חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכנה לראיון עבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוצים שיפוץ דירות תיקוניי שיפוץ

נושא המאמר: שיפוצים
מאת: יעקב   שמור מאמר למועדפים

שיפוצי בתים ודירות

המושג שיפוצים הוא כר נרחב ויכול להכיל המון משמעויות החל משיפוץ חיצוני

וכלה בשיפוץ חדר אמבטיה או שיפוץ מטבח וכול פעולה שמביאה לשיפור באיכות החיים

ולפעמים שבירת קיר והרחבת חדר מביאה להקלה ושחרור לחץ .

יש היום סטיגמה שלערוך שיפוץ ולו הקטן ביותר יכול להפוך לסיוט הן מבחינת העלות

והן מבחינת הטרדה הכרוכה בכך .בל לפעמי בעזרת איש מקצוע מנוסה ואמין אפשר לעבור

הליך שיפוץ הבית או שיפוץ חלקי שמנווט נכון לחוויה נעימה וכדאית ולהישאר מרוצים .

ונתחיל מכך שכול הסכם לגביי ביצוע עבודת שיפוץ ולו הקטנה ביותר החל בשבירת קיר וכלה בהחלפת המטבח , חידוש האמבטיה,או החלפת דלת עץ רקובה לחדשה קל וחומר בחיפויי וריצוף .

יש לרשום מפרט טכני מדוקדק לכול פרט במרכיביי השיפוץ ומה התמורה שמקבלים לתשלום

איך אומרים חברים טובים חשבונות נקיים ומסתבר שלא פעם כשאין הגדרות כתובות לשיפוץ

מתחילים הוויכוחים ואי הנעימות הכרוכה בכך לא מצדיקה דבר שנראה כפעוט אבל הוא בעל חשיבות לפני שעושים את הצעד הראשון כשרושמים בצורה מסודרת כתב כמויות שבו מפורט אחד לאחד מידות

למשל של הריצוף או להגדיר את חומריי האינסטלציה עד לפרט שם היצרן של הצינורות והכלים הסניטרים .

ואם הולכים לשיפוץ קצת יותר מסיבי כדאי לערוך תוכנית של שלבי עבודה ומה קודם למה,כי בחוסר

תכנון מוקדם יש סממן של כשלון ורצויי גם לרשום מראש תהליכי ביצוע מההתחלה ועד לגמר.

וכמובן שאין לתת תשלום מראש קבלן טוב גם לא ייקח מה שבוצע לפי סעיפי המפרט זה מה שצריך לשלם כדי שהקבלן יוכל לתת ביצוע מעולה לנשום בעבודתו ולא להיות תחת לחץ ,ואשר לשאלת תכנון תהליך השיפוץ נשאלת לפעמים השאלה מה קודם למה למשל : האם לרצף את הרצפה ולאחר מכן לצבוע ולתקן את הקירות , או ההפך .

אני אישית לאור ניסיוני חושב שכדאי קודם לטפל בקירות שיש היום דרישה ונטייה לבצע החלקת שפכטל אמריקאי וכולי עבודה שגורמת לאבק , כתמי צבע , וטיול עם הסולמות , וכשהצבעי יודע שאינו צריך להיזהר והריצוף הישן יוחלף הוא יהי יותר חופשי בעבודתו , והביצוע יהי הרבה יותר טוב .

לאחר גמר הקירות יש לגשת לריצוף שרצף מקצוען ידע לחפות את הריצוף בדייקנות תוך שמירה על ניקיון סביבתי ובגמר עבודתו לסיים את הצבע והשפכטל מעל הפנלים וזו תובנה שנרכשה מניסיון .טוב כול אחד ושיטתו וקו המחשבה המנחה שונה ויכול להיות גם אחרת .

אבל כשמגיעים לחדר באמבטיה יש לרצף הרצפה קודם מפולסת בדייקנות ורק לאחר שחומרי המליטה התקשו לגשת לחיפויי הקירות שיעשה בקווים ישרים ומדויקים כהמשך לפילוס הרצפה ועוד מניסיון רצויי להמשיך את חיפויי הקירות עד לתקרה דבר שימנע בעתיד הצטברות אדים על הקירות וכדיי לשבור את המונוטוניות להכניס פס קרמיקה מפסק בגובה הדלת ובשוק יש מבחר עצום של קרמיקות חוצות החל בעבודת יד וכלה בדוגמאות מעניינות ,טוב כול אחד וטעמו ומי שקובע הוא מזמין העבודה שגם מוכן לשמוע את דעת המקצוען ולדעת להגיע להחלטות הרצויות לו.

נציין עוד פעם שאם רצפת האמבטיה תהי עקומה גם הקירות לא יקבלו סימטריה ולפעמים מגיעים עד לפרוק ועשייה מחדש דבר שגורם לוויכוחים ועוגמת נפש ללקוח .

ולסיום הכרחי לפניי סגירת הריצוף וחיפויי הקירות לבצע בדיקת צינורות לפחות 3 ימים תחת לחץ שקרו כבר מקרים בעבר ששלב זה לא הוקפד ולאחר מספר שבועות התפוצצה הצנרת שכבר מחופה בקרמיקה ולפעמים בשיש יקר .

והנה דאחקה קטנה : לסיפתח רחצה וטוש ראשון להביא את החותנת לתת לה הכבוד ולא חשוב מאיזה צד של הבעל או האישה בחיי זה מביא המון מזל


www.banaiivri.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]