חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוכמת הקבלה ותקשור - תקשור וקבלה - קבלה ותקשור - חוכמת הקבלה ותקשור - התנפצות הנשמות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: עיצוב שתלוי בניתוב
מאת: יעל לוטן    שמור מאמר למועדפים

עיצוב שתלוי בניתוב.

עסק מעוצב באותה יעילות בה הוא מנותב למה הכוונה??

מנהלת בעסק היא כמו במאי בהצגה כאשר העובדים שלה הם השחקנים. לכל עובד תפקיד משלו וההרמוניה של ביצוע כל התפקידים יחד על הצד הטוב ביותר היא זו שמביאה להגשמת יעדי העסק וחזונו. עד כמה שהדבר נשמע מוזר אחד התפקידים העיקריים של מנהלת הוא ניתוב.

ניתוב פירושו הכוונה לערוצים שבהם זורמים האנשים, החומרים, המוצרים או התשדורות והמכתבים. או יצירה של ערוצים שעליהם דברים כאלה יכולים לזרום והצבת הטרמינלים שם כדי שיטפלו בהם או ישנו אותם. מנהלת אשר אינה מנתבת ואשר אינה מבצעת בעקביות בעצמה פעולת פיקוח על קווים, תטבע עד מהרה. היא תאבד את אחיזתה בתפקיד ותרגיש כי נדרש ממנה לעבוד עד מוות. יתרה מזאת, כל היחידות הכפופות לה מסביב יתפרקו לחתיכות. ההבדל בין סדר לבין תוהו ובוהו הוא פשוט חלקיקים נכונים וזרימות המתוכננות באופן פשוט וברור.

המנהלת היא זו ששולטת בכך ולכן בידיה האחריות למצב אם יהיה אצלה תוהו ובוהו(= שום שליטה על הקווים) או סדר ושליטה טובה על קווים וחלקיקים. הדבר אשר מסית מנהלת (ואת העסק שלה) מתפקידה הוא פריטים אשר אינם מטופלים כהלכה. האשמה אינה בכמות. מנהלת יכולה לטפל בטונות של פריטים כאלה. הפריטים שאינם מטופלים הם אלה שגורמים לטונות להיראות חסרי תקווה. עסק שבו תקשורות אינן מנותבות כמו שצריך הוא מקום מטורף לעבוד בו מאחר שאיש אינו יודע במה הוא אמור לטפל או מה אחרים אמורים לעשות. באחריותה של מנהלת לגלות מתי עובד אינו עושה את תפקידו כראוי ולחקור מדוע. אולי חסרה לו הכשרה? אולי אינו מתאים לתפקיד? ואולי הוא פשוט עצלן ומישהו אחר כורע תחת הנטל..... כאשר העובדים לא זורמים בערוצים הנכונים חומרים נכונים לא יופיעו, כסף לא יוכל לזרום פנימה או החוצה, הייצור הוא לא תקין והעסק מתחיל לאבד את כושר הפירעון שלו באופן לא נעים.

כדי לשנות מצב כזה לעבר האידיאל מנהלת צריכה להתחיל לפקח בראשונה על הדברים אשר בסביבתה הקרובה ולאחר מכן על הקווים של העובדים הכפופים לה ישירות ולהכניס בהם סדר בתור התחלה יש לבצע מחדש (או רק בשביל רענון) הגדרת כובעים. הגדרת כובעים "מזכירה" לכל אחד מה תפקידו ובאיזה מחלקה הוא פועל בתהליך ההגדרה של כל כובע יש לפרט בדיוק מה מצופה מכל אחד בתפקיד מסוים הן מבחינת ביצוע והן מבחינת אחריות.

תתפלאי איך הרבה פעמים עובד לא יודע להגדיר בדיוק את תפקידו ומכאן רק ברור שגם לא יוכל לבצע אותו. כבר מראשית הקמת העסק סומנה מטרה וכך נבנתה לשם דרך בתהליך בניית הדרך מחליטה המנהלת בעסק מי יעשה מה על מנת שהמטרות תוגשמנה ולכן עליה להיות תמיד עם היד על הדופק ולזהות מתי יש חריגה או סטייה לכיוון אחר אשר יכולה להשפיע לרעה על כל העסק קל מאוד להיסחף תוך כדי עבודה ולא לראות חריגות לפעמים ולכן בקרה שבועית ועבודה לפי סטטיסטיקות אשר מודדות תפוקה דואגת שהכל יהיה תחת שליטה ולא יהיו הפתעות.







אודות הכותב:
יעל לוטן היא מנכ"ל חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות בע"מ.

www.lotan.org.il
קישור לאתר המקור: שפע הפעילויות הרוחניות העומדות לבחירתנו, כמו גם שפע תוכניות הטלוויזיה, המציגות קבל עם טיפולים ווידויים חושפניים, עלולות לטעת בנו את אשליית "אני מודע לעצמי".


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]