תוצאה של משהו, הוא גורם לנו למפח נפש. הוא יוצר לנו בעיות. אנחנו לא אוהבות לדבר עליו, הוא גורם לנו להתנהג בצורה לא הגיונית או באופן רגשי. אנחנו עשויות להתבדח בקשר לנושא, להיות לא מאופסות או להתעסק איתו יותר מידי. אנחנו הופכות לתוצאה שלו.לדוגמא: פקידת קבלה עשויה ליהנות מעבודה על מחשב. היא מסוגלת להדפיס כל סטטיסטיקה או פיסת מידע שאת עשויה אי פעם לרצות. היא יכולה לתקן בעיות מחשב, לשדרג את המערכת שלך וללמד אחרים על המחשב. אולם, כשזה מגיע לאנשים מסוימים, יש לה בעיה. כל אדם שמדבר לאט ובמיוחד אנשים זקנים מטריפים את דעתה. פשוט אין לה סבלנות והבנה כלפי אנשים כאלה. אנשים רגילים או כאלה שמדברים מהר הם בסדר מבחינתה. אבל אם אדם שמדבר לאט מתקשר אליה לשאול שאלות היא מתנהגת בגסות רוח. אם הוא נכנס למשרד, היא מתעלמת ממנו או אומרת לו ללכת הביתה ולהתקשר מאוחר יותר. אם הוא מתקשה להבין אותה היא מתרגזת. אם את בעלת עסק או מנהלת עסק, עלייך לפקח על מאות תפקידים עסקיים וטכניים.

את בעמדת גורם על תפקיד אם את מסוגלת לבצע אותו ברמה מקצועית גבוהה, וכן אם את יכולה ללמד אחרים לבצע תפקיד זה ולשפר את ביצועיהם בקלות. את נהנית מהתפקידים שבהם את שולטת ואשר עליהם את גורם. הנקודות בעסק שלך אשר שמות אותך בעמדת תוצאה הן במקום שבו נמצאות הבעיות הגדולות ביותר שלך.

לדוגמא, אם את לא מבינה בעקרונות פיננסים בסיסים, את בעמדת תוצאה מבחינת אותו חלק של העסק שלך. כל אחד יכול להופיע פתאום ולנצל אותך. העניין זהה עם כל איזור בחיים שלך. אם את מרגישה לחוצה מהמיסים, ממכשירים חשמליים, ממכוניות, מהכנת אוכל, מעניינים משפטיים, ממערכות יחסים, ממשק הבית, מענייני כספים, מהצבת מטרות, מילדים, מתכנון, מארגון או מכל דבר אחר בחיים שלך, את בעמדת תוצאה מבחינת הדברים האלה. אלה הן נקודות אשר מאטות אותך ומונעות את ההצלחה שלך. את מפסידה בה במידה שאת בעמדת תוצאה.

ישנה שיטה פשוטה ומבריקה אשר פיתח הפילוסוף ל.ר.הבארד כדי להגיע לעמדת גורם גדולה יותר על העבודה שלך. הדרך היחידה שבה תוכלי להצליח בתפקיד או להגיע בו להישגים היא בהיותך גורם עליו. יש להעלות על הכתב כל נקודה ונקודה שבה את חשה שאת אינך בעמדת גורם עליה שאת לא שולטת בה במאת האחוזים. לאחר מכן עלייך לבחון את הנקודות בזו אחר זו, ולבדוק איזה פיתרון יביא אותך לעמדה של גורם על נקודה ולא להיפך. מנקודה לנקודה היכולת שלך לזהות את המקומות הבעייתיים תגדל וכך גם היכולת למצוא פיתרון לכל בעיה.כתוצאה מכך את מגיעה לעמדה של גורם והפחד מפני הבלתי ידוע נעלם ומפנה את מקומו לביטחון ולשליטה. המלצתי לך היא זו: הכיני רשימה ובה פרטי את כל הנקודות אשר בהן לדעתך אינך בעמדת גורם בחרי בתור התחלה נקודה אחת אשר את יכולה למצוא לה פיתרון ולהיות גורם עליה ומכאן עברי לשאר הנקודות ותראי איך כבמטה קסם תוכלי למצוא את הפתרונות עבור כל הנקודות.כשאת בעמדת גורם את מרגישה יציבה, בטוחה בעצמך, רגועה ובעלת עוצמה. את מפחיתה את הלחץ, רואה את האמת בנוגע לכל סיטואציה ומחליטה את ההחלטות הנכונות. במקום לראות בעיות את רואה פתרונות וזו הדרך היחידה לעבור מכשולים והתקדם הלאה היי גורם על חייך! מבוסס על עבודותיו של ל.ר. הבארד.

אודות הכותב:
יעל לוטן היא מנכ"ל חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות בע"מ.

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]