חיפוש מאמרים

11743 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נדלן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב גרפי גרפיקה כרטיס ביקור כרטיסי ביקור

נושא המאמר: עיצוב כרטיס ביקור מסעיר
מאת: שיר מנור   שמור מאמר למועדפים

מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. ישנן אינסוף דרכים להציג את עצמך לעולם. ראשונות יעלו בדעתך הדרכים המוכרות, אלה שכבר נתקלת בהן לא פעם. הראשונות שיעלו בדעתנו הן הדרכים החדשות, המקוריות, אלה שעוד לא צעדו בהן. הדרכים שמותירות את הרושם החזק ביותר. אין דרך נכונה ואין דרך שגויה ל עיצוב כרטיס ביקור. אולם, יש דרך הנחרטת בזיכרון ומובילה לפעולה, ודרך אחרת, המובילה למעיינות השכחה. למה חשוב להיות שונים? כרטיס ביקור הוא הרושם שיישאר ביד הלקוח הפוטנציאלי שלך לאחר הפגישה ביניכם. הוא צריך להזכיר ללקוח מי אתה, במה אתה עוסק, מה מיוחד בך, ומדוע כדאי להמשיך ולהעמיק את הקשר ביניכם. הכרטיס צריך לבלוט היטב בין עשרות הכרטיסים שכבר יש ברשותו. לכן כדאי כי עיצוב כרטיס הביקור יהיה שונה, לא קונבנציונאלי, לא דומה לשום דבר שנחשף לעיניו בעבר, שובר את כל התבניות. כדאי שהכרטיס שלך ימציא מחדש את הגלגל. רצינות אינה מחייבת קונבנציונליות פעמים רבות, לקוחות העוסקים במקצועות "רציניים" (עורכי דין, רואי חשבון, פסיכולוגים) יירתעו מכרטיס ביקור מעוצב, בשל חשש מכך שכרטיס כזה ייצג קלות דעת. מיותר לציין שאני אוחזת בדעה ההפוכה. אני גורסת שדווקא הבחירה הקונבנציונאלית בכרטיס ביקור שכיח בגווני שחור/לבן/כחול, עם פונט שיגרתי, בגודל הצפוי ובצורה המקובלת – דווקא בחירה כזו משדרת חוסר יצירתיות, חוסר השקעה, ושקיעה משעממת בין גבולות המסגרת הידועים מראש. מוטיב ההפתעה במילת הקסם אנו שואפים להפעיל יצירתיות כדי להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש, במלוא הגמישות. אנו תופרים פתרונות מדויקים ומקוריים לכל לקוח ולקוח. אנו שואפים שכל מוצר מוגמר היוצא תחת ידינו יהיה בלתי נשכח, מסעיר, דורש תגובה. ומה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט: הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור. כל תו קטן, השונה מהתבנית הצפויה, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי.

milat-hakesem.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שיר מנור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."