חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מקומות למסיבת רווקות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זכויות יוצרים אינטרנט חוק זכויות היוצרים על זכויות יוצרים באינטרנט

נושא המאמר: על זכויות יוצרים באינטרנט
מאת: עורכת דין חגית לב   שמור מאמר למועדפים

בגלל חידושו וחדשנותו של האינטרנט, ישנה איזושהי אי בהירות בשאלת חוק זכויות היוצרים בכל הקשור ליצירות הנמצאות בדפי האינטרנט. לעתים נדמה כי השימוש באינטרנט הוא תחום די פרוץ, מעין מערב פרוע אשר ביכולתו של כל אחד לעשות בו כרצונו, אך מסתבר שלא כך הדבר ואכן קיים צורך לשמור על זכויות יוצרים באינטרנט.

זכויות יוצרים באינטרנט – תחום בתולי


1. התחום לא ברור לגמרי - רשת האינטרנט מעלה שאלות שלא היו קיימות כאשר נקבעו הסכמים אשר עסקו בזכויות יוצרים. בשל כך נושא זכויות היוצרים באינטרנט לוט מעט בערפל. ישנם דברים אשר על פניו נראים לכם ברורים מאליהם בכל הקשור לתחום האינטרנט ויש צורך להפעיל מעט שיקול דעת בטרם אתם מבצעים אותם. אולם יש להיזהר ולשים לב כי אקט שאתם מבצעים בתחומי האינטרנט אינו הפרת זכויות יוצרים של אדם אחר.

2. האם אנו יכולים להעתיק תמונות – לשם הדוגמה, אם אתם חושבים שאתם יכולים לקחת תמונה אקראית באינטרנט ולהציג אותה תחת השם שלכם, אתם טועים. מאחורי אותה תמונה יש אדם אשר צילם אותה וזכויות היוצרים של התמונה נמצאות בבעלותו או בבעלות האתר אשר ממנו הורדה התמונה. לכן אם אתה מעוניין להעתיק תמונה עלייך לבקש תחילה את הזכויות מהצלם או מהאתר בו פורסמה התמונה לראשונה. חשוב לציין שגם אם ציינת את שם הצלם מתחת לתמונה, אין זו ערובה לכך שיצאת ידי חובה, ובכל זאת עליך להקפיד על בקשת אישור מאתר המקור.

3. מה לגבי מיילים – זכויות היוצרים באינטרנט מוקפדות עד כדי כך שלמעשה למשתמשים אין את הזכות לפרסם באינטרנט תוכן של מייל פרטי אשר הועבר אליהם באמצעות חבר קרוב, וזאת ללא אישורו, ללמדכם שיש להיזהר ולחשוב פעמיים בטרם אתם לוקחים את האחריות ועשויים לקבל תביעה, אפילו מחבר קרוב.

4. אזהרה לבעלי אתרים - אם אתה בעל אתר ואתה מעסיק מעצבים גראפיים שסייעו לך בבנייתו, מוטלת עלייך האחריות שמלבד התשלום עבור שירותיהם, עליך להקפיד על עריכת הסכם נהיר וברור המעניק לך זכויות בלעדיות על היצירות של אותם מעצבים המועסקים אצלך.

זכויות יוצרים של מוזיקה באינטרנט

1. המלחמה בהורדות שירים - המוסיקה באינטרנט ותחום הורדות השירים הוא תחום אשר דובר עליו רבות, וגם כיום מנהלות חברות התקליטים מאבקים ממושכים נגד אתרי הורדות השירים אשר נוגסות בנתחים גדולים מרווחיהן.

2. רכישות קטנות - אם אתה בתור אזרח קטן רוצה לעשות שימוש בשיר או בקטע מוסזקלי, עליך לוודא שאתה מקבל בכתב את האישור מיוצר השיר לעשות בו שימוש. דרך נוספת היא לפנות אל אקו"ם ולרכוש קטעי מוזיקה. למי שמעוניין לחסוך בכסף, קיימים מספר אתרים אשר מציעים בחינם קטעי סאונד לכל דורש.

איך מונעים גניבת זכויות יוצרים באינטרנט?

ישנם שני כלים עיקריים אשר בעזרתם ניתן למנוע גניבת זכויות יוצרים, הראשון הוא תוכנות הצפנה והשני הוא תוכנות אבטחה ליצירה למורשים בלבד. אלו הם הכלים העיקריים אשר מסייעים בגנה על זכויות יוצרים באינטרנט, אולם הם לא היחידים וניתן להסתייע בכלים אחרים.


לפרטים נוספים וייעוץ בקרו באתרנו:

חגית לב | גירושין , תביעות גירושין , עריכת דין


www.adv-office.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עורכת דין חגית לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]