חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ארובות לקמינים





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קהילת רכישה עיסקה חכמה הכוח של הביחד קהילת קונים

נושא המאמר: אתר חדש בישראל - לא קבוצות רכישה אלא קהילת רכישה!!
מאת: groupit   שמור מאמר למועדפים


אתר גרופיט נולד מההבנה שבכדי לחסוך כסף ולקבל באמת את המחירים האמיתיים בשוק צריך לקנות ביחד ובונה מכל האתרים האחרים הקיימים בשוק , גרופיט מבוסס על רעיון הפייסבוק - אתר קהילתי שמיועד לקהילה ואינו קשור בשום צורה לביצוע העיקה.
וגרופיט בא לתת את המענה והפלטמפורמה האינטרנטית למצוא רחד את השני.

אתר GroupIt הינו אתר קהילת הרכישה הראשון מסוגו בארץ אשר מושק בימים אלו בישראל אשר שם לו למטרה לשנות את צורת ביצוע העסקאות בישראל תוך שהוא מספק פלטפורמה נוחה, ידידותית והכי חשוב חופשית לייצר קהילה של אנשים הרוצים לבצע עסקאות שונות ביחד על מנת למצוא עסקאות טובות יותר.

אתר GroupIt אינו אתר סחר, הוא אינו מוכר שום מוצר ואינו גובה שום תשלום עבור שירות תיווך משום סוג שהוא אלא רק מאפשר לנו למצוא אחד את השני כאשר אנו מחפשים לעשות עסקאות בנושאים שונים , להתחבר ולשתף מידע, ניסיון או מומחיות וביחד ליצור כוח קניה וכל זאת ללא שום התחייבות אחד לשני ו /או לגורם אחר כל שהוא.

כמו כל קהילה סוד ההצלחה הוא בכוח שכל אחד מביא אליה, אף גורם יחיד לא יוכל לגרום לקהילה זו להצליח אלא רק אם כל אחד מאיתנו יביא את עצמו וישתף עם האחרים את הדברים אותם רוצה לקנות, את הידע והיכולות ו / או פשוט להצטרף ולחזק את כוח הקניה כך הקהילה תהיה טובה ומוצלחת.

מכיוון שאת/ה כבר מכירים בכוח הקהילה וההתאגדות למען עסקאות טובות יותר חשבנו כי תשמח/י לשמוע כי ישנו אתר המקדם בדיוק את הרעיון הזה.

נשמח לראותך בין הגרופרים המובילים את קהילת הרכישה GroupIt בעסקה הזו שאת/ה כרגע מנסים להרים וכמובן גם באחרות.


מצפים לראותכם גרופרים פעילים
צוות GroupIt




www.groupit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י groupit שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]