חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המח ככלי רפואי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טכנאי מחשבים טכנאי טכנאים

נושא המאמר: צריך טכנאי מחשבים? בדוק אם תוכל לעשות זאת בעצמך
מאת: איתן יריב   שמור מאמר למועדפים

כמה פעמים נתקעתם עם מחשב שלא עלה או לא התחבר לאינטרנט ושאלתם את עצמכם מה לעשות? אובחן, לצערנו, מצב זה די שכיח במחשבים ישנים או מחשבים אשר אינן מתוחזקים כיאות. מחשבים חדשים קורסים פחות אולם עדיין, נתקעים לעיתים בשל העובדה שמעמיסים עליהם תוכנות שונות ומשונות כאילו היו מחשבי על.

אובחן, על מנת לעשות סדר בבלגן כתבנו מאמר זה. כאן ברצוננו לתת לכם מספר טיפים שימושיים אשר יעזרו לכם לשמור על המחשב, לאבחן בעיות ולטפל בהן בעזרת פעולות מונעות מבעוד מועד. לשם כך ברצוננו להפגיש אתכם עם מספר כלים חשובים.

כלים לתחזוקת המחשב תחת התחל -> תוכניות -> עזרים -> כלי מערכת

מנקה הדיסק - כלי חשוב של ווינדוס.כלי זה מאפשר לכם לנקות את הדיסק הקשיח מקבצים ישנים וקבצים זמניים כולל שאריות קבצי אינטרנט אשר אינם בשימוש יותר ומעמיסים על המערכת. מומלץ לבצע את פעולת הניקוי אחת לשבוע במועד קבוע. הפעולה פשוטה - בוחרים את הכונן לניקוי, בוחרים מה לנקות (אם לא בטוחים פשוט להשאיר את האפשרויות כפי שהן) ולוחצים על הכפתור.

מאחה הדיסק - הכונן הקשיח במחשב נראה כמו תקליט עליו עוברת המחט. על מנת שהקריאה \ כתיבה מהדיסק תהיה מהירה רצוי כי המידע בדיסק ישב ברצף על המסילות והאזורים שבו כך שהמחט לא תצטרך לקפוץ ממקום למקום. כאשר אתם מעתיקים קבצים חדשים למחשבכם, אין כל ערובה כי המידע החדש יועתק בסופו של המידע שעודכן \ התווסף לאחרונה וזמן החיפוש של המידע על הדיסק מתארך בשל כך ככל שהמידע המתווסף יותר "מפולג" על כן מומלץ להריץ את מאחה הדיסק אחת לשבועיים. מומלץ לאחר ניקוי הדיסק כאשר ממילא נמחק מידע מיותר. גם כאן, הפעולה פשוטה ונעשית ממש בלחיצת כפתור.

בדיקות לטפילים ווירוסים

אנטי וירוס ובדיקות טפילים

מומלץ לבעלי מחשבים ישנים לבחון האם האנטי וירוס המותקן במחשבם גוזל משאבים מיותרים ולהתקין אנטי-וירוס פשוט יותר במידה וכן. ישנם תוכנות אנטי וירוס פשוטות זולות ויעילות כגון Eset Nod 32 ו Avast. אין טעם להתקין אנטי וירוס של חברות גדולות ומוכרות אשר לרוב יקר מאחרות, מכביד על המחשב וברוב המקרים, אינו יעיל יותר. כיום, אנטי וירוסים מכילים לרוב גם תוכנת חומת אש + התרעות וניקוי לטפילים אחרים - סוסים טרויינים, טפילי מודעות וריגול. מומלץ לא להסתמך רק על אלו ולהתקין תוכנות יעודיות לטיפול בטפילים. כמה תוכנות מעולות וחינמיות הם Lavasoft Adware ו Spybot Search and Destroy ומומלץ לחפש ולהוריד אותם ישירות מאתרי החברות (חפשו בגוגל). פעולת תוכנות אלו פשוטה - בטוחנו כי תוכלו לבחון כיצד להשתמש בהן, רק טיפ קטן - זיכרו לשמור אותם מעודכנות. האנטי וירוס אמור להתעדכן אוטומטית ויתריע על כל בעיה הן בחלון אזהרה קופץ והן בעיית עדכון\ חוסר פעילות באייקון המסמן את פעולתו (לצד השעון הדיגיטלי של הווידוס) תוכנות אחרות יש לעדכן באופן ידני ולשמור על חתימת הוירוסים מעודכנת.

מומלץ לא להסתמך על הבדיקות האוטומטיות, ללחוץ לפתיחת תוכנת האנטי וירוס אחת לתקופה, לסרוק את ההתראות ולהריץ בדיקות למחשב. היות ובדיקות אלו עלולות לארוך זמן רב, ניתן להריץ אותם בלילה. דבר זה נכון גם לתוכנות האחרות.

אנו מאחלים לכם הצלחה בשמירת המחשב שלכם במצב אופטימלי ומקווים כי עזרנו גם אם במעט.

www.gopro.co.il/%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%90%d7%99


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתן יריב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]