חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האסלאם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פורום קידום אתרים פורום קידום במנועי חיפוש קידום אתרים

נושא המאמר: מידע למתעניינים בלימוד עצמי בתחום קידום אתרים
מאת: איתן   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים הוא תחום שקל ללמוד. מידע בכל נושא קיים באינטרנט ומספיק להתחבר לבלוגים ופורומים גדולים ומוכרים בארץ ובחו"ל על מנת ללמוד את רזי המקצוע.

בחו"ל ניתן למצוא לא מעט חוקרים הלומדים את התחום באמת ומוצאים תאוריות אפקטיביות שנבדקו הלכה למעשה ותורמות לקידום אתר. בארץ לצערי אני מוצא רק חברות ומקדמי אתרים פרטיים המיישמים את הידע. (אני מודה ומתוודה שגם אני כזה)

הבעיה של מרבית הישראלים היא שליטה באנגלית. ללא בעיה זו ועם יכולת חיפוש ממוצעת יכול כל פריק אינטרנט ללמוד את תחום קידום האתרים. מא' ועד ת', לפחות את התאוריות הנכונות לנקודת זמן מסוימת, החכמה היא להמשיך ללמוד, לעקוב ולבדוק אפקטיביות על אתר זה או אחר הלכה למעשה.

האם לחברה ישנו יתרון של ממש על מקדם אתרים? על פניו, ליכולות הקבוצה ישנם יתרונות היות וכול אחד מפרה את האחר אולם לפריקים האמתיים שבנינו, שחייבים לדעת כל הזמן מה מתרחש ישנם מספיק כלים הסוקרים אתרי מידע בארץ ובחו"ל ומתריעים על חדשה בכל נושא כמו קוראי RSS לדוגמה.

כך למעשה ניתן להתעדכן, לקרוא על הדברים החשובים באמת ולהישאר בעניינים. כל היועצים הבכירים לענייני קידום אתרים עושים כך.

עם זאת, לא כולם מומחים גדולים בשפה האנגלית. מה לעשות שאנו לא חיים במדינה אנגלו-סקסית אלה במזרח התיכון והשפות הנוספות הרווחות בארץ הם ערבית ורוסית.

עדיין, כפי שציינתי, ישנם יועצים, מקדמים וחברות אותם הגדרתי קודם כ"מיישמי ידע".

רבים וטובים בהם כמו הבלוג הנפלא (לדעתי) של פאבל (בלוג קידום אתרים) או פורום קידום אתרים (זה או אחר) יצליחו לספק את הסחורה. ניתן להרשם לקבלת עדכונים ברובם ולהשתתף באופן פעיל בשאלות ותשובות, מתן הערות והמלצות.

למתחילים בתחום אמליץ לקרוא (באנגלית) את הספר של Aaron Wall (SEO Book)

בהצלחה

www.xn--4dbffabwd1adc1ewbki3a.net/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]